Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hyvä panemaan  (Luettu 11795 kertaa)

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1095
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hyvä panemaan
« Vastaus #40 : Joulukuu 31, 2020, 11:31:18 »
Kunhan rennosti paneskellaan paneskelemisen ilosta, niin silloin siinä on kaksi hyvää paneskelijaa.

No tästä me ollaan tasan samaa mieltä! Ja nimenomaan kaameinta on se, jos kumppani yrittää hampaat irvessä saada minut laukeamaan. Se, että kumppani tähtää omaan orkkuunsa, on ihan ok, mutta minä huolehdin kyllä ihan itse omistani!

Ylipäänsä maailma pitäisi räjäyttää tältä kohtaa. Jokainen on vastuussa omista orkuistaan. Ainoa poikkeus tästä säännöstä on se, jos mulle maksetaan siitä, että otan vastuun toisen orkuista.
Turussa 19.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hyvä panemaan
« Vastaus #41 : Joulukuu 31, 2020, 13:37:22 »

No tästä me ollaan tasan samaa mieltä! Ja nimenomaan kaameinta on se, jos kumppani yrittää hampaat irvessä saada minut laukeamaan. Se, että kumppani tähtää omaan orkkuunsa, on ihan ok, mutta minä huolehdin kyllä ihan itse omistani!

Ylipäänsä maailma pitäisi räjäyttää tältä kohtaa. Jokainen on vastuussa omista orkuistaan. Ainoa poikkeus tästä säännöstä on se, jos mulle maksetaan siitä, että otan vastuun toisen orkuista.

Tärkeintä on että molemmat nauttii. Mies ja muna.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hyvä panemaan
« Vastaus #42 : Joulukuu 31, 2020, 14:12:22 »
Tärkeintä on että molemmat nauttii. Mies ja muna.

Välillä on hyvä rauhoittua ja palata perus asioiden äärelle. Tästä siinä pohjimmillaan ja puhtaimmillaan on kyse. Oman himon tyydytyksestä ;D

𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hyvä panemaan
« Vastaus #43 : Joulukuu 31, 2020, 14:39:09 »
Kaikki maksavat asiakkaat on tieteskin hyviä panemaan, paitsi kovin montaa Singeriä ei päivässä jaksa tai lähinnä viitsi. Sitten kun tulee vastaan se hyvä panemaan ja harrastamaan seksiä pikkasen kokonaisvaltaisemmin kun lähärissä lippis päässä purkkaa jauhaen, niin käytän sumeilematta seksuaaliseksi hyväkseni jos tulee sellainen olo. On kai se vähän väärin tuollainen hyväksikäyttö, kun toinen vielä maksaa siitä.
Selkää hipsuttamalla tai rapsuttamalla saa minut seisomaan vaikka päällään, silloin on ihan sama noi panotaidot.

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 402
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hyvä panemaan
« Vastaus #44 : Joulukuu 31, 2020, 16:14:40 »
Ylipäänsä maailma pitäisi räjäyttää tältä kohtaa. Jokainen on vastuussa omista orkuistaan. Ainoa poikkeus tästä säännöstä on se, jos mulle maksetaan siitä, että otan vastuun toisen orkuista.

Luin kerran eräästä naisesta joka lopetti seksin siihen paikkaan kun sai orgasmin ja sanoi aina että jokainen on vastuussa omista orkuistaan. Hieno nainen, harmi että en tuntenut häntä itse henkilökohtaisesti varmasti viisaskin. :)

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 241
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hyvä panemaan
« Vastaus #45 : Tammikuu 23, 2021, 13:57:05 »
Siviilissä itse pyrin käyttämään kaikkea oppimaani niin kauan, kunnes nainen saa ja/tai antaa luvan minun tulla. Tällainen onnistuu parhaiten, kun on ainakin kertaalleen aiemmin jo testattu toisiamme. Kemiastahan se paljon on kiinni ja että kumpikin miellyttää myös fyysisesti toista. Kurjaa olis jättää toinen saamatta, ellei niin sitten erikseen sovita. Myöhemmin voi aina tarpeen mukaan jatkaa.

Hupakoidessa mennään sitten pääosin ihan vaan omien fiiliksien mukaan. En ole jäänyt kyselee, että mikä oli lopputulos naisella, mutta olen mielestäni saanut ihan hyvääkin vilpitöntä palautetta. Pari kertaa olen käynyt erään teistä luona, jonka kanssa voisin enemmän kuin mielelläni harrastella kaikenlaisia touhuiluja pidempäänkin.  :inlove:

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hyvä panemaan
« Vastaus #46 : Tammikuu 25, 2021, 22:43:48 »
mutta minä huolehdin kyllä ihan itse omistani!

Mä kyllä nauttisin jos voisin edes hiukan olla edesauttamassa asiaa  :P
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hyvä panemaan
« Vastaus #47 : Tammikuu 25, 2021, 22:57:21 »
On kai se vähän väärin tuollainen hyväksikäyttö, kun toinen vielä maksaa siitä.
Selkää hipsuttamalla tai rapsuttamalla saa minut seisomaan vaikka päällään, silloin on ihan sama noi panotaidot.

Nämä on näin miehenä varattu siviiliseksiin, eikä niitä jaella itse maksetulla ajalla munakellon raksuttaessa. Ainakaan yli viittä minuuttia, kyllä jämpti on näin ::) Ihanan siviilikumppanin kanssa hipsutan, rapsutan ja kielen kärjellä hyväilen selkää ja peppua itse vaikka tunnin, eikä tartte edes suihin ottaa vastalahjaksi, jos ei siltä tunnu ;D

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5252
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hyvä panemaan
« Vastaus #48 : Maaliskuu 24, 2021, 22:24:28 »
Kattelin erästä videota jossa oli sellainen neito kuin Erin Electra. Videossa oli kohtaus jossa Erin oli miehen päällä, Erinin ylävartalo oli miehen vartalon suuntaisesti eli siis vaakasuorassa ikäänkuin.

Huomioni vangitsi se miten Erin pani. Hän liikutteli ainoastaan lähinnä lantiotaan, ylös-alas-ylös-alas-jne ja se näytti tosi kivalta. Yleensä kai tuossa asennossa nainen liikuttaa myös ylävartaloaan samalla. Mutten ole ihan varma. Minä aloin miettimään miten se yleensä menee ja musta tuntuu että nainen liikuttaa myös ylävartaloaan. Mutta tuo pelkän lantion liikuttelu näytti siltä että tuollaista pitäisi nyt kokeilla, mielellään aika pian.

Onkos kellään tähän kommenttia? Miten te naiset asian teette, oletteko ajatelleet vai toimineet vain lähinnä fiilispohjalta, tekniikkaa ajattelematta?

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hyvä panemaan
« Vastaus #49 : Maaliskuu 28, 2021, 10:02:26 »
^ Tuo riippuu ihan miehen anatomiasta, tai molempien. Pitää olla yhteensopivat vehkeet. Joidenkin kanssa kalu haluaa luiskahtaa ulos tietyissa asennoissa eikä silloin tuollainen paneminen onnistu.
Joidenkin kanssa se taas on oikein kivaa  ;)

Eli minulla riippuu ihan tilanteesta, miehestä ja fiiliksestä. Mitä kiimaisempi mies sitä enemmän lantio liikkuu. Joskus sattuu asiakkaaksi jäätynyt kalapuikko josta ei tiedä onko elossa vai ei, arvaa onko silloin fiilis panna täysillä. Tietysti asiakaspalvelu pelaa ja yritys on kova silti mutta yksin ei pysty ihmeisiin.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 28, 2021, 10:10:26 kirjoittanut Golddigger »

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6327
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hyvä panemaan
« Vastaus #50 : Maaliskuu 28, 2021, 11:33:59 »
^ ....jäätynyt kalapuikko... ...yksin ei pysty ihmeisiin.

Anteeksi  :laught:

näin huonona aamuna lausuma piristytti, vaikka oikeassa olet ja on enimmäkseen silloin mekaanista suorittamista...

ei mulla muuta...  :headphones:
Shikita ga nai

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hyvä panemaan
« Vastaus #51 : Huhtikuu 06, 2021, 18:29:06 »
Kattelin erästä videota jossa oli sellainen neito kuin Erin Electra. Videossa oli kohtaus jossa Erin oli miehen päällä, Erinin ylävartalo oli miehen vartalon suuntaisesti eli siis vaakasuorassa ikäänkuin.

Huomioni vangitsi se miten Erin pani. Hän liikutteli ainoastaan lähinnä lantiotaan, ylös-alas-ylös-alas-jne ja se näytti tosi kivalta. Yleensä kai tuossa asennossa nainen liikuttaa myös ylävartaloaan samalla. Mutten ole ihan varma. Minä aloin miettimään miten se yleensä menee ja musta tuntuu että nainen liikuttaa myös ylävartaloaan. Mutta tuo pelkän lantion liikuttelu näytti siltä että tuollaista pitäisi nyt kokeilla, mielellään aika pian.

Onkos kellään tähän kommenttia? Miten te naiset asian teette, oletteko ajatelleet vai toimineet vain lähinnä fiilispohjalta, tekniikkaa ajattelematta?

Ratsastustapoja on monia. Tuollainen twerkkausliike voi olla välillä ihan kivaa, mutta klitoris ei siinä ainakaan itselläni kummempaa stimulaatiota saa ja lisäksi käy selkälihaksille rankaksi pidemmän päälle.