Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Urheiluhierontaa ekstroilla  (Luettu 66723 kertaa)

Poissa Leea

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #20 : Lokakuu 04, 2021, 23:12:27 »
Lainaus
Leea ah :-*
(Löysin muuten lyhyemmän reitinkin; Kun täällä landella kaikki kiva tahtoo olla kaukana)

Tervetuloa   :-*



Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #21 : Lokakuu 05, 2021, 22:56:05 »
Ammattihieroja ilmoittautuu, toimin Länsi-Uudellamaalla ja olen varsin näppärä käsistäni muutenkin :)

Ku sais sut tänne pohojoseenki käymhän. Hierojalle olis tarvetta

Poissa saukki

  • Newbie
  • Viestejä: 44
  • * Kelpo kaveri
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #22 : Tammikuu 20, 2022, 16:15:14 »
moi,

muakin kiinnostaisi tavallinen hieronta -ja ei välttämättä ekstrojakaan (?)
-tai niitä voisi miettiä erikseen.

Olisi kiva kun näissä tavallisissa jutuissa kuten esim hieronta tai parturi olisi vähän värinää, vaikka ei johtaisikaan mihinkään..
piristäisi kummasti päivää..




Poissa Nebula

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #23 : Tammikuu 22, 2022, 08:43:05 »
Tuo Bobin kuvaama hieroja on luotettava ja hyvä vaihtoehto ja suosittelen lämpimästi. Olisi hienoa löytää toinen vaihtoehto; olisiko kenelläkään antaa vinkkiä samankaltaisesta palvelusta?

Ei ole tuon hierojan veroista ikävä kyllä taida Stadissa olla. Jos vähän olisi hänellä laajempi valikoima, niin ei ehkä tarttisi kysellä. Mutta välillä olisi kiva saada enemmän ihokontakia etc. Se ei tuolla onnistu.

Mielelläni ottaisin tähän privana yhteystietoja jos vielä hieroo. Kattaus kuulostaa juuri oikealta omaan makuun.  :inlove:



Terve! Itsekin pitkään luottohierojaa etsinyt. Yleensä omat seikkailuni ovat nimenomaan kivan loppuhuipennuksen perässä hieronnan lopuksi. Jos mahdollista saada tiedot privana arvostaisin kovasti!

Poissa Ollin kuppi

  • Newbie
  • Viestejä: 47
  • * Kelpo kaveri
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #24 : Tammikuu 25, 2022, 13:04:27 »
Kävin naapurissa ilmoittelevan Daniellan hieronnassa. Ilmon tuntee kuvasta jossa on pelkkää palveluista kertovaa tekstiä.

Paikka siisti, hierontapöytä leveä ja mukavasti sohvan vieressä niin, että oli hyvä lepuuttaa kyynärpäitä. Daniella on pienikokoinen, lähes siro mutta sen enempää ei vartalosta pääse nauttimaan. Vaatteet ei vähene yhtään. Nainen ystävällinen ja välitön.

Hieronta oli oikeasti melko hyvää, ja ikäänkuin vahingossa tapahtuneet jalkovälin  koskettelut osoittauivat vahingossa tapahtuneiksi.

Eli hieronta hierontana, ukko ympäri ja sitten tehokas vemputus.

Kokemus ihan myönteinen, jos hyväksyy tuon kiusoittelun puutteen. Ja paineen poisto oli tehokas mutta melko koruton.

Poissa dirk

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • * Kelpo kaveri
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #25 : Helmikuu 16, 2022, 13:26:27 »
Kävin säännöllisesti eräällä joka hieroo oikein, teknisesti ja hyvin, pöydällä. Päätteeksi happy end niin halutessa. Oikein hyvärunkoinen, nätti nainen mutta itse pukeutuneena tiukkaan trikooseen. En koskaan kehdannut edes kysynyt saisiko edes sormella koittaa. Hieronta minun makuun sopivaa, ei liian kovaa ja käsityö erittäinkin tyhjentävä. Hinta oli naurettavan halpa ja valinnan mukaan puolikas tai täystunti ja viimeistely eri hintaan.
Häneen sai sp.lla yhteyden ainakin ennen, systeemi oli sellainen että laitoin viestiä koska olisin tulossa ja hän laittoi vastauksessa vapaat ajat ko viikolle, pidemmällekin ajalle. Kun tultiin tutuiksi, sain puhelinnumeronkin.
Paikka oli Kallio-Sörnainen akselilla, oikein siisti huoneisto. En laita tänne enempää sellaista tietoa josta voisi tunnistaa
Kyseessä siis hieroja joka on pro ihan jossain muussa kuin hupakoinnissa, sikälikin oikein kiehtova ihminen

Tämmöinen kiinnostaisi kyllä kovasti, varsinkin tuolla urheiluhierontapainotuksella.

Onko ilmoitusta jossain välillä, jotta osaisi varata aikaa jos joskus ilmoittelee?

Poissa dirk

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • * Kelpo kaveri
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #26 : Helmikuu 24, 2022, 14:11:13 »
Ammattihieroja ilmoittautuu, toimin Länsi-Uudellamaalla ja olen varsin näppärä käsistäni muutenkin :)

Heippa,

teetkö ihan urheiluheirontaa myös?

Poissa Sundis

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #27 : Helmikuu 26, 2022, 09:44:57 »
Leealla syksyllä käyneenä voin kertoa että tekee myös urheiluhierontaa mutta suosittelen lopun extroilla. Varsin näppärä on Leea käsistään ja tietää mitä tehdä.

Poissa Leea

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #28 : Helmikuu 27, 2022, 08:50:06 »
Ammattihieroja ilmoittautuu, toimin Länsi-Uudellamaalla ja olen varsin näppärä käsistäni muutenkin :)

Heippa,

teetkö ihan urheiluheirontaa myös?

Kyllä teen :)

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 312
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #29 : Maaliskuu 01, 2022, 19:53:21 »
Leea testattu, oli kyllä rentouttavin ja vapauttavin 60min mitä olen hetkeen viettänyt! 8)

Poissa big show

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #30 : Toukokuu 26, 2022, 13:03:42 »
Sama haussa Pirkanmaalta, saa laittaa YV… Sopisi vakituisempikin kuvio.

Mulla olisi haussa ja kelpaisi Pirkanmaalta samanmoinen myös.
// Helsinki-Tampere työmatkailija all night long

Poissa Ollin kuppi

  • Newbie
  • Viestejä: 47
  • * Kelpo kaveri
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #31 : Toukokuu 29, 2022, 08:13:57 »
Annabella näkyy taas olevan touhussa, täällä nimimerkillä Bella169.

Suositus. Hieronta on oikeaa hierontaa ja muutkin jutut kohdallaan.

Poissa Unikaveri

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #32 : Kesäkuu 19, 2022, 22:40:32 »
Ammattihieroja ilmoittautuu, toimin Länsi-Uudellamaalla ja olen varsin näppärä käsistäni muutenkin :)

Kävin Leean hieronnassa ja oli kyllä upea kokemus! Tosi taitava käsistään ja hieroi hyvin! Lopuksi roiskui niin kovaa että omaan silmäänkin osui🤣 Käyn ehdottomasti joskus uudestaan!

Poissa Johnnyv

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #33 : Heinäkuu 19, 2022, 12:23:24 »
Ammattihieroja ilmoittautuu, toimin Länsi-Uudellamaalla ja olen varsin näppärä käsistäni muutenkin :)

Kävin Leean hieronnassa ja oli kyllä upea kokemus! Tosi taitava käsistään ja hieroi hyvin! Lopuksi roiskui niin kovaa että omaan silmäänkin osui🤣 Käyn ehdottomasti joskus uudestaan!

Vahva suositus Leealle! Kävin viime viikolla ja hartiat tulivat parempaan kuntoon kuin aikoihin. Lopetus parasta A-ryhmää!

Poissa Nalle26100

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #34 : Heinäkuu 19, 2022, 16:08:22 »
Ammattihieroja ilmoittautuu, toimin Länsi-Uudellamaalla ja olen varsin näppärä käsistäni muutenkin :)

Kävin Leean hieronnassa ja oli kyllä upea kokemus! Tosi taitava käsistään ja hieroi hyvin! Lopuksi roiskui niin kovaa että omaan silmäänkin osui🤣 Käyn ehdottomasti joskus uudestaan!

Vahva suositus Leealle! Kävin viime viikolla ja hartiat tulivat parempaan kuntoon kuin aikoihin. Lopetus parasta A-ryhmää!

Hei, aloittelija täällä kyselee. Tarve olisi aivan oikealle hieronnalle ja toki mukavalta tuntuisi myös kokonaisvaltainen hieronta. Missä päin Länsi-Uuttamaata Leea työskentelee - Espoo vai Kirkkonummi? Onko hän koulutettu hieroja?

Poissa Leea

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #35 : Heinäkuu 20, 2022, 09:54:18 »
Ammattihieroja ilmoittautuu, toimin Länsi-Uudellamaalla ja olen varsin näppärä käsistäni muutenkin :)

Kävin Leean hieronnassa ja oli kyllä upea kokemus! Tosi taitava käsistään ja hieroi hyvin! Lopuksi roiskui niin kovaa että omaan silmäänkin osui🤣 Käyn ehdottomasti joskus uudestaan!

Vahva suositus Leealle! Kävin viime viikolla ja hartiat tulivat parempaan kuntoon kuin aikoihin. Lopetus parasta A-ryhmää!

Hei, aloittelija täällä kyselee. Tarve olisi aivan oikealle hieronnalle ja toki mukavalta tuntuisi myös kokonaisvaltainen hieronta. Missä päin Länsi-Uuttamaata Leea työskentelee - Espoo vai Kirkkonummi? Onko hän koulutettu hieroja?

Kiitos teille ihanat asiakkaani ❤️

Olen koulutettu hieroja ja paikkani on Kirkkonummella.

Poissa Jepu

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #36 : Heinäkuu 25, 2022, 00:49:28 »
Mahtoikos tällaista ylellisyyttä olla Tampereella tarjolla?

Poissa MakeOu

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #37 : Heinäkuu 27, 2022, 12:17:52 »
Oulussa ei mahda olla tämän kaltaista hierontaa?

Poissa The_Rock

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #38 : Elokuu 12, 2022, 22:39:54 »
Vahva suositus Leean palveluille. Hieronta ammattimaista ja käsityöstä 10+.
Pitäisköhän itsekkin varata uusi aika.

Poissa Taitaka

  • Full Member
  • Viestejä: 101
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #39 : Elokuu 14, 2022, 06:45:17 »
Kiinnostusta löytyisi myös. Epäilenpä vain, ettei taida Turun lähialueelta löytyä tämänkaltaista palvelua. Saa toki vinkata myös yv:llä, jos olen väärässä.
Ilona on saanut hierojan koulutuksen, eli osaa hieroa ja hoitaa paineiden poiston lopuksi. Turun osiossa on Ilonasta lisää juttua.