Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Nuolemisesta tippuri nieluun
Pnie:
Aikamoisia sankareita,
Mehiläisen lapratulos on selkeä, mulla ei tänne muuta. Mutta ne kenen kieli on ollut samassa lootassa, voi käydä tai olla käymättä. Olen velvollisuuteni tehnyt. Hyvästi.
Vieras0105:
--- Lainaus käyttäjältä: Pnie - Joulukuu 25, 2020, 21:03:11 ---Aikamoisia sankareita,
Mehiläisen lapratulos on selkeä, mulla ei tänne muuta. Mutta ne kenen kieli on ollut samassa lootassa, voi käydä tai olla käymättä. Olen velvollisuuteni tehnyt. Hyvästi.
--- Lainaus päättyy ---
Just tämmöisten postausten takia jenki alkaa heti vittuilemaan. Mutta voihan tääkin olla tapa pitää topikki ylhäällä.
Azazello:
Olihan näitä tarinoita toisellakin foorumilla. Usein niiden levittäjä oli joku prostituutiotietäjä eikä tarinan todenperäisyyttä voitu varmistaa mitenkään. Yks keino olisi kopio diagnoosista, missä näkyy päivämäärät, resepti, diagnoosin antaja mutta potilaan henkilötiedot peitetty.
Vieras0105:
--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Joulukuu 25, 2020, 21:08:51 ---Olihan näitä tarinoita toisellakin foorumilla. Usein niiden levittäjä oli joku prostituutiotietäjä eikä tarinan todenperäisyyttä voitu varmistaa mitenkään. Yks keino olisi kopio diagnoosista, missä näkyy päivämäärät, resepti, diagnoosin antaja mutta potilaan henkilötiedot peitetty.
--- Lainaus päättyy ---
Oliskin muuten aloittajalta aika miehen teko laittaa tää. Kaikki länkyttäminen loppuisi siihen, suuntaan ja toiseen.
Seepeli:
Ei kait tänne ny kukaan mitään epikriisisejään laita 😳 toivottavasti ainakaan. Eihän niiden jakaminen edes todistaisi mitään siitä mistä jonku taudin on ees saanu... 🤔
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta