Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Urheiluhierontaa ekstroilla

<< < (4/14) > >>

Terotero:

--- Lainaus käyttäjältä: Bobby - Tammikuu 10, 2021, 12:11:28 ---Kävin säännöllisesti eräällä joka hieroo oikein, teknisesti ja hyvin, pöydällä. Päätteeksi happy end niin halutessa. Oikein hyvärunkoinen, nätti nainen mutta itse pukeutuneena tiukkaan trikooseen. En koskaan kehdannut edes kysynyt saisiko edes sormella koittaa. Hieronta minun makuun sopivaa, ei liian kovaa ja käsityö erittäinkin tyhjentävä. Hinta oli naurettavan halpa ja valinnan mukaan puolikas tai täystunti ja viimeistely eri hintaan.
Häneen sai sp.lla yhteyden ainakin ennen, systeemi oli sellainen että laitoin viestiä koska olisin tulossa ja hän laittoi vastauksessa vapaat ajat ko viikolle, pidemmällekin ajalle. Kun tultiin tutuiksi, sain puhelinnumeronkin.
Paikka oli Kallio-Sörnainen akselilla, oikein siisti huoneisto. En laita tänne enempää sellaista tietoa josta voisi tunnistaa
Kyseessä siis hieroja joka on pro ihan jossain muussa kuin hupakoinnissa, sikälikin oikein kiehtova ihminen

--- Lainaus päättyy ---
kiinnostais kovasti

Bobby:
Piti jo aiemmin mainita; Olen kirjoittanut hierojasta stadissa jolta myös happy end. Tutustuin nyt syksyllä Leeaan ja joo😋
Meillä oli kivaa, syvennyin fysioon ihan perusteellisesti. Leea olis halunnut leikkiä kalulla enempikim mutta mulla oli tiukka aikataulu, tapaaminen perään. Leea ehkä (toivottavasti😘) tunnistaakin.
Minä joka tapauksessa menen Leealle uudelleen koska (myös)selkäni kaipaa lisää😉

Leea:
Kiitos Bobby, hyvin muistan sinut  :-*
Tervetuloa uudelleen, seuraavalla kerralla selkä(kin) saa kyllä huomiota.

Admirer:
Pitää kyllä käydä Leeaa tapaamassa. Ihan kyllä lihakset kaipaa vähän avaamista ja miksikäs sitä ei muista ”jumeista” samalla eroon :)

Bobby:

--- Lainaus käyttäjältä: Leea - Lokakuu 03, 2021, 19:39:12 ---Kiitos Bobby, hyvin muistan sinut  :-*
Tervetuloa uudelleen, seuraavalla kerralla selkä(kin) saa kyllä huomiota.

--- Lainaus päättyy ---
Leea ah :-*
(Löysin muuten lyhyemmän reitinkin; Kun täällä landella kaikki kiva tahtoo olla kaukana)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta