Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Pieni todella siro 19v Devilprincess Hki

<< < (6/7) > >>

Venla:
Banana, sun meno on siis edelleen yhtä vastenmielistä kuin se on aina ollut. Sähän oot ennenkin hyväksikäyttänyt tyttöjä.

Susta pitäisi tehdä ihan oma julkinen varoitusketju, koska jutut kuulostaa vähän turhan samoilta edelleen. Ainoastaan Sole-kadun narkkien hehkutus taitaa nyt puuttua? Mutta muuten sun hommat ja käytös haiskahtaa edelleen siltä että pitäisi vain varoittaa muita.

sannahunaja:
Facebookista tai muualta etsiminen ei tapahdu vahingossa, vaan on aina tietoinen päätös. Ihan turha siis yrittää etsiä oikeutusta tietojen onkimiselle tai henkilön etsimiselle somesta = stalkkaamista.

Ihana huomata, miten moni asiakas on puolustanut palveluntarjoajan yksityisyyttä. Kiitos! Olette positiivinen esimerkki vastuullisista seksinostajista ja kannustatte muitakin toimimaan oikein :inlove:

Turskapappa:
Olen joskus pyytänyt näyttämään henkkarit. Aina olen sanonut, että syntymäaika kiinnostaa. Ei nimi. Sen voi peittää vaikka sormella. Peukalon kun painaa nimen kohdalle, ei näy.

Minulle on Facebookissa käynyt joskus niin, että se on ehdottanut minulle tapaamaani huoraa kaveriksi. Silloin on kumpikin tehnyt huonoa työtä turvallisuuden eteen. Stalkkaaminen onkin sitten jo ihan eri juttu.

Villerius:

--- Lainaus käyttäjältä: Turskapappa - Tammikuu 11, 2021, 12:10:44 ---Olen joskus pyytänyt näyttämään henkkarit. Aina olen sanonut, että syntymäaika kiinnostaa. Ei nimi. Sen voi peittää vaikka sormella. Peukalon kun painaa nimen kohdalle, ei näy.

--- Lainaus päättyy ---
Tämä. Iso peukku.

antero pee:
Tietenkään täällä foorumilla ei saa kenenkään yksityistietoja jakaa, ei julkisesti eikä yksityisviesteissä. Tämä lienee itsestään selvää. Nimen tsekkaaminen somesta ei mun mielestä ole ihan niin tuomittavaa, kuin mitä täällä nyt kommentoidaan. Se joka ei koskaan mitään googleta heittäköön ensimmäisen kiven.

Sinänsä on tyhmää näyttää henkilötunnus tai nimi, mutta jos näin on vahingossa käynyt kun ikää on epäilty ja sen takia paperit tarkastettu, niin minusta ei ole aivan tavatonta, että asia jää turskaa kiinnostamaan ja että hän sen nimen naputtaa  hakukenttään. En suosittele, mutta en tuomitsekaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta