Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miten toi suuseksi paljaalla vaikuttaa päätökseen mennä?  (Luettu 18290 kertaa)

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miten toi suuseksi paljaalla vaikuttaa päätökseen mennä?
« Vastaus #60 : Elokuu 21, 2023, 18:57:49 »
Joo onhan noita kirjoitteluja ollut. Muistaakseni eräs suosittu ulkkarikin kirjoitteli, että edelleen tällä sivustolla kirjoitteleva turska oli vaatinut owoa ihan pokkana verisen kullinsa kanssa.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miten toi suuseksi paljaalla vaikuttaa päätökseen mennä?
« Vastaus #61 : Elokuu 21, 2023, 19:07:54 »
Jos muistan niin kirjoitettiin myös horon olleen katkera kun asiakasta ei kiinnostanut tarjottu ilmainen yökyläily.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 21, 2023, 19:09:31 kirjoittanut ShyGuy »

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miten toi suuseksi paljaalla vaikuttaa päätökseen mennä?
« Vastaus #62 : Elokuu 21, 2023, 19:15:05 »
^taidat muistaa väärin...tapauksessa ainoa katkera oli turska itse, koska hutsu kieltäytyi tarjoamasta OWO:a verikullille.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miten toi suuseksi paljaalla vaikuttaa päätökseen mennä?
« Vastaus #63 : Elokuu 21, 2023, 19:20:14 »
^ Kyllähän katkeran horon lähettämät tekstarit tarkisti eräs pitkänlinjan turska henk.koht. ja vahvisti niiden olleen peräisin horon silloin käyttämästä numerosta. Katkeraa, niin katkeraa ;)

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 593
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miten toi suuseksi paljaalla vaikuttaa päätökseen mennä?
« Vastaus #64 : Elokuu 21, 2023, 19:29:32 »
^Voin vahvistaa että muistan samoin.

Jaa, teme on sitten back. Toivotaan että saadaan lisää eloa foorumille.  ;)

Mutta asiaan. Toi suuseksi paljaalla on ihan parasta.  :)
Go woke, go broke.

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miten toi suuseksi paljaalla vaikuttaa päätökseen mennä?
« Vastaus #65 : Elokuu 21, 2023, 19:36:37 »
^^niin ne myyttiset "tekstarit"..niiden uskottavuus olikin samaa luokkaa kuin, että Hawaijin maastopalot olisi aiheuttanut avaruudesta ammutut laserit.  :laught:

"Tekstarit", joille hutsu antoi julkaisuluvan ja niitä ei julkaistu...koska niitä ei ollut olemassa. OWO:tta jäänyt verikullinen turska mustamaalaa hutsun julkisesti ja keppihevosena vetää mukaansa foorumilla vaikuttaneen pitkäaikaisen nettikaverinsa....varsinainen sankaritarina.  :laught:

« Viimeksi muokattu: Elokuu 21, 2023, 19:41:41 kirjoittanut teme696 »
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 593
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miten toi suuseksi paljaalla vaikuttaa päätökseen mennä?
« Vastaus #66 : Elokuu 21, 2023, 19:47:17 »
^^niin ne myyttiset "tekstarit"..niiden uskottavuus olikin samaa luokkaa kuin, että Hawaijin maastopalot olisi aiheuttanut avaruudesta ammutut laserit.  :laught:
Tai hawaiji-paitojen kaksoimerkitys.  :laught:

"Tekstarit", joille hutsu antoi julkaisuluvan ja niitä ei julkaistu...koska niitä ei ollut olemassa. OWO:tta jäänyt verikullinen turska mustamaalaa hutsun julkisesti ja keppihevosena vetää mukaansa foorumilla vaikuttaneen pitkäaikaisen nettikaverinsa....varsinainen sankaritarina.  :laught:
Ne salaliittoteroriat, ne salaliittoteoriat... :laught:
Go woke, go broke.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 789
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miten toi suuseksi paljaalla vaikuttaa päätökseen mennä?
« Vastaus #67 : Elokuu 27, 2023, 01:33:50 »
Herpes ja kondylooma tulee jos tullakseen käytti kortsua tai ei.

Tuossa on kyllä nyt vähän mutkia oikaistu. Voivat ne toki tulla, vaikka kumia käyttäisi, mutta kyllä kumi silti riskiä pienentää merkittävästi. Että ei se nyt sentään yhtä helposti ja todennäköisesti tule käytti tai ei.
Mutta on täysin mahdollista,että saa. Löytyy asiasta juttua ihan intternetistä.


Autokolarissa on täysin mahdollista kuolla, vaikka käyttäisi turvavyötä. Myös pyöräonnettomuudessa voi kuolla tai vammautua, vaikka käyttäisi kypärää. Kajakin kaatuessa voi hukkua, vaikka käyttäisi pelastusliivejä. Mutta onko se silti ihan sama, käyttääkö vai ei?

Itse ainakin käytän turvavyötä, vaikka on täysin mahdollista, että se ei auta. Käytän myös meloessa pelastusliivejä vaikka ne päälläkin saatan hukkua. Kypäräkin on pyöräillessäni päässä, vaikka on täysin mahdollista että silti auton ajaessa päälleni saan aivovamman.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 387
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miten toi suuseksi paljaalla vaikuttaa päätökseen mennä?
« Vastaus #68 : Elokuu 27, 2023, 07:27:52 »
Niin...

Mä ajan prätkällä kesähelteillä ilman asiallista suojausta eli t-paidassa ja shortseissa.

Ajan myös autolla ylinopeutta, kävelen päin punaisia, ajan ajoneuvoilla päin punaisia, ohittelen kielletyillä alueilla,  lähden toisinaan töistä ennen 1530, maksan palvelut aina verottomana jos mahdollista etc.
Lista jatkuu.

Ja owona aina suikkarit.

Living on the edge ya know.
Elämä on valintoja.

"We're all gonna die and there's no sequel".
Nimenomaan.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 949
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miten toi suuseksi paljaalla vaikuttaa päätökseen mennä?
« Vastaus #69 : Elokuu 27, 2023, 08:28:03 »
Niin...

Mä ajan prätkällä kesähelteillä ilman asiallista suojausta eli t-paidassa ja shortseissa.

Ajan myös autolla ylinopeutta, kävelen päin punaisia, ajan ajoneuvoilla päin punaisia, ohittelen kielletyillä alueilla,  lähden toisinaan töistä ennen 1530, maksan palvelut aina verottomana jos mahdollista etc.
Lista jatkuu.

Ja owona aina suikkarit.

Living on the edge ya know.
Elämä on valintoja.

"We're all gonna die and there's no sequel".
Nimenomaan.

Niin eli omalla eikä myöskään muiden terveydellä/elämillä oo mitään väliä sulle… En ehkä itse kehuskelis sellaisella asialla🤔😅 Se on yks p*skan hailee jos ei välitä omasta terveydestä tai elämästä, kun ”me kaikki kuollaan joskus”, mutta onhan se nyt todella itsekästä pelata siinä samalla toisten terveydellä/elämällä.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 387
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miten toi suuseksi paljaalla vaikuttaa päätökseen mennä?
« Vastaus #70 : Elokuu 27, 2023, 08:35:49 »
En mä kyl liiemmin välitä ihmisistä, se on totta.

Mut toi suikkarihysteria...
pitäkää se itsellänne ilman tuota naurettavaa syyllistämistä.

Sitäpaitsi tiedän olevani puhdas. Eli kenen terveydellä mä leikin?
« Viimeksi muokattu: Elokuu 27, 2023, 08:37:29 kirjoittanut Blain »

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 387
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miten toi suuseksi paljaalla vaikuttaa päätökseen mennä?
« Vastaus #71 : Elokuu 27, 2023, 08:58:51 »
En mä kyl liiemmin välitä ihmisistä, se on totta.

Mut toi suikkarihysteria...
pitäkää se itsellänne ilman tuota naurettavaa syyllistämistä.

Sitäpaitsi tiedän olevani puhdas. Eli kenen terveydellä mä leikin?

Muokkausnapin puuttuessa lisäys...

Miten tämä "terveydellä leikkiminen" kaadetaan tässä tapauksessa vain minun niskaan?

Aina olen pt:ltä kysynyt, onnistuuko owo.
Vastauksen ollessa myöntävä minusta saa todennäköisesti asiakkaan.

Kyllä tähän tanssiin kaksi vaaditaan.

Oletan, että owoa tarjoava pt on  aikuisena ihmisenä miettinyt myös mm. todennäköisyydet läpi ja osittain sen takia tarjoaa owoa.

Onko sittenkin se owottawa pt se, joka leikkii terveyksillä? Vai turska? Kummatkin?

Mitä tällaisella syyllistämisellä ja oman kilven kiillotuksella on tarkoitus saavuttaa?
Muuta kuin oman erinomaisuuden (olen hyvä ihminen-syndrooma) esiintuonti?





Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 949
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miten toi suuseksi paljaalla vaikuttaa päätökseen mennä?
« Vastaus #72 : Elokuu 27, 2023, 09:09:12 »
En mä kyl liiemmin välitä ihmisistä, se on totta.

Mut toi suikkarihysteria...
pitäkää se itsellänne ilman tuota naurettavaa syyllistämistä.

Sitäpaitsi tiedän olevani puhdas. Eli kenen terveydellä mä leikin?

Jos jostain syyllistin niin lähinnä tuosta ”ihan sama muiden terveydestä” asenteesta, ei liittynyt pelkästään suikkariin, vaan ihan kokonaisuudesta.

Se on hyvä jos käyt aina ennen kenenkään tapaamista testeissä ja pidättäydyt siihen tapaamiseen asti seksistä, mutta suurin osa miehistä ei näin tee. En ole eläissäni kuullut vielä kenenkään niin tekevän. Enemmän tulee vastaan näitä ”ei mulla ole mitään oireita niin ei mulla mitään ole” tyyppejä.

Eikä se ole mitään hysteriaa olla tarkkana omasta ja muiden terveydestä, vaan ihan normaali ja jopa suotava tapa toimia ja olla. Toki jos vaikka empatiakyky on täysin nolla niin ymmärrän kyllä että asiaa on vaikea noin ajatella.

Ja kummankin vastuulla se tietysti on, sekä pt:n että turskan. Eikä ole mitään oman kilven kiilloittamista vaan aiheesta keskustelua ja näkökulmien esiin tuomista.😊

Eikös yleensä ihmisten tavoite ole olla hyvä eikä paha ihminen? Eli miten se olisi mikään ”syndrooma” pyrkiä olemaan hyvä itselleen ja toisille? Tuosta sanomastasi tulee ainakin itselle ennemminkin mieleen se, että ajattelet itse toimivasi jotenkin väärin, kun edes tuli mieleen että toisin toimivat kärsisivät ”olen hyvä ihminen syndroomasta”🤔
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 225
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miten toi suuseksi paljaalla vaikuttaa päätökseen mennä?
« Vastaus #73 : Elokuu 27, 2023, 14:47:47 »
Mulla 2-3 palvelua joita tarjoavia hupakoita kartoitan, owo on yksi näistä. Kaikkia 2-3 ei tarvi olla samaan aikaan tarjolla, mutta jos olen pelkälle suuhoidolle menossa niin silloin owo on must. Suihinotto kumilla menee muun touhun ohessa, mutta on muutoin mielestäni sen verran laimea kokemus, etten lähtisi pelkästään siitä maksamaan.

Täsmennyksenä en ruinaa owoa, enkä kysele siitä erikseen jos sitä ei ole palveluissa mainittu.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 27, 2023, 14:49:28 kirjoittanut Noodelidude »

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 789
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miten toi suuseksi paljaalla vaikuttaa päätökseen mennä?
« Vastaus #74 : Syyskuu 01, 2023, 17:54:49 »
Niin...

Ajan myös autolla ylinopeutta, kävelen päin punaisia, ajan ajoneuvoilla päin punaisia, ohittelen kielletyillä alueilla,  lähden toisinaan töistä ennen 1530, maksan palvelut aina verottomana jos mahdollista etc.
Lista jatkuu.

Ja owona aina suikkarit.

Living on the edge ya know.
Elämä on valintoja.

"We're all gonna die and there's no sequel".
Nimenomaan.



En mä kyl liiemmin välitä ihmisistä, se on totta.

Mut toi suikkarihysteria...
pitäkää se itsellänne ilman tuota naurettavaa syyllistämistä.

Sitäpaitsi tiedän olevani puhdas. Eli kenen terveydellä mä leikin?

Tämä ei nyt liity suikkareihin, mutta että autolla punaisia päin, kanssaihmisistä piittaamatta? Että ei vahingossa, vaan ihan piittaamattomuutta?

Ihan riippumattomatta siitä välitätkö toisista ihmisistä, on vastuutonta ja moraalitonta leikkiä toisten hengellä ja terveydellä. Etpä varmaan itsekään toivoisi joutuvasi yliajetuksi suojatiellä. Elä ja anna muiden elää. Äläkä tee muille mitä et tahdo heidän tekevän sinulle.

Mitä owoon tulee, mistä tiedät olevasi puhdas, jos et käy jokaisen aktin jälkeen testeissä?
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 387
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miten toi suuseksi paljaalla vaikuttaa päätökseen mennä?
« Vastaus #75 : Syyskuu 01, 2023, 18:19:47 »
Matssonni;
Lienet uskovainen?
Jutut ovat ainakin sitä tasoa.


Kyllä, ajan toisinaan tietoisesti punaisia päin.
Mutta jotta puhtoinen sielusi saa rauhan, en tee sitä ruuhka-aikana. Tai no, ehkä joskus vanhoilla keltaisilla...

Teen myös kaikkea muutakin, mitä mallikansalaiset eivät. Yleensä ihan vain huvin vuoksi.

Minun mahdollinen puhtauteni...en näe asian kuuluvan sinulle sen enempää.
Joten sitä sinun ei tarvitse huolehtia.

Vastaappa sinä varajeesus eli sonni tähän;
Miksi ainoastaan minä olen se vastuuton paskiainen, vaikka pt on myös tehnyt päätöksen ottaa owona minulta suihin?

Kaksinaismoralismia hienoimmillaan.

Suorastaan huvittavaa tämä moralismin määrä just tällä alustalla


« Viimeksi muokattu: Syyskuu 01, 2023, 18:21:23 kirjoittanut Blain »

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miten toi suuseksi paljaalla vaikuttaa päätökseen mennä?
« Vastaus #76 : Syyskuu 02, 2023, 00:05:44 »
Pyrin imettämään kullini huputettuna, enkä koskaan ehdota paljaalla imemistä. Mutta jos neito tarjoaa huputonta suuhoitoa, niin en pysty kieltäytymään. Jos owo-neitoja osuu kohdalle, olen onnellinen, vaikka samalla vähän pelottaakin. Nämä on näitä harrastukseen liittyviä ristiriitaisia juttuja, joille en voi mitään.

Jostain syystä nuolen pillua aika huolettomasti ja nuolisin persettäkin, jos siihen olisi enemmän tilaisuuksia. Ristiriitaista sekin, mutta näissä hommissa harkintakyky vaihtelee tilanteen mukaan.

Harvoin ajattelen näin yksi yhteen kenenkään kanssa; siksi lainaan Mustelmannin tekstin kokonaan. Joskus muna vie miestä, eikä mies munaa ja jos sellainen fiilis tulee jo kotona ennen vierailua, sulkeudun hetkeksi vaikkapa vessaan....

Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 789
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miten toi suuseksi paljaalla vaikuttaa päätökseen mennä?
« Vastaus #77 : Syyskuu 02, 2023, 00:07:02 »
^^ Tähän ei ole tarpeen vastata muuta kuin että se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Punnus

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miten toi suuseksi paljaalla vaikuttaa päätökseen mennä?
« Vastaus #78 : Lokakuu 13, 2023, 17:54:08 »
Eli jos huoralla lukee että nuolemista tai paljaan imua, niin kiinnostaako vai ei?
Itse jätän väliin ne joilla paljasta tarjolla.

Minäkin jättäisin täysin väliin, jos pt ei ehdottomasti edellytä suojausta kaikessa toiminnassa. On paljon parempi olla tekemissä pt:n kanssa, joka välittää omasta terveydestään ja jolla on sen verran itsekunnioitusta, että osaa pitää rajoistaan kiinni.

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 387
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miten toi suuseksi paljaalla vaikuttaa päätökseen mennä?
« Vastaus #79 : Lokakuu 13, 2023, 18:28:37 »
^^ Tähän ei ole tarpeen vastata muuta kuin että se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

En ymmärrä viittausta.

Toistan kysymykseni;
Miksi vain minä olen se vastuuton paskakasa, vaikka pt on myös tehnyt vapaaehtoispäätöksen imeä huputonta kulliani?