Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Emäntä ei anna  (Luettu 17820 kertaa)

Poissa Vikke

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #60 : Joulukuu 05, 2019, 06:05:20 »
Kauhean laaja kirjo on siinä mikä määritellään kun ei saa tarpeeksi seksiä parisuhteessa. Itseäni harmittaa kun saan yks-kaks kertaa viikossa. Jos menisi kuukauteen niin olisin jo muuttanut muualle.
Käynkö muualla, kyllä.
Seksi on minulle se miten jaksan täällä synkässä ja kosteassa painaa duunia.
 Se että kotona saa sääliseksiä, ei tuo sitä nautintoa. Kun näen toisenkin nauttivan, siitä sitä tuntee elävänsä. ;)

Poissa Made

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #61 : Joulukuu 19, 2019, 08:02:55 »
Kävin juttelemassa seksuaali/parisuhdeterapeutin kanssa, kun halusin saada ulkopuolisen näkemystä, ajatuksiini, parisuhteeseeni ja parisuhde seksiin, sekä tähän maksulliseen seksiin parisuhde seksin lisänä yms. Päälimmäisenä ajatuksena yritää parantaa omaa parisuhde seksiä ja sen kautta parisuhdetta, joka on ollut monet vuodet aika lukossa. Ja saada ajatuuksiini selkeyttä, mm onko tää välillä sihteerien luona käyminen parisuhteelle haitallista, vaikka itse koen päässeeni tän avulla päässeeni ulos sellaisesta "noidankehästä" ja seksillä kiristämisestä yms ja ilmapiiri on raikastunut ja muutenkin virkistänyt todella paljon mieltä. Vaikka kaikkihan me täällä se nyt tiedetäänkin että auttaahan tää, mutta silti oon miettinyt että onko tämä vain sitä "kuplan sisältä" ajattelua? Ja todellisuudessa suhteelle haitallista/tuhoisaa.

Oli kyllä erittäin avartavaa keskustelua ja sain hyviä vinkkeja ja ennen kaikkia motivaatiota yrittämään. Kerroin koko elämän tarinani, parisuhteeni pitkät vaiheet ja tästä harrastuksesta ja sen vaikutukset yms. Itteä mietittytäneet asiat, kannattaisko erota vai yrittää yms.

Terapeutti mielestä tämä harrastus on mulle todella hyvästä, eikä tätä pidä lopettaa. Olen löytänyt ja avannut tällä omaa seksuaalisuuttani ja se näkyy positiivisesti monessakin elämän alueessa ja voi todella helppottaa avaamaan myös parisuhde seksin lukkoja. Oli myös sitä mieltä että ne parisuhde seksin lukot saattaa olla mahdollista avata!

Voisin muuten suositella muillekkin turskille tällaista terapiaa jos painiskelee tuntojensa tai ajatustensa kanssa ja sihteereille haluan muistuttaa, että teette todella tärkeää työtä! ;)
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 19, 2019, 08:04:57 kirjoittanut Made »
Turskalaji. Vanhoissa kansantarinoissa jumala loi kaikki kauniit kalat järviimme, mutta made oli niin ruma, että sen täytyi olla pirun luoma.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #62 : Joulukuu 19, 2019, 08:27:04 »
Oho, hienoa. Hyvä että löysit ammattitaitoisen ja avarakatseisen terapeutin. Ajattelin vain mainita pienenä varoituksena muille, että jotkut terapeutit saattavat olla täysin vastaan kaikkea seksityötä, faktoista viis.  ::) Mutta siis kannustan kyllä kokeilemaan silti, voihan sen terapeutin aina vaihtaa.

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #63 : Joulukuu 19, 2019, 14:56:46 »
Itse olen huomannut että käynti palveluntuottajan luona saattaa aiheuttaa myös alakuloa. Ehkäpä kontrasti euforisen kokemuksen ja äkäisen sekä väsyneen kumppanin välillä on niin suuri, että kotona alkaa tympiä tieto siitä millainen suhde parhaimmillaan voisi olla.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Dr Torsk

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #64 : Joulukuu 19, 2019, 16:09:18 »
Itse olen huomannut että käynti palveluntuottajan luona saattaa aiheuttaa myös alakuloa. Ehkäpä kontrasti euforisen kokemuksen ja äkäisen sekä väsyneen kumppanin välillä on niin suuri, että kotona alkaa tympiä tieto siitä millainen suhde parhaimmillaan voisi olla.

Minulla se toimii taas juuri toisin päin eli äkäisen ja väsyneen puolison aiheuttamaa alakuloa kotona helpottaa tieto siitä, että euforista kokemusta on taas luvassa palveluntuottajan luona.

Poissa Hotwork

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vaimo joka ei anna panna
« Vastaus #65 : Huhtikuu 09, 2020, 19:27:18 »
Halua olisi, mutta jalat ristissä. Tekisi mieli muuta kuin runkata päivästä toiseen.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15189
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #66 : Huhtikuu 09, 2020, 20:06:08 »
^
Mitä hemmettiä sitten notkut saman leidin kanssa??
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #67 : Toukokuu 11, 2020, 03:41:41 »
Tästä iltalukemista.  :-*

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #68 : Toukokuu 14, 2020, 17:54:21 »
Tämä on kyllä mun tapauksessani parisuhdetta ylläpitävä harrastus, kun ajoittaista avioseksin vähäisyyttä pystyy kompensoimaan hupakoissa käymällä.

Ei tässä kuitenkaan pelkästään siitä ole kyse. Onhan se mukavaa myös toteuttaa sellaisia mieltymyksiä, jotka eivät parisuhteessa pääse toteutumaan.

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 530
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #69 : Kesäkuu 06, 2020, 23:32:28 »
Ei tätäkään hupakko miehelleen oo enää vuosiin antanut.
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Namiskuukkeli

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #70 : Kesäkuu 07, 2020, 20:09:10 »
Vähän erilainen tilanne, emäntä antaa käytännössä kun pyytää, mutta mitään tunnetta tai intohimoa ei ole. Käytännössä tyydytän tarpeeni, mitään vastakaikua ei tule, emäntää ei kiinnosta yrittää mitään yhteistä kun ei tunne halua eikä syty mistään. On keskusteltu avoimesti tästä paljonkin. Perus läheisyyttä, kosketusta tai seksiä en saa vastaanottavana osapuolena arjessa lainkaan. Se on todella raskasta välillä. Koskaan ei saa kokea olevansa rakastettu tai haluttu. Parisuhteessa kaikki muu on täydellistä.

Siksi käyn hupakoissa, että saan tuon pienen hetken olla huomion keskipisteenä. Oli se miten epäaitoa tahansa...

Poissa Vieras0080

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #71 : Kesäkuu 08, 2020, 20:08:39 »
Tuo käsikirja vuodelta 1898 on oikein hauskaa luettavaa. Ei sillä juuri mitään tekemistä nykypäivän todellisuuden kanssa ole, mutta jotakin ajattomuutta siinä silti piilee.

”Liikemies tulee esim. kotiin päivällisen jälkeen; vaimo on edellisenä ehtoona ilmaissut toivomuksen mennä päivällisaterian jälkeen pienelle kävelylle ja mies on siilien suostunut. Työkennellen liiketoimissaan sanoo hän lempeästi: „Rakas lapsi, en voi tulla sinun kanssasi eilen luvatulle kävelylle." „Miksi ei?" kysäseevaimo. Syystäettäolenestetty,eikäminulla siis ole aikaa." „Mikä sinua estää?" ~Asiat, joita ei käy syrjäyttäminen." „Miksi asetat sinä sitten liiketoimesi etusijaan vaimosi rinnalla?" j. n. e. Ja sitten tulee niin monta „miksi", että
mieheltä loppuu vihdoin kärsivällisyys, tuo niin usein koeteltu kärsivällisyys, hän keskeyttää keskustelun, menee matkaansa ja jättää vaimonsa täydelliseen vakuutukseen että hän on viaton, onneton olento, jonka täytyy kaikkia kärsiä. Tulee sitten mies jälleenkotiin. Hän on ehkä unohtanut koko edellisen kohtauksen elikkä päättänyt olla sitä sen enempää koskettamatta ja silloin tapaa hän vaimonsa nyrpeä mielisenä niin ettei lausu sanakaan elikkä alkaa jälleen kysymisen „miksi?" ja näytelmä alkaa taas sanoilla: „Miksi olit sinä niin paha mennessäsi päivällisaikaan kotoa?" —
Joko lopettaa mies nyt ystävällisellä varoituksella kohtauksen ja hieroo rauhaa, (mikä
onnistunee vaimon kanssa, jossa ei pahuus ole sen syvemmälle juurtunut) taikka pitkistyy riita uudelleen, ja vaimo kysyy mieheltään „miksi?" niin kauvan että hän vihdoin ajaa hänet ovesta ulos ja ehkäpä johonkin olutkapakkaan pöydän alle.”

Lisää käsikirjan neuvoja ja huomioita löytyy tästä:
https://www.doria.fi/bitstream/handle/10024/85742/fd2012-pp00000440-pdf001.pdf?sequence=1&isAllowed=y