Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hyvä panemaan  (Luettu 11702 kertaa)

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hyvä panemaan
« Vastaus #20 : Joulukuu 29, 2020, 18:24:12 »
STT sen sanoi: mun mielestä sellainen ihminen on hyvä panemaan, jonka kanssa mä tykkään panna.

Se, kenen kanssa paneminen milloinkin tuntuu parhaalta, riippuukin sitten ziljoonasta eri tekijästä.

Penis, joo. Miten sitä käyttää, joo. Mutta myös mm. nää vaikuttaa:
- tekeekö mun just tänään mieli nussimista vai rakastelua vai jotain muuta
- onko mulla esim. menkat, PMS, väsy, nousuhumala tai nälkä
- olenko yhtään ihastunut ko. ihmiseen
- tuoksuuko ihminen hyvältä
- oonko just runkannut
- ollaanko pantu joskus ennenkin ja oliko se silloin kivaa
- onko tyypillä hyvät hauikset (= korreloi mystisen myönteisesti hyvän panemisen kanssa)
- tekeekö mun mieli esim. naista tai miestä tai jotain muuta
- mikä leffa on katsottu
- katseleeko Jouni vieressä  ;)

Riittääkö jos olen katsonut Kummisedän?!? Siis kolme viikkoa sitten :xmas:

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hyvä panemaan
« Vastaus #21 : Joulukuu 29, 2020, 19:12:51 »
Kyllä tää nyt näyttää siltä, että me mennään naisten kesken kattomaan leffoja (ja ehkä rakastelemaan, jos kuun asento on hyvä.)

Sounds like a plan.

Ja oikeastihan seksi ei ole "kuin pitsa" (joka on hyvää silloinkin kun se ei ole kauhean hyvää). Oikeasti runkkaaminen on kuin Classic Pizzan Truffo.

Sen sijaan seksi toisen ihmisen kanssa on kuin kuin panisi rahaa pankkiin. Paitsi jos siitä ei makseta.
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hyvä panemaan
« Vastaus #22 : Joulukuu 29, 2020, 19:14:51 »
Riittääkö jos olen katsonut Kummisedän?!? Siis kolme viikkoa sitten :xmas:

Mulle riittää toi (ja muutama värillinen paperinpala). Voit vaikka referoida mulle juonen kun  :blowjob:
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hyvä panemaan
« Vastaus #23 : Joulukuu 29, 2020, 21:33:02 »
Esim. nyyhkyleffan jälkeen deepthroat ei vaan toimi..

No jopas nyt! Kaikki naiset ei oo samanlaisia!

Hyvä panemaan on se, joka tulkitsee toista, aistii toisen tunnelmia ja on messissä tilanteessa.
Helsingissä <3

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hyvä panemaan
« Vastaus #24 : Joulukuu 29, 2020, 22:02:39 »
Esim. nyyhkyleffan jälkeen deepthroat ei vaan toimi..

No jopas nyt! Kaikki naiset ei oo samanlaisia!

Hyvä panemaan on se, joka tulkitsee toista, aistii toisen tunnelmia ja on messissä tilanteessa.

No en lähtis kokeilemaan tuota deepthroatia :)

Pitäs määritellä panemisessa mittari. Jos se on orgasmi, niin minun tyydytystakuu on parisuhteessa 26:n peräkkäisen päivän otannalla 31%

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hyvä panemaan
« Vastaus #25 : Joulukuu 29, 2020, 22:41:49 »
Tässä ketjussa sen taas huomaa miksi viihdyn äijä porukassa.

Voisin muotoilla asian näin:

-seurustelut hoidan miesten kanssa
-panemiset naisten kanssa
Why so fragile?

Poissa Vieras0159

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hyvä panemaan
« Vastaus #26 : Joulukuu 29, 2020, 23:01:59 »
Anniinan kommenttiin voisin vastata, että kyllä miehetkin tykkää katsella leffoja, nauttia hyvästä seurasta ja vaikkapa lasi punaviiniä siihen mukaan. Ei paneminen ole pelkkää panemista, vaan kyllä miehetkin tykkää jutella, höpötellä ja kun on hyvä fiilis molemmilla, niin ehkäpä sitten TTK:ta laveasti mukaellen..kymppirivi ja ”ei paha” 😊😊

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 399
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hyvä panemaan
« Vastaus #27 : Joulukuu 30, 2020, 09:08:10 »
Kyllä tää nyt näyttää siltä, että me mennään naisten kesken kattomaan leffoja (ja ehkä rakastelemaan, jos kuun asento on hyvä.) ja miehet menee keskenään tekemään, mitä sitten tekevätkään...  :wanker: :blowjob: :drinking: :wanker: :weightlifting:

Silloin kun mennään rakastelemaan, miehet on vaan tiellä.

Poissa Verkkosukka Neiti

  • Hero Member
  • Viestejä: 667
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hyvä panemaan
« Vastaus #28 : Joulukuu 30, 2020, 10:59:26 »
Silloin kun mennään rakastelemaan, miehet on vaan tiellä.
[/quote]

Ei välttämättä  ;D, mutta mun mielestä puhuttaessa rakastelemisesta, siinä täytyy olla mukana sitä henkilökemiaa.  :-*

Panemisessa taas ei. :xmas:

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hyvä panemaan
« Vastaus #29 : Joulukuu 30, 2020, 13:53:04 »
Tässä ketjussa sen taas huomaa miksi viihdyn äijä porukassa.

Voisin muotoilla asian näin:

-seurustelut hoidan miesten kanssa
-panemiset naisten kanssa

Just sanoin kaverille kesällä, että täydellinen on parisuhde on kun asut miehen kanssa ja hoidat seksin naisen kanssa.

Se on vaan jotenkin sellainen harmonia miehen kanssa, että siinä ei tarvii paljo jutella kun tietää mitä toinen ajattelee. Kun se ajattelee 24/7 aina samoin. Kommunikoinniksi riittää sellainen röhähtely

Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hyvä panemaan
« Vastaus #30 : Joulukuu 30, 2020, 20:51:37 »
Kyllä tää nyt näyttää siltä, että me mennään naisten kesken kattomaan leffoja (ja ehkä rakastelemaan, jos kuun asento on hyvä.) ja miehet menee keskenään tekemään, mitä sitten tekevätkään...  :wanker: :blowjob: :drinking: :wanker: :weightlifting:

Joo, count me in. Voidaan ottaa myös pizzaa. Ehkä kokeilla sitä Truffoa.
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hyvä panemaan
« Vastaus #31 : Joulukuu 31, 2020, 00:07:32 »
Seksin hyvyyteen vaikuttaa moni asia, tunteet ja korvien väli erityisesti. Yleispäteviä niksejä lienee mahdoton antaa kun ihmisillä on niin kovin eri mieltymyksetkin.

Mutta tässä silti juttu mistä lähes kaikki naiset ovat tykänneet, kannattaa kokeilla:

Esileikin jälkeen kun on penetraation aika, naiseen työnnytään varovasti, kolmessa vaiheessa
- ensimmäiset 6cm työnnytään sisälle varovasti samalla suudellen
- seuraavat 6cm vielä hitaammin ja hellemmin, kunnon kielareita samalla
- työntymistä jatketaan vielä 8cm syvemmälle hi-taas-ti ja samalla haetaan katsekontaktia ja yritetään tulkita naisen ilmeitä, kun suu aukeaa ja mielihyvän ja kivun sekainen äännähdys pääsee naisen huulilta, ei pidä enää työntää lisää. Eli 5cm jää vielä pimpin ulkopuolelle.

Sitten aloitetaan ulos vetäminen yhtä rauhallisesti ja aletaan totuttaan naista yhä nopeampaan liikehdintään kuitenkin vain tuohon äskettäin saavutettuun kivuttomaan syvyyteen. Asentoa ja kulmaa kannattaa vaihdella. Yleensä n. Vartin jälkeen nainen haluaa saada vielä syvemmälle ja sitten voi sen reservissä olleen 5cm ottaa vielä käyttöön.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 31, 2020, 00:12:30 kirjoittanut Pukumies40 »

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1531
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hyvä panemaan
« Vastaus #32 : Joulukuu 31, 2020, 09:40:25 »
Sellainen, joka ei yritä liikaa. Seksin ei ole tarkoitus olla ”täydellinen” suoritus. Jos nainen ei huuda kiimoissaan koko ajan, se ei tarkoita etteikö tuntuisi hyvältä.





Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hyvä panemaan
« Vastaus #33 : Joulukuu 31, 2020, 10:00:28 »
^^ Suorastaan naurattaa tuo vartin jälkeen syvemmälle. Vartin jälkeen keskivertoturska on jo pihalla muistellen tapaamista.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hyvä panemaan
« Vastaus #34 : Joulukuu 31, 2020, 10:07:09 »
^ Kaljalla tosiaan istutaan ja mietitään "tuli taas liioiteltua kun tunnin ajan otin"
Why so fragile?

Poissa Akm1

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hyvä panemaan
« Vastaus #35 : Joulukuu 31, 2020, 10:10:43 »
Sellainen, joka ei yritä liikaa. Seksin ei ole tarkoitus olla ”täydellinen” suoritus. Jos nainen ei huuda kiimoissaan koko ajan, se ei tarkoita etteikö tuntuisi hyvältä.







Ehdottomasti noin, mutta itsellä tämä asia tuli ajatuksiini muistellessani erästä tapahtumaa hyvin kauan sitten.

Erään upean ladyn kanssa harrastimme mielestäni hyvää seksiä. Matka itse penetraatioon hoidettiin hyvinkin pitkän kaavan mukaan sisältäen paljon useiden eri vartalon kohtien hyväilyjä, kiirehtimättä. Ollessani naisen jalkojen välissä ja aloittaessani kielityöskentelyä muistan vieläkin naisen huokaisun, jossa hän ilmoitti minun olevan uskomattoman ihana nuolija. (Tuollaiset vaan jää mieleen varsinkin, kun ne sattuvat vielä kuulostaman niin todelta ja aidolta, kun vain mahdollista on. Ehkä liian harvinaista herkkua korvilleni.)

Jossain vaiheessa nainen oli minun mielestäni hyvinkin lämmin ja valmis itse panemiseen. Muistaakseni asentoja oli useampia, mutta selvästi muistan, kun käänsin hänet ratsastamasta selälleen ja nostin hänen hänen jalkansa olkapäilleni. Hyvin pian naisen olemus muuttui kiihkeämmäksi ja hän halusi laskea jalkansa alas. Seuraavaksi hän ohjasi minua lähetyssaarnaajassa eteenpäin hänen päällään, tavallaan minun lantiotani enemmän hänen ylävartaloa kohti. Käsillään pakaroista kiinni pitämällä hän ohjasi penetraationi suuntaa ja tahtia, joka muuten oli; ei niinkään ylös_alas suuntaista eikä nopeaa vaan enemminkin liukumista eteen-taaksesuuntaisesti hänen päällään rauhallisesti, mutta intesiivisesti, loppuhuipennusta lukuunottamatta, jossa hän tahditti minua, kuin viimeistä päivää. Tässä "panemisessa" tämä upea nainen vei miestä, aivan kuten paritanssissa miehen kuuluu viedä naista.

Huvittavinta mielestäni oli, että henkeä tasaillessamme, nainen tosissaan pyyteli anteeksi, että hän pääsi maaliin ennen minua. No jos molemmat maaliin asti pääsevät, niin onko panemisessa se edes mahdollista toisin päin?

Any how kuulostaa keskinkertaista huonommalta novellilta, vaikka totta.

Jatkoajatuksena ajattelin huippu-urheilijoita, jotka harjoittelevat uudestaan ja uudestaan, lukemattomia kertoja erilaisia ja taas eriliasia tekniikoita kaikkiin mahdollisiin pelitilanteisiin valmistuen. Sitten itse suorituksessa heidän ei tarvitse miettiä, mitä ja miten tehdä vaan kaikki toiminta tulee suoraan selkäytimestä juuri kyseisen tilanteen tai vastapelaajan mukaisesti.

Mietiskelee
Näppäimistöllä selvästikin tosi kuiva kuiva ja tylsä tyyppi, mutta toivottavasti lakanoiden välissä täydellinen vastakohta.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1531
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hyvä panemaan
« Vastaus #36 : Joulukuu 31, 2020, 10:15:22 »
Sellainen, joka ei yritä liikaa. Seksin ei ole tarkoitus olla ”täydellinen” suoritus. Jos nainen ei huuda kiimoissaan koko ajan, se ei tarkoita etteikö tuntuisi hyvältä.







Ehdottomasti noin, mutta itsellä tämä asia tuli ajatuksiini muistellessani erästä tapahtumaa hyvin kauan sitten.

Erään upean ladyn kanssa harrastimme mielestäni hyvää seksiä. Matka itse penetraatioon hoidettiin hyvinkin pitkän kaavan mukaan sisältäen paljon useiden eri vartalon kohtien hyväilyjä, kiirehtimättä. Ollessani naisen jalkojen välissä ja aloittaessani kielityöskentelyä muistan vieläkin naisen huokaisun, jossa hän ilmoitti minun olevan uskomattoman ihana nuolija. (Tuollaiset vaan jää mieleen varsinkin, kun ne sattuvat vielä kuulostaman niin todelta ja aidolta, kun vain mahdollista on. Ehkä liian harvinaista herkkua korvilleni.)

Jossain vaiheessa nainen oli minun mielestäni hyvinkin lämmin ja valmis itse panemiseen. Muistaakseni asentoja oli useampia, mutta selvästi muistan, kun käänsin hänet ratsastamasta selälleen ja nostin hänen hänen jalkansa olkapäilleni. Hyvin pian naisen olemus muuttui kiihkeämmäksi ja hän halusi laskea jalkansa alas. Seuraavaksi hän ohjasi minua lähetyssaarnaajassa eteenpäin hänen päällään, tavallaan minun lantiotani enemmän hänen ylävartaloa kohti. Käsillään pakaroista kiinni pitämällä hän ohjasi penetraationi suuntaa ja tahtia, joka muuten oli; ei niinkään ylös_alas suuntaista eikä nopeaa vaan enemminkin liukumista eteen-taaksesuuntaisesti hänen päällään rauhallisesti, mutta intesiivisesti, loppuhuipennusta lukuunottamatta, jossa hän tahditti minua, kuin viimeistä päivää. Tässä "panemisessa" tämä upea nainen vei miestä, aivan kuten paritanssissa miehen kuuluu viedä naista.

Huvittavinta mielestäni oli, että henkeä tasaillessamme, nainen tosissaan pyyteli anteeksi, että hän pääsi maaliin ennen minua. No jos molemmat maaliin asti pääsevät, niin onko panemisessa se edes mahdollista toisin päin?

Any how kuulostaa keskinkertaista huonommalta novellilta, vaikka totta.

Jatkoajatuksena ajattelin huippu-urheilijoita, jotka harjoittelevat uudestaan ja uudestaan, lukemattomia kertoja erilaisia ja taas eriliasia tekniikoita kaikkiin mahdollisiin pelitilanteisiin valmistuen. Sitten itse suorituksessa heidän ei tarvitse miettiä, mitä ja miten tehdä vaan kaikki toiminta tulee suoraan selkäytimestä juuri kyseisen tilanteen tai vastapelaajan mukaisesti.

Mietiskelee
Näppäimistöllä selvästikin tosi kuiva kuiva ja tylsä tyyppi, mutta toivottavasti lakanoiden välissä täydellinen vastakohta.

Eihän sitä pidä anteeksi pyydellä, jos tulee;)
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hyvä panemaan
« Vastaus #37 : Joulukuu 31, 2020, 10:45:12 »

^^ Suorastaan naurattaa tuo vartin jälkeen syvemmälle. Vartin jälkeen keskivertoturska on jo pihalla muistellen tapaamista.

Nythän ei ollut kyse keskiverroista. Vaan hyvästä panemisesta.
Eikä edes maksetusta seksistä, ei sinne lähdetä tekeen vaikutusta naiseen, vaikka sen toki ohimennen voi tehdä kun hyvä on yleensä hyvä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hyvä panemaan
« Vastaus #38 : Joulukuu 31, 2020, 10:56:44 »
Sellainen, joka ei yritä liikaa. Seksin ei ole tarkoitus olla ”täydellinen” suoritus. Jos nainen ei huuda kiimoissaan koko ajan, se ei tarkoita etteikö tuntuisi hyvältä.

Tästä tulikin mieleen "kunhan seksi ei ole orgasmikeskeistä" niin olen ihan tyytyväinen.
En tiedä olenko outo, kun vastapuolet tuntuu olevan aina orgasminmetsästyksessä ja naama on nurinpäin jos en laukea. Viritellään kaikenmaailman dildoja ja ikiliikkujia heti esileikin jälkeen. Tollaisesta "väkisinvänkäämisestä" menee fiilis ja mielummin vetelen lapaseen.
Kunhan rennosti paneskellaan paneskelemisen ilosta, niin silloin siinä on kaksi hyvää paneskelijaa.
Why so fragile?

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hyvä panemaan
« Vastaus #39 : Joulukuu 31, 2020, 11:31:18 »
Kunhan rennosti paneskellaan paneskelemisen ilosta, niin silloin siinä on kaksi hyvää paneskelijaa.

No tästä me ollaan tasan samaa mieltä! Ja nimenomaan kaameinta on se, jos kumppani yrittää hampaat irvessä saada minut laukeamaan. Se, että kumppani tähtää omaan orkkuunsa, on ihan ok, mutta minä huolehdin kyllä ihan itse omistani!

Ylipäänsä maailma pitäisi räjäyttää tältä kohtaa. Jokainen on vastuussa omista orkuistaan. Ainoa poikkeus tästä säännöstä on se, jos mulle maksetaan siitä, että otan vastuun toisen orkuista.
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia