Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Urheiluhierontaa ekstroilla
big show:
--- Lainaus käyttäjältä: VeikkoT - Toukokuu 26, 2022, 12:25:53 ---Sama haussa Pirkanmaalta, saa laittaa YV… Sopisi vakituisempikin kuvio.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla olisi haussa ja kelpaisi Pirkanmaalta samanmoinen myös.
Ollin kuppi:
Annabella näkyy taas olevan touhussa, täällä nimimerkillä Bella169.
Suositus. Hieronta on oikeaa hierontaa ja muutkin jutut kohdallaan.
Unikaveri:
--- Lainaus käyttäjältä: Leea - Maaliskuu 08, 2021, 22:11:47 ---Ammattihieroja ilmoittautuu, toimin Länsi-Uudellamaalla ja olen varsin näppärä käsistäni muutenkin :)
--- Lainaus päättyy ---
Kävin Leean hieronnassa ja oli kyllä upea kokemus! Tosi taitava käsistään ja hieroi hyvin! Lopuksi roiskui niin kovaa että omaan silmäänkin osui🤣 Käyn ehdottomasti joskus uudestaan!
Johnnyv:
--- Lainaus käyttäjältä: Unikaveri - Kesäkuu 19, 2022, 22:40:32 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Leea - Maaliskuu 08, 2021, 22:11:47 ---Ammattihieroja ilmoittautuu, toimin Länsi-Uudellamaalla ja olen varsin näppärä käsistäni muutenkin :)
--- Lainaus päättyy ---
Kävin Leean hieronnassa ja oli kyllä upea kokemus! Tosi taitava käsistään ja hieroi hyvin! Lopuksi roiskui niin kovaa että omaan silmäänkin osui🤣 Käyn ehdottomasti joskus uudestaan!
--- Lainaus päättyy ---
Vahva suositus Leealle! Kävin viime viikolla ja hartiat tulivat parempaan kuntoon kuin aikoihin. Lopetus parasta A-ryhmää!
Nalle26100:
--- Lainaus käyttäjältä: Johnnyv - Heinäkuu 19, 2022, 12:23:24 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Unikaveri - Kesäkuu 19, 2022, 22:40:32 ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Vahva suositus Leealle! Kävin viime viikolla ja hartiat tulivat parempaan kuntoon kuin aikoihin. Lopetus parasta A-ryhmää!
--- Lainaus päättyy ---
Hei, aloittelija täällä kyselee. Tarve olisi aivan oikealle hieronnalle ja toki mukavalta tuntuisi myös kokonaisvaltainen hieronta. Missä päin Länsi-Uuttamaata Leea työskentelee - Espoo vai Kirkkonummi? Onko hän koulutettu hieroja?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta