Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Turska, älä tee näin, ei sytytä

<< < (3/7) > >>

Seepeli:

--- Lainaus käyttäjältä: Nina - Joulukuu 31, 2020, 10:53:07 ---Älä pyydä saada haistella roskiksesta muiden kanssa käytettyjä kumeja, se ei vaan jotenkin sytytä.

--- Lainaus päättyy ---

loistava tipsi 😁😁

Vieras1803:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Joulukuu 31, 2020, 09:59:38 ---Se että mun pitäisi saada maksullisessa seksissä, MAKSAVANA OSAPUOLENA, nainen syttymään, on jo lähtökohtaisesti asetelma TÄYSIN väärinpäin.

--- Lainaus päättyy ---
Tätä aina ihmetellyt, silti yhden naisen kanssa, maksan juuri tästä.

Aurora Mature:
Hei haloo, en tarkoita syttymään niin että mahlat valuu, vaan olemaan kiinnostunut, asennoitumaan positiivisesti, olemaan avoin ja lämmin. Oletus että tapaaminen on mukava ja tyydyttävä. Tämä on mielestäni minimi hyvään seksinmyyntitapahtumaan.

Jos 5 min jälkeen ehdotat suojaamatonta seksiä on koko loppuaika pilalla. Minua pelottaa, haluan että tilanne on ohi. Sitten herra ehdottaa sitä toisen kerran. Alan olla vihainen. Ja lopuksi herra laukeaa eri paikkaan kuin mikä on sovittu. Jos on 50+ eikä mukamas osaa sihdata spermaansa sovittuun paikkaan, on kyseessä valehtelija. Hän vaan halusi laueta edes mun pillun päälle, mutta tein lantioliikkeen eikä se onnistunut.

Tähän päälle vetämätön pönttö ja läpimärkä vessanmatto.

Eikö yhdelläkään turskalla tule mieleen pahoitella lajitoverinsa käyttäytymistä?

Yksi iso plussa: hän on mun yli 10 vuoden uran pahin asiakas.

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Tammikuu 02, 2021, 18:01:35 ---Eikö yhdelläkään turskalla tule mieleen pahoitella lajitoverinsa käyttäytymistä?
--- Lainaus päättyy ---

Joutuisi pyytelemään jatkuvasti ja mulla on ihan loputon työmaa Lifti kanssa.
Enkä oikein edes ymmärrä miksi Herrasmies pena69 pitäisi pyydellä PerseArskan tonttuiluita anteeksi.

Vieras0128:

--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Tammikuu 02, 2021, 18:01:35 ---Eikö yhdelläkään turskalla tule mieleen pahoitella lajitoverinsa käyttäytymistä?

Yksi iso plussa: hän on mun yli 10 vuoden uran pahin asiakas.

--- Lainaus päättyy ---

No voi hyvää päivää ja yötä taas ::)

Ihmisyksilö on vastuussa lähinnä omasta käyttäytymisestään, ja rajallisessa määrin mm. omien lastensa käyttäytymisestä.

Jos toisten puolesta pitäisi olla pahoillaan, niin olisin ehkä eniten pahoillani ydin- ja kemiallisten aseiden kehittäjien sekä erilaisten terroristien, myös tiedustelupalvelujen salamurhaajien, mutta ennenkaikkea kätensä olkapäitä myöten vereen sotkeneiden maailman johtajien takia. Pöntön täyteen paskantajat lähinnä naurattavat. Anteeksi ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta