Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
VAROTUS! !! VAROTUS
jakota46:
Naapurin sivulla huijaus !!!!. Nimimerkillä : marenki ja otsikolla liveseuraa ja juttuseuraa.osiossa nainen etsii miestä ja tikkurilassa...täysi huijari kyseessä...rapsaa tulee kunhan tässä vitutustani saan vähän rauhoitettua🤬
Banana:
Tuo nimimerkki "marenki" kuulostaa tutulta. Olen jossain itsekin kuullut tai nähnyt sen.
Odotamme innolla tietoa tytöstä että me voimme myös varoa.
jakota46:
Otin kyseiseen profiiliin yhteyttä perjantaina kun etsin seuraa tälle sunnuntai aamulle ja kaikki keskustelu kävi sähköpostin kautta .hänen toivomuksensa oli ennakkomaksu 100 euroa etukäteen ja loput 150 euroa paikan päällä ennakkomaksua vastaan hän tarjoaa itsestään videoita ja kuvia .mutta ilmoitin hänelle että en tee mitään videoilla ja kuvilla .mut sit lauantaina kirjoitin hänelle että onko hän sunnuntai aamuna tavattavissa ja hänelle sopi vallan mainiosti ja mietin siinä kun häneltä viesti tuli .että tässä voi kyllä olla koira haudattuna .mutta päätin katsoa kortin ja lähetin sen ennakko summan hänelle ja sovittiin että maanantai aamuna hän lähettää osoitteen .
Sunnuntaina hän lähetti osoitteen ja ajelin paikalle ja ilmoitin hänelle olevani paikalla ja hän antoi ovi koodin .talon luona sitten näpyttelin koodin ja mitään ei tapahtunut .laitoin hänelle viestiä että ovi ei aukea. johon hän vastasi että olen ehkä väärässä osoitteessa .siinä kiertelin ympäri pihaa muita talon etupihoja ja katselin josko samallaista rappunumeroa löytyisi.mutta alkoi vähän jo epäillyttää koko juttu ja menin takaisin saamani osoitteen ulkoovelle seisomaan ja odotin josko joku tulisi siihen ja voisin kysyä sitten häneltä että onko osoite oikea .no hetken odotellessani talosta tulee vanha rouva ulos ja näytän hänelle saamaani osoitetta ja kyllä olin oikeassa paikassa ja siinä rouvan kanssa jutusteltuani hetken ja tiedusteltuani. että onko rapussa asunnut joskus kyseistä henkilöä hän sanoi että 20 vuotta asuneena siinä .siitä asunnosta on vähän väliä muuttanut pois asukkaita ja edelleen kun läjetin viestiä kyseiselle henkilölle .hän väitti että minä muka en ole paikalla ja hän on kuulemma käynnyt ulko-oven luona katsomassa ja kaiken näköidiä selityksiä tuli .että olen väärässä osoitteessa ym.videoissa jotka hän lähetti on kyllä sama henkilö joka on profiilissakin.....eli onkohan kyseessä joku hänen exänsä .joka käyttää hänen videoitaan ja tyttö ei tiedä mitään .koska huvikseni heitin sitten hänelle viestin että voisi tehdä rikosilmoituksen huijauksesta . Niin hän pisti takaisin viestiä jossa hän sanoi : tee vaan tässä sostunnukseni ja koko nimeni ...aika outo tapaus .tai tyttö täysi aineitten vaikutuksien alaisena ja sekaisin ...en tiedä tosi outo juttu
Hormonihiiri:
Et vittu ole tosissasi. Rahaa ei ikinä lähetetä etukäteen.
Banana:
Tee rikosilmoitus! Sinä et ole tehnyt mitään rikosta! Ehkä se tyhmä huijari vain LUULEE että sä olet tehnyt niin ja että sä et nyt uskalla edetä asiassa.
Kyllä poliisi ottaa selville kenen (miehenkö?) tilinumeroon lähetit rahaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta