Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Nuolemisesta tippuri nieluun

<< < (3/10) > >>

Villerius:

--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Joulukuu 25, 2020, 18:33:15 ---Mä en oikein usko näihin ensimmäisen kirjoituksen dissaajiin enkä kyllä hehkuttajiinkaan.

--- Lainaus päättyy ---
Näin se menee.

Trampas:

--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Joulukuu 25, 2020, 19:38:32 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Joulukuu 25, 2020, 18:33:15 ---Mä en oikein usko näihin ensimmäisen kirjoituksen dissaajiin enkä kyllä hehkuttajiinkaan.

--- Lainaus päättyy ---
Näin se menee.

--- Lainaus päättyy ---

Se on sama kuin kaikkialla muuallakin elämässä. Ensin on luotava uskottava maine ennen kuin asioihin voi alkaa vaikuttaa. Olipa aloittajan tarina totta tai ei, niin vahva epäilyksen varjo leijuu yllä.

Vieras0105:
Ottamatta kantaa sinänsä aloittajan luotettavuuteen, niin kyllähän pillun nuolemisessa on aina riskit.
Olen ottanut sen riskin monta kertaa ja itseäni voisin vain syyttää jos jotain tulisi. Ei se välttämättä viisasta ole, siis pillun nuoleminen paljaalta, mutta lopetan seksin harrastamisen mieluiten sitten kokonaan.

Gentleman:
Mjoo onhan se aina vähän skeptistä kun ensimmäinen viesti on varoitus jostain, mut voi se olla ihan hyvin se ainoa syykin kirjoittaa ensimmäisen kerran.

Vieras0105:

--- Lainaus käyttäjältä: Gentleman - Joulukuu 25, 2020, 20:36:01 ---Mjoo onhan se aina vähän skeptistä kun ensimmäinen viesti on varoitus jostain, mut voi se olla ihan hyvin se ainoa syykin kirjoittaa ensimmäisen kerran.

--- Lainaus päättyy ---

Totta. Mistä näistä aina oikeesti tietää.
Seksitaudeista tässä skenessä ei puhuta, vaan se on tabu.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta