Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Emäntä ei anna  (Luettu 17659 kertaa)

Poissa Gunner

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #40 : Marraskuu 11, 2019, 02:23:32 »
Itse en ole saanut seksiä puolisoltani 15 kuukauteen. No syykin on selvinnyt, muija on jakanut pilluaan muille. Ei sitä itse kertonut, vaan sain selville muuta kautta. Minulle valehtelee ettei halua seksiä 😂 No, eipä siinä laitetaan muija kiertoon, vaikka onhan se viimeisen vuoden jo ollutkin kierrossa 🤣 Itse olen hoitanut puutteeni hupakoilla, suuri kiitos heille.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #41 : Marraskuu 11, 2019, 17:07:59 »
Joo välillä on ns. putken päässä valoa, mutta hiljaista on, jos en muistuttele seksin olemassaolosta. Eniten tympii se, että nainen ei ymmärrä, että millaista se on elää jos puntissa on painetta ja Ylipäätään sellainen suppea katsantokanta seksuaalisuuteen. Otanpa esimerkin, kerron partnerille, että voisitko ostaa tietynväriset ja tietyllä kiillolla olevat stay upit, laitat ne jalkaan ja sitten minä runkkaan hänen reisille, joita nuo upeat stay upit verhoavat. Ei toteudu kun ei ymmärrä. Voihan se kyllä olla niinkin, että ei haluakaan olla kanssani, koska ei anna sitä mitä pyydetään.

Tää kyllä särähti ehkä vähän "korvaan". Saat siis seksiä, mutta et juuri sellaista kuin sinä haluat?

Mun mielestä ei alunperinkään pitäisi ryhtyä suhteeseen, jossa seksuaaliset halut on kovin erilaisia. Jos toinen rakastaa vaniljaista hempeilyä ja toinen jotain ihan muuta, niin ei se kyllä oikein toimi.

Itse olen ollut parisuhteessa usein aloitteelisempi seksin suhteen ja halunnut enemmän. Mutta en minä menisi ostamaan miehen haluamia steikkareita, jotta hän voi runkata niiden päälle. Se ei kiihottaisi mua itseäni ollenkaan. Ja parisuhdeseksi mun mielestä pitää olla sellaista, josta molemmat tykkää. Kyllä ne halut aika nopeasti katoaa jos se olisi vain toisen osapuolen miellyttämistä.

Huorana toki voisin toteuttaa tuon. Vaimona en. Ja ehkä vaimolle pitäisi sanoa, että hänen reitensä ovat upeat, ei ne "minun valitsemat stay-upit" 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #42 : Marraskuu 11, 2019, 19:22:16 »
^Seksi on yksi parisuhteen kulmakivistä ja jos seksi ei syystä tai toisesta rupea toimimaan niin kyllä se aiheuttaa rahinaa parisuhteen rattaille. Toisaaltaan tietty joustaminen ja omalta mukavuusalueelta poistuminen voi parhaimmillaan tuoda esiin aivan uusia puolia molemmista.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #43 : Marraskuu 11, 2019, 19:56:02 »
Otanpa esimerkin, kerron partnerille, että voisitko ostaa tietynväriset ja tietyllä kiillolla olevat stay upit, laitat ne jalkaan ja sitten minä runkkaan hänen reisille, joita nuo upeat stay upit verhoavat. Ei toteudu kun ei ymmärrä. Voihan se kyllä olla niinkin, että ei haluakaan olla kanssani, koska ei anna sitä mitä pyydetään.

Mitä jos vaimosi ehdottaisi että ostat uuden tietynvärisen ja tyylisen sohvan jolle vaimosi sitten asettuu katselemaan jotain paskasarjaa telkkarista, samalla kun seisot asennossa sohvan vieressä ihmettelemässä kun et ymmärrä. Vai etkö halua olla vaimosi kanssa?

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #44 : Marraskuu 11, 2019, 20:25:33 »
^Seksi on yksi parisuhteen kulmakivistä ja jos seksi ei syystä tai toisesta rupea toimimaan niin kyllä se aiheuttaa rahinaa parisuhteen rattaille. Toisaaltaan tietty joustaminen ja omalta mukavuusalueelta poistuminen voi parhaimmillaan tuoda esiin aivan uusia puolia molemmista.

En nyt ihan ymmärrä sun kommenttia mun viestiin liittyen? Mä en edes rupeaisi parisuhteeseen, jossa aluksikaan seksi ei toimi. Niin tärkeänä pidän sitä.

Paitsi ton joustamisen ehkä saan liitettyä mun vähän jyrkkään näkemykseen siitä ostaisinko kuvitteellisen mieheni lempi steikkarit, jotta hän voi runkata niille. En mä kyllä edelleenkään joustaisi.

Parisuhdeseksistä kuuluu molempien nauttia. Se nyt vaan on mun mielipide. En mä näe kovin hyvänä parisuhdeseksinä sitä, että joustaisin tekemään asioita joita en halua ja joista en kiihotu. Mies saisi ja mä olisin pillu kuivana kuin sahara? Sitten mies vielä ihmettelisi, kuinka mä en useammin suostu siihen!

Mulla oli vähän ot siis. En ottanut kantaa siihen kun emäntä ei anna. Vaan ihmettelin tuota yhtä viestiä, jossa emäntä ei antanut juuri sellaista seksiä kuin mies halusi.



Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #45 : Marraskuu 11, 2019, 20:34:30 »
Minä en ymmärrä ollenkaan minkäänlaista kitinää siitä että joku ei anna. Jos ihan tarkkoja ollaan niin mun sanavarastoon seksistä puhuttaessa ei kuulu edes saaminen ja antaminen. Seksistä puhuttaessa puhuisin mielummin rakastelemisesta ja tässä asiassa oikein hyvänä apuna toimivat hupakot jos ei kotona oikein natsaa.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #46 : Marraskuu 11, 2019, 20:44:55 »
^Seksi on yksi parisuhteen kulmakivistä ja jos seksi ei syystä tai toisesta rupea toimimaan niin kyllä se aiheuttaa rahinaa parisuhteen rattaille.

Taitaa olla parisuhdeterapeuttien ensimmäisiä kysymyksiä "kuinka usein harrastatte seksiä"
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #47 : Marraskuu 12, 2019, 07:33:41 »
^Seksi on yksi parisuhteen kulmakivistä ja jos seksi ei syystä tai toisesta rupea toimimaan niin kyllä se aiheuttaa rahinaa parisuhteen rattaille. Toisaaltaan tietty joustaminen ja omalta mukavuusalueelta poistuminen voi parhaimmillaan tuoda esiin aivan uusia puolia molemmista.

En nyt ihan ymmärrä sun kommenttia mun viestiin liittyen? Mä en edes rupeaisi parisuhteeseen, jossa aluksikaan seksi ei toimi. Niin tärkeänä pidän sitä.

Paitsi ton joustamisen ehkä saan liitettyä mun vähän jyrkkään näkemykseen siitä ostaisinko kuvitteellisen mieheni lempi steikkarit, jotta hän voi runkata niille. En mä kyllä edelleenkään joustaisi.

Parisuhdeseksistä kuuluu molempien nauttia. Se nyt vaan on mun mielipide. En mä näe kovin hyvänä parisuhdeseksinä sitä, että joustaisin tekemään asioita joita en halua ja joista en kiihotu. Mies saisi ja mä olisin pillu kuivana kuin sahara? Sitten mies vielä ihmettelisi, kuinka mä en useammin suostu siihen!

Mulla oli vähän ot siis. En ottanut kantaa siihen kun emäntä ei anna. Vaan ihmettelin tuota yhtä viestiä, jossa emäntä ei antanut juuri sellaista seksiä kuin mies halusi.

Siis juuri sitä tarkoitin jos seksi ei toimi niin tuskin parisuhde muutenkaan. Omakohtainen mielipide oli tuo, että kokeilemalla jotain mikä ei kiinnosta voi tuoda jotain uutta.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #48 : Marraskuu 12, 2019, 16:53:26 »
Minä en ymmärrä ollenkaan minkäänlaista kitinää siitä että joku ei anna. Jos ihan tarkkoja ollaan niin mun sanavarastoon seksistä puhuttaessa ei kuulu edes saaminen ja antaminen. Seksistä puhuttaessa puhuisin mielummin rakastelemisesta ja tässä asiassa oikein hyvänä apuna toimivat hupakot jos ei kotona oikein natsaa.

Aikalailla samaa mieltä tästä Pekan kanssa. Ja oon kyllä myös Marian kanssa samaa mieltä siitä, että jos jokin juttu ei kumppania sytytä, niin ei sitä parisuhteessa voi oikein edellyttää, että ryhtyy fetissiautomaattina toista miellyttämään. Toki uusia juttuja kannattaisi kokeilla, ikinä ei tiedä, mitä kivaa löytyy, mutta jos vaikka on jo kokeillut ja ei toiminut, tai jos asia on liian vaikea tai vaivaannuttava edes harkita, niin huono lähtökohta on tehdä vain toisen mieliksi.

En ole ihan varma, uskonko ylipäätään yksiavioisuuteen, ja että tyydyttävä seksielämä voisi olla vaikka 40 vuotta yhden ihmisen kanssa. Ehkä jollakulla voi.

Onneksi on näitä vaihtoehtoja, vaikkapa hupakoita, joilta saa sitä, mitä kotoa ei. ;) Itselleni toimivin konsepti ehkä avoin parisuhde / suhdeanarkia (jälkimmäinen etenkin sopii tällaiselle punkkarille hyvin  :P).
🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Laura Lo

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 284
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #49 : Marraskuu 12, 2019, 17:14:43 »
Mun mielestä olisi jotenkin traagista, jos kumppanini kokisi, että seksielämä mun kanssani on epätyydyttävää. Tää olis se ehkä pahin petos! En jotenkaan millään ymmärrä, miksen voisi silloin tällöin toteuttaa jotakin kumppanini fantasiaa, vaikka se ei mua itseäni niin sytyttäisikään? Ei nyt toki ihan koko ajan, koska sit se alkais ehkä jo kyrpimään. Jos se olisi jotain itselleni vastenmielistä, niin olisin tyytyväinen, että kävisi hoitamassa sen puolen sitten alan ammattilaisella.

Vaikka seksielämä joskus suhteen alkuaikoina olisikin molempien mielestä mahtavaa ja ihanaa ja yhteensopivaa, niin tosiasia on että ihmiset muuttuvat seksuaalisuudeltaankin, joten onhan se ihan luonnollista, että odotukset ja mielihalut voivat olla pitkän suhteen monessakin kohdassa hyvinkin erilaiset. Kuten muussakin parisuhde-elämässä, kyl sitä on MOLEMPIEN tehtävä töitä myös sen seksielämä eteen. Pekan ja ilonaTequilan kanssa samoilla linjoilla siinä, että termit "antaminen" ja "pihtaaminen" pitäisi unohtaa kokonaan. Jos tuo on se diskurssi, ollaan jo syvissä vesissä. Kyl se on yhteinen taival se seksielämäkin, mut kuten edellä sanoin, en näe mitään väärää että miellyttää toista ja pyrkii tekemään hänelle silloin tällöin jotain, josta tykkää, vaikka se ei se oma juttu olisikaan. Toki tän pitäis toimia vastavuoroisesti.

Molempia tyydyttävä seksielämä on ainakin mulle, ja varmaan useimmille muillekin, yksi suhteen  perustuskivi, enkä haluaisi että se horjuisi. Ratkaisuja löytyy varmaan niin monia kuin on suhteitakin, mut niistä pitäisi pystyä sitten puhumaan avoimesti ja loukkaantumatta/loukkaamatta.


« Viimeksi muokattu: Marraskuu 12, 2019, 17:18:44 kirjoittanut Laura Lo »
Myrskyluodon seikkailijatar

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #50 : Marraskuu 12, 2019, 17:23:56 »
mut niistä pitäisi pystyä sitten puhumaan avoimesti ja loukkaantumatta/loukkaamatta.

Tähän kiteytyy kaikki, niin onnistuminen kuin epäonnistuminenkin.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1606
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #51 : Marraskuu 12, 2019, 17:55:39 »
Suomalaiselle miehelle ei aina se puhuminen on niin helppoa. Esim ensitreffitalttarilla se yksi pari. Nainen halusi puhua ja painosti miestä, ja mitä enemmän painosti niin sitä enemmän mies meni lukkoon. Keskusteleminen on taitolaji - molemminpuolin….. Kukko ei käskemällä laula ja mies ei käskemällä puhu. piste.
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #52 : Marraskuu 12, 2019, 18:39:27 »
^ Ei se ole aina helppoa naisillekaan  :(
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1606
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #53 : Marraskuu 12, 2019, 18:51:43 »
Se on totta. Yksilöitä me kaikki ollaan.... hyvine ja huonoine puolinemme..... Ja kun puolison ottaa ni sen koko paketin saa - hyvine ja huonoine puolineen. Rakkaus vaan on sokea ja silloin ei näe kuin ne hyvät puolet. Loppuosa "paketista" löytyy sitten aikaa myöden....
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #54 : Marraskuu 12, 2019, 19:22:09 »
^Seksi on yksi parisuhteen kulmakivistä ja jos seksi ei syystä tai toisesta rupea toimimaan niin kyllä se aiheuttaa rahinaa parisuhteen rattaille.

Taitaa olla parisuhdeterapeuttien ensimmäisiä kysymyksiä "kuinka usein harrastatte seksiä"

Enemminkin kysymys pitäisi muotoilla "kuinka usein harrastatte keskenänne seksiä" Turska iloisena toitottaa harrastahan minä seksiä monta kertaa viikossa upeiden naisten, ja on se kumma, että tuo mun akka jaksaa mököttää.     

Poissa Made

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #55 : Marraskuu 13, 2019, 00:31:27 »
Onkohan alunperinkaan evoluutio muokannut ihmistä yksiavioiseksi? Tuntuu niin vaikealta usein parisuhteet. Joutsenetkin osaa olla paljon uskollisempia kumppanilleen kuin ihminen. :) Vähän sama kun ihminen keksi alkaa käyttämään öljyä ja alkoi teollistuminen, niin tulikin esiin ahneus ja alkoi hallitsematon kulutusjuhla ja nyt luonnonvarat meinaa loppua. Elämästä tullu liian helppoa ja unohdettu se mistä ollaan lähtöisin? Loppuiskohan parisuhdeongelmatkin kun muutettais takaisin luoliin? :) Kun ei ois olemassakaan steikkareita joiden päälle runkata. :) Tieto lisännyt tuskaa ja suurentanut odotuksia ja vaatimuksia? Ei tää luolaihminen ole kai vielä kypsynyt nykyiseen "hyvinvointiin"? Eihän tällaista elämää ole montaakaan sukupolvea vielä ehtinyt elämään. Seksikin on muuttunut ja sen käsite laajentunut niin paljon muutamassa sukupolvessa, että vaikea enään saada 2 ihmistä haluineen ja toiveineen samalle viivalle.
Turskalaji. Vanhoissa kansantarinoissa jumala loi kaikki kauniit kalat järviimme, mutta made oli niin ruma, että sen täytyi olla pirun luoma.

Poissa Made

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #56 : Marraskuu 13, 2019, 00:40:13 »
Tulee vielä sukupuutto, kun ihmisiä ei kohta enään mikään paneta.  ;D

Saattoi mennä vähän ohi aiheen. :)
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 13, 2019, 00:42:11 kirjoittanut Made »
Turskalaji. Vanhoissa kansantarinoissa jumala loi kaikki kauniit kalat järviimme, mutta made oli niin ruma, että sen täytyi olla pirun luoma.

Poissa Made

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #57 : Marraskuu 13, 2019, 01:08:54 »
Luin vain otsikon. Se tavallaan kiteyttää tärkeän osan minun työstäni seksipalvelujen myyjänä.

Kun on niin paljon vuosia alalla, kuten minulla on, on saamani palaute tällä teemalla runsasta.

”Käyminen sun luona pelasti liittomme.”

Monenlaista hyvää ja lämmittävää palautetta saan, mutta ajatus että olen voinut olla, vaikkakin salaa, tuomassa voimaa hankaliin vuosiin liitossa. Usein niitä, joina on pieniä lapsia ja naisen voimavarat voivat yksinkertaisesti mennä äitiydessä.

 Tai että rakas olikin nainen, joka vaan halusi lapsen, eikä välittänyt parisuhteesta, mutta herää uudelleen suhteeseen kun lapsi osaakin elää ilman äitiä tunteja, jopa päiviä.

Näille miehille nostan hattua. Rakkaus ja sitoumus on niin vahvaa, että haluaa olla suhteessa, johon lapsi tuli. Vaikka se on niin ahdistavaa ettei melkein kestä. Monet lopettavat suhteen ja jatkavat seuraavaan, mielestäni usein liian herkästi.

Seksipalvelujen ostaminen vaatii myös kanttia, mutta uskon näitä miehiä jotka kertovat että minun tapaaminen kuukausien, jopa neljän vuoden ajan, on pelastanut perheen.

Ikävä kyllä Suomessa ei ilmapiiri koskaan tule hyväksymään tämänkaltaista toimintaa. Täällä hyväksytään erot ja uudet liitot.


Tämä. Pitkissä suhteissa tulee vaikeita hetkiä väliin. Tää on kyl yks hyvä keino antaa toiselle rauhaa, eikä tarvii heittää heti hanskoja tiskiin. Ei tarvitse seksistä kokonaan luopua, vaikka se kotona loppuiskin. Tilannehan voi muuttua, kun vaikein aika menee ohi. Varmasti on haitallisempaa perheelle ja parisuhteelle katkeroitua ja syyttää kokoajan toista tilanteesta, kuin käydä satunnaisesti hupakoilta hakemassa sitä parisuhteesta puuttuvaa seksiä. Jos se parantaa elämän laatua ja on helpompi hymyillä ja olla energisempi. Silloin perheessäkin voi kaikki paremmin ja puolisonkin halut voi alkaa löytymään helpommin. Näin itsekkin tän koen, vaikka en ole luonasi käynyt. :)
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 13, 2019, 01:16:39 kirjoittanut Made »
Turskalaji. Vanhoissa kansantarinoissa jumala loi kaikki kauniit kalat järviimme, mutta made oli niin ruma, että sen täytyi olla pirun luoma.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #58 : Marraskuu 17, 2019, 02:53:51 »
Ei ole vässyköille käynyt mielessä tyhjentää tili ja lentää jonnekkin paremmille metsästysmaille?

No joo, jäähän sinne se itse hirrestä veistetty talo 32" telkkareineen, puhumattakaan siitä etuveto Qashqaista ja pankin LAINASTA. Mutta entä sitten, pankki hakee nuo pois ja sinä jatkat elämää Fuengirolassa Tauskia kuunnellen ja huutokauppakeisarin vierailua odottaen. Työkkärirahat juoksee ja muksutkin saa Suomen valtion piikkin tarvittaessa kouluun.

Elämä on valintoja täynnä.

Poissa Made

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #59 : Marraskuu 17, 2019, 04:47:25 »
^Onhan meillä vässyköillä sekin käynnyt mielessä, mutta valintoja on hyvä vähän järkeillä. :)
Turskalaji. Vanhoissa kansantarinoissa jumala loi kaikki kauniit kalat järviimme, mutta made oli niin ruma, että sen täytyi olla pirun luoma.