Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Pieni todella siro 19v Devilprincess Hki
Hottis puuma:
Jos epäily ettei tytön ikä riitä, sen tulisi riittää että passista tsekkaa vain syntymävuoden, ei yhtään mitään muuta, eikä jälkeenpäinkään aleta mitään kaivelemaan.
Entto:
Aloittaja ei nyt napannut minulta vihreää pallukkaa.
:whipping:
Vieras0282:
--- Lainaus käyttäjältä: Hottis puuma - Tammikuu 11, 2021, 10:07:40 ---Jos epäily ettei tytön ikä riitä, sen tulisi riittää että passista tsekkaa vain syntymävuoden, ei yhtään mitään muuta, eikä jälkeenpäinkään aleta mitään kaivelemaan.
--- Lainaus päättyy ---
Juuri näin.
Itse olen nuorille asiakkaille ajanvarausvaiheessa laittanut viestiä että teippaa/peittää valmiiksi nimen henkkareista jos on nuoren näköinen koska haluan olla varma että varmasti otan vastaan vain täysi-ikäisiä. Haluan nähdä vain syntymäajan ja kuvan. Usein vuosi riittää. Sormellakin saa peitettyä tarpeeksi.
Kaksi kertaa olen pyytänyt näyttämään kun oli niin babyface nuoria. Olivat kuitenkin lähes 20v.
Hottis puuma:
^Mä olen muutamasti joutunut myös tarkistamaan asiakkaan iän kun olleet niin nuoria. Mun luokse tullessa pitää olla vähintään 18-vuotias.
dijon:
Ni oliko tossa nimi vai jotain muuta? En minä ainakaan huomannut ja vielä 8 aikaan aamulla viestiä on lainattu? En minä aaumuyöstä huomannut, mutta varmaan fiksumpaa raportoida kuin monistaa epäasiallista sisältöä.
Mutta samankaltainen taiteilijanimi on ollut semisti kentällä jo vuoden, ettei siinä mitään kyseenalaista.
Edit (ihan dijonin oma): ei siinä ollut.
_
dijon on sinappi
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta