Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Emäntä ei anna  (Luettu 17653 kertaa)

Poissa Harvey

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #20 : Heinäkuu 31, 2019, 18:20:57 »
Kaipa nämä ovat niitä vaikeita asioita monelle. Seksuaalisuus muuttuu ajan myötä kaikilla ja eri aikakausina on eri tarpeet. Ongelmat parisuhteessa yleensä on siinä että on eri tarpeet, sama se on onko 3 krt per pv vai 3 krt per vuosi kunhan molemmat on tyytyväisiä.

Vihjeenä sellainen kirja kuin ”sexfullness” kirja (Minna Oulasmaa, Riikka Riihonen) paljon järkeviä ajatuksia ja mietittävää itselleenkin. Ehdota että luette sen vaikka yhdessä?

Jostain syystä olen myös huomannut että kun tekee pihahommia tai remppaa niin toisessa herää halut. Tulee lähiajoilta mieleen pari kertaa kun on ollut moposahalla tai muulla touhuamassa niin on hyvä vastaanotto=) 

Tosin, kuten tässäkin ketjussa on mainittuna niin ongelmat on yleensä muualla kuin seksissä. Hyvä kysymys on, että miten saada nainen kiinnostumaan miehestä vielä 10 vuoden jälkeen. Tuntuu siltä, että aika usein, kun on lapset hankittu ja elämä tasaantuu niin siinä on kulunut niin monta raskasta vuotta, että parisuhde on tehokkaasti laitettu pakettiin.  Sitten kun olisi aikaa seksille ja parisuhteelle niin asiat on jo mennyt hieman jääkaudelle. 



Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #21 : Elokuu 01, 2019, 17:15:52 »
Kokemus elävästä elämästä. Jokunen vuosi sitten, silloisen tyttöystävän kanssa ollessani, tein auto remonttia pihamaalla. Klassisesti auton alla maatessani tyttöystävä tuli siihen sitten jotain ihmettelemään. Auto remontti ilmeisesti toimi hyvänä sytykkeenä ja ei mennyt kauvaa kun oli hän ratsailla minun maatessa auton alla ;D Eli ainankin kannattaa yrittää olla aktiivinen kotitöissä ja toivoa parasta!
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #22 : Elokuu 01, 2019, 17:33:29 »
^tuliko auto liikennekelpoiseksi?  ;D

Poissa Mistergentleman

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #23 : Elokuu 14, 2019, 09:35:02 »
Minä oon sitten ihmetellyt sitä, kun asia eli seksin puute on otettu puheeksi ja kerrottu omia tuntemuksia ja toiveita, että miksei sitten sanota mitä miehen pitäisi tehdä, jotta seksi alkaisi maistumaan. Selityksen kyllä saa miksei seksi kiinnosta (pienet lapset, lapset meni kouluun, lapset tuli koulusta, isot lapset jne. Eli niinku alkoholistilla on syy juomiseen, naisella syy miksei seksi kiin nosta).

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #24 : Elokuu 14, 2019, 10:49:21 »
^Tätä samaa koittanut tiedustella jo pari vuosikymmentä saamatta siihen vastausta. Oma sietokyky tuli vastaan, mutta sitten löysin sihteerit ja taas sitä jaksaa ihan niin kuin silloin nuorena :D

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #25 : Elokuu 14, 2019, 10:59:21 »
Eikö ole parempi olla tietämättä miksi elinkumppani ei anna.
Haluaisitteko oikeasti suoran ja rehellisen vastauksen joka saattaa olla esim Sä et kiinnosta mua enää.
Joskus tuo lause naamioidaan juuri näihin: Hormonit, väsyttää, lapset sitä ja lapset tätä.

Yksi asia mikä lisää miehen kiinnostavuutta naisen silmissä on usein toistuva katsekontakti.
Tai se, mies tulee lähelle, vetää syliin ja silittää hiljaa niskasta.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #26 : Elokuu 14, 2019, 11:19:05 »
^Totta, parempi kun ei kaikkea tiedä  8)

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #27 : Elokuu 14, 2019, 11:53:33 »
Suoraan sanominen on taitolaji.

Joskus ei ole muuta mahdollisuutta kuin olla rehellinen ja suora, silti kannattaa pyrkiä siihen ettei toinen menetä itsekunnioitustaan. Jos ei enää puolisolleen kelpaa, ei tarkoita ettei kelpaa jollekulle toiselle. Huonosta seksistä tai kokonaan ilman olemisesta ei kenenkään tarvitse kärsiä, sitä varten olemme me huorat, jos eroaminen ei syystä tai toisesta ole mahdollista.
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Mistergentleman

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #28 : Elokuu 14, 2019, 13:14:34 »
Eikö ole parempi olla tietämättä miksi elinkumppani ei anna.
Haluaisitteko oikeasti suoran ja rehellisen vastauksen joka saattaa olla esim Sä et kiinnosta mua enää.

Ehdottomasti haluaisin kuulla. Jos syy olisi tuo, olisi helppo erota. Nyt se on vaikeaa kun muuten on ihan hyvä.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 14, 2019, 13:26:12 kirjoittanut Mummo »

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #29 : Elokuu 14, 2019, 13:39:37 »
Eikö ole parempi olla tietämättä miksi elinkumppani ei anna.
Haluaisitteko oikeasti suoran ja rehellisen vastauksen joka saattaa olla esim Sä et kiinnosta mua enää.

Ehdottomasti haluaisin kuulla. Jos syy olisi tuo, olisi helppo erota. Nyt se on vaikeaa kun muuten on ihan hyvä.

Olisiko oikeasti?
Kun, jos seksiä ei ole aikoihin, niin onhan se aikasta selvä ettei toinen ainakaan seksuaalisesti ole enää kiinnostunut. :(
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Mistergentleman

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #30 : Elokuu 14, 2019, 14:04:24 »
Eikö ole parempi olla tietämättä miksi elinkumppani ei anna.
Haluaisitteko oikeasti suoran ja rehellisen vastauksen joka saattaa olla esim Sä et kiinnosta mua enää.

Olisiko oikeasti?
Kun, jos seksiä ei ole aikoihin, niin onhan se aikasta selvä ettei toinen ainakaan seksuaalisesti ole enää kiinnostunut. :(

En ole sanonut ettei sitä ole ollenkaan. Tarkoitin vaan ettei kysyntä ja tarjonta kohtaa ja muutenkaan toiselle asia ei ole niin tärkeä kuin itselle.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 14, 2019, 14:39:21 kirjoittanut Mummo »

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #31 : Elokuu 14, 2019, 14:29:11 »
En ole sanonut ettei sitä ole ollenkaan. Tarkoitin vaan ettei kysyntä ja tarjonta kohtaa ja muutenkaan toiselle asia ei ole niin tärkeä kuin itselle.

No mut se on hyvä jos seksielämä ei ole kuitenkaan mennyt täysin jäihin. :)
Mietin että täysin kuollutta seksielämää on kyllä tosi vaikea lähteä elvyttämään.
Muutenkin pitkissä parisuhteissa vaatii hieman sitä extra panostusta aina välillä että pysytään viriileinä ja virkeinä. Mutta mikään ei tietenkään toimi jollei kummatkin ole juonessa mukana.

Nyt tästä ketjusta tulee mieleen myös, että jos tuntuu ettei asioista pystytä puhumaan avoimesti, niin sehän on vielä huomattavasti isompi ongelma kuin seksin puute.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Mistergentleman

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #32 : Elokuu 14, 2019, 14:40:00 »
Joo välillä on ns. putken päässä valoa, mutta hiljaista on, jos en muistuttele seksin olemassaolosta. Eniten tympii se, että nainen ei ymmärrä, että millaista se on elää jos puntissa on painetta ja Ylipäätään sellainen suppea katsantokanta seksuaalisuuteen. Otanpa esimerkin, kerron partnerille, että voisitko ostaa tietynväriset ja tietyllä kiillolla olevat stay upit, laitat ne jalkaan ja sitten minä runkkaan hänen reisille, joita nuo upeat stay upit verhoavat. Ei toteudu kun ei ymmärrä. Voihan se kyllä olla niinkin, että ei haluakaan olla kanssani, koska ei anna sitä mitä pyydetään.

Poissa Made

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #33 : Elokuu 15, 2019, 12:48:57 »

Nyt tästä ketjusta tulee mieleen myös, että jos tuntuu ettei asioista pystytä puhumaan avoimesti, niin sehän on vielä huomattavasti isompi ongelma kuin seksin puute.

Näin varmasti. Seksin puutehan on yleensä vain toisen ongelma. Ei se osapuoli siitä kärsi ketä pihtaa. Hän kärsii vaan toisen pahoinvoinnista ja saattaa kuvitella sen johtuvan jostain muusta. Sikshän avoin puhe, silloinkin kun ei oo just se tilanne päällä kannattaa. Jos ei pysty puhumaan on ongelma just siinä.

Miehet tai naisetkaan ei sais olla toiselle liian itsestään selvyyksiä. Jos mä saisin elää oman elämäni uudestaa, niin alkaisin enemmän ite pihtaamaan, niin että vaimo sais nähä vaivaa välilmä sen eteen. Pitäisin munani välillä housuissa vaikka panettaiskin. :) Uskon että vaimo on saannu aina liian helpolla, kun en ole kertaakaan 17 vuoden suhteemme aikana kieltäytynyt seksistä. En ees alkuvaiheilla kun sitä oli paljon. Sit kun se vähenee liian harvaan on myöhäistä, ei silloin pysty enään sanomaan ei.
Turskalaji. Vanhoissa kansantarinoissa jumala loi kaikki kauniit kalat järviimme, mutta made oli niin ruma, että sen täytyi olla pirun luoma.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #34 : Elokuu 15, 2019, 14:45:31 »
Otanpa esimerkin, kerron partnerille, että voisitko ostaa tietynväriset ja tietyllä kiillolla olevat stay upit, laitat ne jalkaan ja sitten minä runkkaan hänen reisille, joita nuo upeat stay upit verhoavat. Ei toteudu kun ei ymmärrä.

Hei kulta. Tässä sun tämän viikon runkkukerta.
Muuta ei tule.
Etkä sitten koske muhun. Työnnät sen kyrpäsi vain tuonne jalkoväliin tai tumputat mun korkkareille.
Mä luen sillä aikaa tätä rakkausromaania.
Pus pus joo joo. Kyllä mä rakastan sua.
Tee se nyt vain nopeaan.

kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Made

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #35 : Elokuu 15, 2019, 15:51:05 »

Hei kulta. Tässä sun tämän viikon runkkukerta.
Muuta ei tule.
Etkä sitten koske muhun. Työnnät sen kyrpäsi vain tuonne jalkoväliin tai tumputat mun korkkareille.
Mä luen sillä aikaa tätä rakkausromaania.
Pus pus joo joo. Kyllä mä rakastan sua.
Tee se nyt vain nopeaan.

Elin useamman vuoden tilanteessa jossa tuo kuulostaa niin tutulta! Mutta ei todellakaan kerran viikossa, sehän ois ollu jo ihan ok seksielämää jo sit ja siihen ois jollainlailla voinnu ollakkin tyytyväinen. :)
Turskalaji. Vanhoissa kansantarinoissa jumala loi kaikki kauniit kalat järviimme, mutta made oli niin ruma, että sen täytyi olla pirun luoma.

Poissa Juhis

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #36 : Elokuu 20, 2019, 21:35:02 »
Ehkä ammattiapu olisi paikallaan, seksuaalineuvoja tai seksuaaliterapeutti.
Joskus se molempien kieltä puhuva tulkki on paikallaan.

Tätä pitää oikeasti harkita. todella vaikae ottaa asiaa puheeksi kun seksistä keskusteleminen meillä johtaa vaivautuneeseen tunnelmaan hiljaisuudesta "nauttimiseen" joskus riitoihin
  Tuo on hankala tilanne, olen sen itse kokenut ja se oli yksi syy miksi hopeat aikanaan meni jakoon.
Kyse ei ollut siitä että olisi ollut sohvaperuna jne. Se on varmaan kotikasvatus tai jokin kumma miksi pitää pihdata tai homma hei kiinnosta. Ehkä hupakoiden pitäisi alkaa pitämään alkeiskursseja vaimoille jossa opetellaan kuinka mies tyhjennetään kädellä tai suulla. Vaimon tai miehen saaminen terapeutille voi olla hankalaa. Isälläni oli aikanaan hyvä neuvo, mene katsomaan minkälaista daamin himassa on, hän tuo sen osan mukanaan. Ehkä minun neuvo olisi kysy appiukko ehdokkaalta antaako anoppiehdokas sinulle? ;) Avioerot tulevat kalliksi ja jos on lapsia eikä ole muuta ongelmaa kuin saanti on huonoa, niin paras ratkaisu on etsiä hyvä vakkari ja ajaa rallia hänen kanssaan.

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #37 : Lokakuu 12, 2019, 15:57:41 »
Minä ajattelen asian niin, että pihtaava kumppani tavallaan ulkoistaa seksin liiton ulkopuolelle. Rahalla saa nuorta, nättiä, kiinteää ja vaikka silikoni-implanteilla varustettua tyttöä - mikäli sellainen sattuu kiinnostamaan.

Minä olen saanut elämäni parasta seksiä ammattimaisilta palveluntarjoajilta. Ei tarvitse vonkua, eikä tehdä ylimääräisiä sirkustemppuja. En myös enää kiusaa kumppaniani jatkuvalla ruinaamisella, eikä minun tarvitse pahoittaa mieltäni aina kun tulen torjutuksi.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #38 : Lokakuu 12, 2019, 19:50:06 »
Luin vain otsikon. Se tavallaan kiteyttää tärkeän osan minun työstäni seksipalvelujen myyjänä.

Kun on niin paljon vuosia alalla, kuten minulla on, on saamani palaute tällä teemalla runsasta.

”Käyminen sun luona pelasti liittomme.”

Monenlaista hyvää ja lämmittävää palautetta saan, mutta ajatus että olen voinut olla, vaikkakin salaa, tuomassa voimaa hankaliin vuosiin liitossa. Usein niitä, joina on pieniä lapsia ja naisen voimavarat voivat yksinkertaisesti mennä äitiydessä.

 Tai että rakas olikin nainen, joka vaan halusi lapsen, eikä välittänyt parisuhteesta, mutta herää uudelleen suhteeseen kun lapsi osaakin elää ilman äitiä tunteja, jopa päiviä.

Näille miehille nostan hattua. Rakkaus ja sitoumus on niin vahvaa, että haluaa olla suhteessa, johon lapsi tuli. Vaikka se on niin ahdistavaa ettei melkein kestä. Monet lopettavat suhteen ja jatkavat seuraavaan, mielestäni usein liian herkästi.

Seksipalvelujen ostaminen vaatii myös kanttia, mutta uskon näitä miehiä jotka kertovat että minun tapaaminen kuukausien, jopa neljän vuoden ajan, on pelastanut perheen.

Ikävä kyllä Suomessa ei ilmapiiri koskaan tule hyväksymään tämänkaltaista toimintaa. Täällä hyväksytään erot ja uudet liitot.

Poissa Gunner

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Emäntä ei anna
« Vastaus #39 : Marraskuu 11, 2019, 02:23:32 »
Itse en ole saanut seksiä puolisoltani 15 kuukauteen. No syykin on selvinnyt, muija on jakanut pilluaan muille. Ei sitä itse kertonut, vaan sain selville muuta kautta. Minulle valehtelee ettei halua seksiä 😂 No, eipä siinä laitetaan muija kiertoon, vaikka onhan se viimeisen vuoden jo ollutkin kierrossa 🤣 Itse olen hoitanut puutteeni hupakoilla, suuri kiitos heille.