Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Turska, älä tee näin, ei sytytä  (Luettu 5071 kertaa)

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turska, älä tee näin, ei sytytä
« Vastaus #20 : Tammikuu 03, 2021, 05:22:35 »
Entäs röyhtäily? Röyh!

Poissa Vieras0112

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turska, älä tee näin, ei sytytä
« Vastaus #21 : Tammikuu 03, 2021, 10:23:22 »
Itse olen huomannut, että yleensä juuri rumahkot ja huonossa kunnossa olevat miekkoset saattavat kertoa olevansa komeita ja atleettisia tms. Siis ihan oma-aloitteisesti. Ja ne oikeasti kuumat eivät yleensä mainitse asiasta. Lisäksi myös nuo samaiset epäviehättävät tyypit ovat yleensä kärkkäitä ja heillä täysin väärät luulot itsestään. Siis hyvin kärjistetysti. Eli älä valehtele rajusti ulkonäöstäsi/luonteestasi ja älä ala vainoamaan tyttöjä, jos sinun herkkää miehisyyttäsi on muka mielestäsi loukattu. Todellisuudessa elävät tasapainoiset tyypit ovat parhaita.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turska, älä tee näin, ei sytytä
« Vastaus #22 : Tammikuu 03, 2021, 10:39:31 »
Kuumiksella saattaapi alkaa viilenemään, jos kutsut miehiä, eli ehkä tulevia asiakkaitasi rumahkoiksi, huonokuntoisiksi, epäviehättäviksi, kärkkäiksi, väärä luuloisiksi ja valehtelijoiksi.
Ja tiedoksesi, että miehet on oikeasti herkkiä. Sitä paitsi jokainen mies on omasta ja minun mielestä maailman komein ja ihanin, pitää vaan nähdä pintaa syvemmälle.

Poissa Vieras0112

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turska, älä tee näin, ei sytytä
« Vastaus #23 : Tammikuu 03, 2021, 11:33:17 »
Ei ulkonäöllä tai painolla ole juuri väliä, mutta kyllä niistä kannattaa olla suhteellisen realistinen käsitys. Suurin osa ihmisistä on ihan huippuja. Ilmeisesti minun kohdalleni sitten syystä tai toisesta sattunut ihan hirveitä tyyppejä. Sen vuoksi en ketään enää olekaan tapaamassa, kun pari vainoajaa jo perässä. Mutta edelleen suurin osa miehistä on sellaisia kuin sanoo ja oikein hyviä tyyppejä. Valitettavasti löytyy sitten noita mätämunia myös.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2045
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turska, älä tee näin, ei sytytä
« Vastaus #24 : Tammikuu 03, 2021, 11:47:11 »
Joskus, ja yllättävän usein, kolikoilla on kaksi puolta ja se toinen jää kertomatta.

Isot pojat on myös kertoneet, että sitä saa mitä tilaa, tiedä sitten mitä se tarkoittaa koska olen aika usein tilannut sen kolmekymppisen kokeneen misun, mutta saanut sitten 50 vuotiaan "tule jo" rysyn.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1621
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Turska, älä tee näin, ei sytytä
« Vastaus #25 : Tammikuu 03, 2021, 12:47:18 »
^^  Noista vainoajista: Onko Kuumis kysymyksessä rakastunut turska vai vihastunut turska ?
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Turska, älä tee näin, ei sytytä
« Vastaus #26 : Tammikuu 03, 2021, 13:23:25 »
Eikö yhdelläkään turskalla tule mieleen pahoitella lajitoverinsa käyttäytymistä?

Kyllä tulee. Joskus on helpompaa, mutta yleensä mielen valtaa kaikki se synti, jonka kaltaiseni karvaperse jossain päin maailmaa tekee. Japanilainen liikemies haluaa tiukan 27-tuntisen työpäivänsä päätteeksi pukeutua koulutytöksi ja tulla piiskatuksi ankeriaalla. Alaskalainen metsätyömies näkee kolmatta vaimoaan muistuttavan harmaakarhun ja laskee tärkit työhousujensa sisäreiteen. Ranskalainen rakennusmies mielellään nuolisi kaikki maailman jalat ja kainalot. Joskus valvon yöt läpi miettien tätä kaikkea synnin taakkaa, itkien omassa hikilammikossani, syvään ja synkkään sikiöasentoon laskostuneena. Voi meitä miehiä. Voi minkä teimme.  :'(

Joku päivä vielä nousen korkealle katolle ja huudan keuhkoni puhtaaksi anoen anteeksiantoa kaikille meille vinoon kasvaneille versoille, joita myös miehiksi kutsutaan. Sillä välin keräillessä rohkeuteni ja itsetuntoni rippeitä tyydyn huutelemaan sormien kautta tällaiselle tietoverkoissa lymyilevälle keskustelualustalle. Kuuleeko kukaan? Antaako tämä omani ja muiden harteilleni pinoamat synnit anteeksi? Voinko vihdoin nousta eritelammikostani kuin sallimuksen puhdistama feenikslintu?

Saanko vihdoin elää?

Pretty please?

:inlove:
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 03, 2021, 13:26:07 kirjoittanut Ilotikku »

Poissa Vieras0112

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turska, älä tee näin, ei sytytä
« Vastaus #27 : Tammikuu 06, 2021, 16:07:28 »
^^  Noista vainoajista: Onko Kuumis kysymyksessä rakastunut turska vai vihastunut turska ?
Siis kyseessä on vihainen ja katkeralta vaikuttava ihminen. Syy ei voi mitenkään liittyä minuun, sillä ilmoitukseni kuvineen oli täysin totuudenmukainen ja toimin muutenkin sovitusti ja ystävällisesti. Hassua oli, että tämä tyyppi oli antanut rajusti väärän kuvan itsestään. Olin sen vuoksi päässäni hyvin tyrmistynyt kun hänet näin. Toki en sitä ulkoisesti näyttänyt, vaikka olin oikeasti hieman järkyttynyt. Joskushan käy niin, että vaikka olisi kuinka ihana ja mukava tahansa, niin aina ei kemiat vain kohtaa tai joku tyyppi ei diggaa. Hänellä ei ollut mitään syytä olla tyytymätön ulkomuotooni tai käytökseeni. Tästä olen päätellyt, että hänellä lienee jonkinlaisia omia ongelmiaan, joita sitten purkaa tyttöihin tunteakseen itsensä alfaksi kun todellisessa elämässä on sen vastakohta. Oli miten oli, niin todella ikävää käytöstä ja toivottavasti hän jättäisi minut rauhaan. Ja muut myös. Mutta tosiaan varmasti 99%:a miehistä on miellyttäviä herrasmiehiä, jotka handlaavat käytöstavat ja ovat tasapainossa itsensä ja elämänsä kanssa. Silloinhan ei nimittäin tarvitse tuntemattomille äksyillä tai heitä yrittää pelotella.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Turska, älä tee näin, ei sytytä
« Vastaus #28 : Helmikuu 11, 2021, 22:36:45 »
Hermostu jos et saa aikaa "just ja nyt"...ei horot huvikseen jätä asiakkaita ottamatta, mutta jos ajat vain on jo menneet niin ne on menneet.
Se joka varaa ensin saa ajan ensin, viime hetkeen jos jättää mahdollisuudet on huonommat.
Mutta ei se ole niin vakavaa, ei kukaan pillun puutteeseen kuole  8)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turska, älä tee näin, ei sytytä
« Vastaus #29 : Helmikuu 11, 2021, 23:10:10 »
Hermostu jos et saa aikaa "just ja nyt"...ei horot huvikseen jätä asiakkaita ottamatta, mutta jos ajat vain on jo menneet niin ne on menneet.
Se joka varaa ensin saa ajan ensin, viime hetkeen jos jättää mahdollisuudet on huonommat.
Mutta ei se ole niin vakavaa, ei kukaan pillun puutteeseen kuole  8)

Mutku mä haluun! Kaikki mulle heti ja nyt. En ole tottunut odottamaan! Eikö raha kelpaa?  ::)  Etkö voisi perua vähemmän tärkeiden asiakkaiden aikoja, kun mulle sopii just nyt!  ::) 

Koita kestää kolikkoaikuiset ovat lisäntyneet korona-aikana. Ja kun minä-minä-ihminen ei pääse tekemään kaikkea kivaa, mitä pitää saada voida tehdä, vaikka muilta menisi henki.

Ja oikeasti, siis kuka haluaa talvilomalle jonnekin kylmään Lappiin, en saatana ainakaan minä, enkä minä. Ei siellä voi golfata.  :sheep:   

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2045
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turska, älä tee näin, ei sytytä
« Vastaus #30 : Helmikuu 12, 2021, 05:02:41 »
Hermostu jos et saa aikaa "just ja nyt"...ei horot huvikseen jätä asiakkaita ottamatta, mutta jos ajat vain on jo menneet niin ne on menneet.
Se joka varaa ensin saa ajan ensin, viime hetkeen jos jättää mahdollisuudet on huonommat.
Mutta ei se ole niin vakavaa, ei kukaan pillun puutteeseen kuole  8)

Suomalainen suoriutuja:
1: Saapuu tapahtumaan juuri silloin kun se alkaa tai 5min myöhässä
2: Olettaa että sisäänkäynnin vieressä on paikka varattu juurikin hänelle, eikä 100 0000 muuta asiakasta juuri siksi ole pysäkoinyt bmw:TÄ juuri siihen
3: Katsoo matsia, mutta lähtee tapahtumasta n. 10 ennen loppua että pääsee ulos ensimmäisenä. Tämä riippumatta siitä, onko kyseessä mm-loppuottelu joka on menossa jatkoajalle tai Suomi voittamassa tai Metallican konsertti jossa edessä vielä 15min encoret

Em. tapahtuu myös lentokoneessa, silloin vaiheeseen 3 syyllistyy noin 99% matkustajista.

Tämä selittänee bmw-turskien käytöksen.

I see what is right and approve, but I do what is wrong