Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Turska, älä tee näin, ei sytytä

<< < (5/7) > >>

Vieras0265:
Entäs röyhtäily? Röyh!

Vieras0112:
Itse olen huomannut, että yleensä juuri rumahkot ja huonossa kunnossa olevat miekkoset saattavat kertoa olevansa komeita ja atleettisia tms. Siis ihan oma-aloitteisesti. Ja ne oikeasti kuumat eivät yleensä mainitse asiasta. Lisäksi myös nuo samaiset epäviehättävät tyypit ovat yleensä kärkkäitä ja heillä täysin väärät luulot itsestään. Siis hyvin kärjistetysti. Eli älä valehtele rajusti ulkonäöstäsi/luonteestasi ja älä ala vainoamaan tyttöjä, jos sinun herkkää miehisyyttäsi on muka mielestäsi loukattu. Todellisuudessa elävät tasapainoiset tyypit ovat parhaita.

Vieras0395:
Kuumiksella saattaapi alkaa viilenemään, jos kutsut miehiä, eli ehkä tulevia asiakkaitasi rumahkoiksi, huonokuntoisiksi, epäviehättäviksi, kärkkäiksi, väärä luuloisiksi ja valehtelijoiksi.
Ja tiedoksesi, että miehet on oikeasti herkkiä. Sitä paitsi jokainen mies on omasta ja minun mielestä maailman komein ja ihanin, pitää vaan nähdä pintaa syvemmälle.

Vieras0112:
Ei ulkonäöllä tai painolla ole juuri väliä, mutta kyllä niistä kannattaa olla suhteellisen realistinen käsitys. Suurin osa ihmisistä on ihan huippuja. Ilmeisesti minun kohdalleni sitten syystä tai toisesta sattunut ihan hirveitä tyyppejä. Sen vuoksi en ketään enää olekaan tapaamassa, kun pari vainoajaa jo perässä. Mutta edelleen suurin osa miehistä on sellaisia kuin sanoo ja oikein hyviä tyyppejä. Valitettavasti löytyy sitten noita mätämunia myös.

Kellopeliappelsiini:
Joskus, ja yllättävän usein, kolikoilla on kaksi puolta ja se toinen jää kertomatta.

Isot pojat on myös kertoneet, että sitä saa mitä tilaa, tiedä sitten mitä se tarkoittaa koska olen aika usein tilannut sen kolmekymppisen kokeneen misun, mutta saanut sitten 50 vuotiaan "tule jo" rysyn.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta