Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kukas olisi varteen otettavin Minin manttelin perijä?  (Luettu 5571 kertaa)

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kukas olisi varteen otettavin Minin manttelin perijä?
« Vastaus #20 : Tammikuu 09, 2021, 22:38:31 »
Se ei oikeasti ole vaaratonta puuhaa, se luotettavinkin asiakas voi pettää luottamuksen ja innostua liikaa. Turhia riskejä ei pidä missään tapauksessa ottaa.

Tässä olet ihan oikeassa. Esim. hengitystä rajoitettaessa ollaan jo todella vaarallisella alueella ja siinä voi jo vahingossakin sattua kaikenlaista. Mutta sidontakuvioita ja alisteisuutta on olemassa muutakin kuin näitä korkean riskin juttuja. Riskitöntä se ei taida olla koskaan ihmiseläinten touhutessa.

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kukas olisi varteen otettavin Minin manttelin perijä?
« Vastaus #21 : Tammikuu 09, 2021, 22:44:05 »
Riskejä on kaikenlaisia ja tasoisia, en minäkään missään nimessä tuntemattoman asiakkaan kanssa mihin hyvänsä suostu ja vaikka sanon olevani alistumiseen taipuvainen, ei se tarkoita, että mulle saa tehdä mitä vaan ilman rajoista sopimista. Jos ne ylitetään, on riski toteutunut. Vähän niinkuin siinä ikävässä tapauksessa jos vanilja-asiakas käykin väkivaltaiseksi tai asiakas poistaisi kortsun.
Helsingissä <3

Poissa moniottelija

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kukas olisi varteen otettavin Minin manttelin perijä?
« Vastaus #22 : Tammikuu 10, 2021, 00:57:13 »
Nuori tai vanhempikaan nainen ei voi olla liian varovainen, mutta on myös olemassa paljon tapoja millä voi riskejä minimoida. usean naaraan olen sitonut ja kyllä enempää eivät voi ammattilaisia olla. täytyy myös muistaa ettei tämä ala ole välttämättä asiakkaillekaan aivan vaaraton. jos esimerkiksi ajokortistasi on otettu kuva joka on lähetetty toiseen numeroon ,niin tällöin on jo huomattava kynnys varsinaiseen väkivaltaan. asiakas voi taas peittää osan ajokortin tiedoista, niin ollaan tilanteessa että vain poliisi saa selville kenestä on kyse. mikäli joku kiristys keissi jännittää.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kukas olisi varteen otettavin Minin manttelin perijä?
« Vastaus #23 : Tammikuu 10, 2021, 12:19:58 »
^Ihanko totta.

Nyt mulla alkoi hälytyskellot kilkattamaan entistä pahemmin, sillä joku vuosi sitten eräs master sai tuomion pahoinpitelyistä. Ettet vain olis sama tyyppi ja nyt vuosien taktikoidun hiljaisuuden jälkeen kalastelemassa uusia uhreja? Sun kirjoitustyyli nimittäin kuulostaa tutulta, mä en ikinä unohda tiettyjä maneereja enkä myöskään unohda nimiä/nimimerkkejä ja kasvoja.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa moniottelija

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kukas olisi varteen otettavin Minin manttelin perijä?
« Vastaus #24 : Tammikuu 11, 2021, 06:11:24 »
^Ihanko totta.

Nyt mulla alkoi hälytyskellot kilkattamaan entistä pahemmin, sillä joku vuosi sitten eräs master sai tuomion pahoinpitelyistä. Ettet vain olis sama tyyppi ja nyt vuosien taktikoidun hiljaisuuden jälkeen kalastelemassa uusia uhreja? Sun kirjoitustyyli nimittäin kuulostaa tutulta, mä en ikinä unohda tiettyjä maneereja enkä myöskään unohda nimiä/nimimerkkejä ja kasvoja.

No nyt kyllä erehdyt pahan kerran. kasvojani et taatusti tunne ja yhtäkään negatiivista kommenttia et minusta tule koskaan kuulemaan kanssa sisariltasi. opiston puolella olin nimimerkillä sport72. tuo epäilyksen heitto oli sen verran raskas että olisi hyvä käsitellä asia heti pois päiväjärjestyksestä.

Poissa moniottelija

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kukas olisi varteen otettavin Minin manttelin perijä?
« Vastaus #25 : Tammikuu 11, 2021, 07:46:09 »
Tehdäänkö vaikka niin että käyn näyttäytymässä jollekin tutullesi täällä turussa tai kerro vaihtoeto miten tämä sun epäilys nollataan. Sit vois vaikka joku pieni anteeksi pyyntö olla paikallaan niin että palvelun tarjoajat sen näkee. Varmaan tiedät sanonnan ettei rypistettyä paperia saa enää helpolla sileäksi. Varmasti olen ennenkin ollut kanssasi eri mieltä ja siksi voi kirjoitus tyyli olla jäänyt mieleen. Nyt täytyy jatkaa töitä, mutta palataan asiaan kunnes se on selvitetty.