Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Urheiluhierontaa ekstroilla

<< < (6/14) > >>

dirk:

--- Lainaus käyttäjältä: Bobby - Tammikuu 10, 2021, 12:11:28 ---Kävin säännöllisesti eräällä joka hieroo oikein, teknisesti ja hyvin, pöydällä. Päätteeksi happy end niin halutessa. Oikein hyvärunkoinen, nätti nainen mutta itse pukeutuneena tiukkaan trikooseen. En koskaan kehdannut edes kysynyt saisiko edes sormella koittaa. Hieronta minun makuun sopivaa, ei liian kovaa ja käsityö erittäinkin tyhjentävä. Hinta oli naurettavan halpa ja valinnan mukaan puolikas tai täystunti ja viimeistely eri hintaan.
Häneen sai sp.lla yhteyden ainakin ennen, systeemi oli sellainen että laitoin viestiä koska olisin tulossa ja hän laittoi vastauksessa vapaat ajat ko viikolle, pidemmällekin ajalle. Kun tultiin tutuiksi, sain puhelinnumeronkin.
Paikka oli Kallio-Sörnainen akselilla, oikein siisti huoneisto. En laita tänne enempää sellaista tietoa josta voisi tunnistaa
Kyseessä siis hieroja joka on pro ihan jossain muussa kuin hupakoinnissa, sikälikin oikein kiehtova ihminen

--- Lainaus päättyy ---

Tämmöinen kiinnostaisi kyllä kovasti, varsinkin tuolla urheiluhierontapainotuksella.

Onko ilmoitusta jossain välillä, jotta osaisi varata aikaa jos joskus ilmoittelee?

dirk:

--- Lainaus käyttäjältä: Leea - Maaliskuu 08, 2021, 22:11:47 ---Ammattihieroja ilmoittautuu, toimin Länsi-Uudellamaalla ja olen varsin näppärä käsistäni muutenkin :)

--- Lainaus päättyy ---

Heippa,

teetkö ihan urheiluheirontaa myös?

Sundis:
Leealla syksyllä käyneenä voin kertoa että tekee myös urheiluhierontaa mutta suosittelen lopun extroilla. Varsin näppärä on Leea käsistään ja tietää mitä tehdä.

Leea:

--- Lainaus käyttäjältä: dirk - Helmikuu 24, 2022, 14:11:13 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Leea - Maaliskuu 08, 2021, 22:11:47 ---Ammattihieroja ilmoittautuu, toimin Länsi-Uudellamaalla ja olen varsin näppärä käsistäni muutenkin :)

--- Lainaus päättyy ---

Heippa,

teetkö ihan urheiluheirontaa myös?

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä teen :)

Paroni:
Leea testattu, oli kyllä rentouttavin ja vapauttavin 60min mitä olen hetkeen viettänyt! 8)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta