Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Hierontaa hupakoille

<< < (2/4) > >>

ElinaNeito:

--- Lainaus käyttäjältä: Afctyk - Joulukuu 26, 2020, 02:54:57 ---
--- Lainaus käyttäjältä: ElinaNeito - Joulukuu 25, 2020, 22:24:30 ---Tykkää. Mulla on käyny maksavia asiakkaita useammankin kerran ihan vaan hieromassa mua.  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Uuh😍

--- Lainaus päättyy ---

Se on kyllä mustakin oikein tosi jees.  8) :inlove:

Vieras0116:

--- Lainaus käyttäjältä: ElinaNeito - Joulukuu 27, 2020, 13:48:46 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Afctyk - Joulukuu 26, 2020, 02:54:57 ---
--- Lainaus käyttäjältä: ElinaNeito - Joulukuu 25, 2020, 22:24:30 ---Tykkää. Mulla on käyny maksavia asiakkaita useammankin kerran ihan vaan hieromassa mua.  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Uuh😍

--- Lainaus päättyy ---

Se on kyllä mustakin oikein tosi jees.  8) :inlove:

--- Lainaus päättyy ---

Häiritseekö se, että seuraavaa asiakasta varten on ihan öljyssä jo valmiiksi?

IlonaTequila:
^ Tuskin se öljy häiritsee sen enempää, kuin edellisen asiakkaan mällit tisseillä... 🤐 (Toisinsanoen: myös huorat osaavat käyttää suihkua ja varata jopa pyyhkeen myös itselleen...😂)

Verkkosukka Neiti:

--- Lainaus päättyy ---

Tykkää  :-*

Vieras0105:

--- Lainaus käyttäjältä: IlonaTequila - Joulukuu 29, 2020, 10:18:19 ---^ Tuskin se öljy häiritsee sen enempää, kuin edellisen asiakkaan mällit tisseillä... 🤐 (Toisinsanoen: myös huorat osaavat käyttää suihkua ja varata jopa pyyhkeen myös itselleen...😂)

--- Lainaus päättyy ---

Mut eiks tää ole kätevää, siis jos tulee se hierova asiakas. Sanoo vain "laitoin ihan sua varten valmiiksi hieronta rasvat...ne on tossa tissi vaossa"

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta