Siis ylivoimainen enemmistö huorista harrastaa oraalejaan vain suojattuna?
Olen tässä pari päivää selannut, enkä valitettavasti ole löytänyt yhtäkään sellaista.
Jäänee väliin tää harrastus minun osaltani.
Selvennä vähän tyhmälle, siis et löydä tyttöä kenen pillua pääsisit nuolemaan kelmun läpi vai mitä?
En löydä tyttöä, joka EI tarjoa owoa.
Kun tähän lisää vaatimukseksi, että ei myöskään tarjoaisi suutelua, tai cunnilingus/Anilingus,
Ei yksinkertaisesti löydy vastuullista hyvää tyttöä, eikä siinä auta, vaikka maksaisi enemmän.
Katselepa William kotimaisten tyttöjen ilmoja, niin tuskin löydät montaakaan owoa (ainakaan julkisesti) tarjoavaa. Monilla myös kelmut vaatimuksena pillua nuollessa. Jännä juttu, mutta näistä rokotetaan usein korkeampaa taksaa kuin ulkkarityttöjen owotuksista yms.
Jää sitten meille owon ystäville ne tytöt, jotka ei Williamille kelvanneet 😉
Toisaalta, jos ihan kuminkin kanssa pelottaa taudit, niin sitten hupakoissa käynti ei ole oikea harrastus. Pelko se vaan asuu korvien välissä vaikka mitä tekis. Vertailun vuoksi, yhden STD:n olen eläessäni saanut ihan tavalliselta suomalaiselta sinkkunaiselta. Hupakoilta en koskaan mitään, vaikka olen owon ottanut aina kun tarjolla. Voihan sitä myös vaikka liukastua banaaninkuoreen, ajaa sähköskuutilla turvalleen tai jäädä auton alle. Elämä on.