Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Urheiluhierontaa ekstroilla  (Luettu 66733 kertaa)

Poissa bast

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Urheiluhierontaa ekstroilla
« : Joulukuu 22, 2020, 14:41:26 »
Vakkari hierojani ei enää tarjoa palveluitaan, joten on haussa urheiluhierontaa tarjoavia palveluntarjoajia. Nyt on reilu kymmenkunta eri hierojaa testattu suosituksien perusteella, mutta 90% näistä keisseistä on hieronnan osalta ollut suorastaan ala-arvoisia. Omien kokemuksien mukaan monet suositellut hierojat joko tarjoavat silittelyhierontaa tai jonkin sortin painelua.

Nyt otetaan niitä oikeita suosituksia vastaan hierojista, jotka oikeasti osaavat hieroa / ovat kouluttautuneita hierojia ja tarjoavat tyydyttävää lopetusta hieronnan päätteeksi. Yksi ihan ok tapaus on tullut vastaan, mutta lisävaihtoehtoja otan mielelläni. Voin suositella privassa.


Alueena pk-seutu.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 10, 2024, 23:22:07 kirjoittanut Heikki Koo »

Poissa big show

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #1 : Joulukuu 22, 2020, 15:52:31 »
Samankaltainen kiinnostaisi Mansessa.
// Helsinki-Tampere työmatkailija all night long

Poissa Bobby

  • Newbie
  • Viestejä: 44
  • * Kelpo kaveri
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #2 : Tammikuu 10, 2021, 12:11:28 »
Kävin säännöllisesti eräällä joka hieroo oikein, teknisesti ja hyvin, pöydällä. Päätteeksi happy end niin halutessa. Oikein hyvärunkoinen, nätti nainen mutta itse pukeutuneena tiukkaan trikooseen. En koskaan kehdannut edes kysynyt saisiko edes sormella koittaa. Hieronta minun makuun sopivaa, ei liian kovaa ja käsityö erittäinkin tyhjentävä. Hinta oli naurettavan halpa ja valinnan mukaan puolikas tai täystunti ja viimeistely eri hintaan.
Häneen sai sp.lla yhteyden ainakin ennen, systeemi oli sellainen että laitoin viestiä koska olisin tulossa ja hän laittoi vastauksessa vapaat ajat ko viikolle, pidemmällekin ajalle. Kun tultiin tutuiksi, sain puhelinnumeronkin.
Paikka oli Kallio-Sörnainen akselilla, oikein siisti huoneisto. En laita tänne enempää sellaista tietoa josta voisi tunnistaa
Kyseessä siis hieroja joka on pro ihan jossain muussa kuin hupakoinnissa, sikälikin oikein kiehtova ihminen
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 12, 2021, 17:25:19 kirjoittanut VanDamme »

Poissa winelover

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #3 : Helmikuu 19, 2021, 10:29:52 »
Tuo Bobin kuvaama hieroja on luotettava ja hyvä vaihtoehto ja suosittelen lämpimästi. Olisi hienoa löytää toinen vaihtoehto; olisiko kenelläkään antaa vinkkiä samankaltaisesta palvelusta?

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #4 : Helmikuu 19, 2021, 10:37:22 »
Mä oon kouluttautunut myös hierojaksi ja sisällytän klassista hierontaa tapaamisiin mielelläni, mutta mun hintoihini se ei vaikuta, eli halpaa en lupaa.  ;)
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1145
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #5 : Helmikuu 19, 2021, 12:25:53 »
Tuo Bobin kuvaama hieroja on luotettava ja hyvä vaihtoehto ja suosittelen lämpimästi. Olisi hienoa löytää toinen vaihtoehto; olisiko kenelläkään antaa vinkkiä samankaltaisesta palvelusta?

Ei ole tuon hierojan veroista ikävä kyllä taida Stadissa olla. Jos vähän olisi hänellä laajempi valikoima, niin ei ehkä tarttisi kysellä. Mutta välillä olisi kiva saada enemmän ihokontakia etc. Se ei tuolla onnistu.
You and me, part-time lovers

Poissa JussiJussi

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #6 : Helmikuu 28, 2021, 10:19:27 »
Olen pari kertaa käynyt ko. urheiluhierojan luona. Päätin lopussa jättää suunnitellun happyendin väliin, koska hän on niin taitava hieroja,  että hänen ajan käyttäminen happyendiin olisi ollut tuhlausta. Klassisella hieronnalla mentiin aika loppuun, samoin kävi toisellakin kerralla.


Poissa Japii

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #7 : Helmikuu 28, 2021, 13:30:01 »
Tää kyllä kiinnostaisi myös itseä. Eli suuri kiitos jos joku herroista haluaa jakaa infon kuinka tähän neitoon saa yhteyden.

Poissa Miestre76

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #8 : Maaliskuu 01, 2021, 15:42:07 »
Oiskohan Tampereen seudulla hyvää urheiluhierojaa, extroilla?

Poissa JussiJussi

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #9 : Maaliskuu 02, 2021, 07:41:39 »
Terve, ko. urheiluhierojan kalenteri on aika lailla varattu. Varmaan itse ilmoittelee, jos tarvitsee lisää asiakkaita.

Poissa Leea

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #10 : Maaliskuu 08, 2021, 22:11:47 »
Ammattihieroja ilmoittautuu, toimin Länsi-Uudellamaalla ja olen varsin näppärä käsistäni muutenkin :)

Poissa Nuortalihaa

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #11 : Maaliskuu 12, 2021, 13:05:55 »
^ Terve! Minkälaisilla ******

edit. Hintakyselyt yksityisesti.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 12, 2021, 22:47:13 kirjoittanut Mummo »

Poissa Bicur02

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #12 : Huhtikuu 23, 2021, 06:51:26 »
Ammattihieroja ilmoittautuu, toimin Länsi-Uudellamaalla ja olen varsin näppärä käsistäni muutenkin :)

Kiitos Leea ihanasta palvelusta! Tissejä muistellessa alkaa kalu seisomaan vieläkin 😍.

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #13 : Huhtikuu 23, 2021, 09:42:51 »
Olisipas täällä pohjoisessakin tuollaista palvelua tarjolla prkl

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6286
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #14 : Huhtikuu 23, 2021, 10:20:56 »
Ei olis pahitteeksi ei, tähänkään nurkkaan, varsinkin kun luottohierojatar muutti muualle (vaikka nyt ei tarjonnut happy endingia).

(Vastaus seuraavaan kysymykseen: ei pantu, ei HP ei muuta kun kaikki paikat kuntoon (paitsi se) vaikka timmi mimmi ja vikkelä käsistään...)
Shikita ga nai

Poissa Terotero

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #15 : Lokakuu 02, 2021, 06:30:01 »
Kävin säännöllisesti eräällä joka hieroo oikein, teknisesti ja hyvin, pöydällä. Päätteeksi happy end niin halutessa. Oikein hyvärunkoinen, nätti nainen mutta itse pukeutuneena tiukkaan trikooseen. En koskaan kehdannut edes kysynyt saisiko edes sormella koittaa. Hieronta minun makuun sopivaa, ei liian kovaa ja käsityö erittäinkin tyhjentävä. Hinta oli naurettavan halpa ja valinnan mukaan puolikas tai täystunti ja viimeistely eri hintaan.
Häneen sai sp.lla yhteyden ainakin ennen, systeemi oli sellainen että laitoin viestiä koska olisin tulossa ja hän laittoi vastauksessa vapaat ajat ko viikolle, pidemmällekin ajalle. Kun tultiin tutuiksi, sain puhelinnumeronkin.
Paikka oli Kallio-Sörnainen akselilla, oikein siisti huoneisto. En laita tänne enempää sellaista tietoa josta voisi tunnistaa
Kyseessä siis hieroja joka on pro ihan jossain muussa kuin hupakoinnissa, sikälikin oikein kiehtova ihminen
kiinnostais kovasti

Poissa Bobby

  • Newbie
  • Viestejä: 44
  • * Kelpo kaveri
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #16 : Lokakuu 02, 2021, 23:14:26 »
Piti jo aiemmin mainita; Olen kirjoittanut hierojasta stadissa jolta myös happy end. Tutustuin nyt syksyllä Leeaan ja joo😋
Meillä oli kivaa, syvennyin fysioon ihan perusteellisesti. Leea olis halunnut leikkiä kalulla enempikim mutta mulla oli tiukka aikataulu, tapaaminen perään. Leea ehkä (toivottavasti😘) tunnistaakin.
Minä joka tapauksessa menen Leealle uudelleen koska (myös)selkäni kaipaa lisää😉

Poissa Leea

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #17 : Lokakuu 03, 2021, 19:39:12 »
Kiitos Bobby, hyvin muistan sinut  :-*
Tervetuloa uudelleen, seuraavalla kerralla selkä(kin) saa kyllä huomiota.

Poissa Admirer

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #18 : Lokakuu 04, 2021, 09:36:56 »
Pitää kyllä käydä Leeaa tapaamassa. Ihan kyllä lihakset kaipaa vähän avaamista ja miksikäs sitä ei muista ”jumeista” samalla eroon :)

Poissa Bobby

  • Newbie
  • Viestejä: 44
  • * Kelpo kaveri
Vs: Urheiluhierontaa ekstroilla
« Vastaus #19 : Lokakuu 04, 2021, 12:04:16 »
Kiitos Bobby, hyvin muistan sinut  :-*
Tervetuloa uudelleen, seuraavalla kerralla selkä(kin) saa kyllä huomiota.
Leea ah :-*
(Löysin muuten lyhyemmän reitinkin; Kun täällä landella kaikki kiva tahtoo olla kaukana)