Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sugargirl vai hupakko?  (Luettu 18088 kertaa)

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sugargirl vai hupakko?
« Vastaus #60 : Joulukuu 28, 2020, 16:37:03 »
Sen minä nyt ymmärrän, että hupakot täällä puolustavat omaa ansaintabisnestään haukkumalla halvemmalla myyviä kanssasisariaan. Sitä en taas, että turskat yhtyvät samaan lauluun, simppejä kaikki tyyni?  :(

Ehkä turskat pelkäävät tunteitaan. Tunne puolella sugarlgirl on huomattavasti vaikeampi käsitellä kuin hupakko.

Ehkä hupakkoja harmittaa kun heitä ei käsitellä tunnepuolella.

"Mene ja tiedä"

-Mokoma

Poissa hb1

  • Full Member
  • Viestejä: 110
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sugargirl vai hupakko?
« Vastaus #61 : Joulukuu 28, 2020, 17:42:45 »
Ehkä turskat pelkäävät tunteitaan
Ei käy kieltäminen, vaarallinen bisnes asiakkaanakin :D

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sugargirl vai hupakko?
« Vastaus #62 : Joulukuu 28, 2020, 19:01:31 »
Itselleni sokerideittailu on näyttäytynyt lähinnä halvalla huoraamisena, niin virkistävää ja avartavaa nähdä vähän tälläistä ostajanäkökulmaakin aiheesta - jään seuraamaan! En ollutkaan ajatellut että voihan sitä pyytää kaupasta aika kallistakin tavaraa, vaan sieluni silmin nähnyt sokeritytöt sokerifajoineen henkkamaukan alelaarilla shoppailemassa ennen panoja jossain kämäisessä hotellissa  ::)
Mihin näkemyksesi perustuu? Kuulostaa tosi oudolta omien kokemuksieni perusteella.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sugargirl vai hupakko?
« Vastaus #63 : Joulukuu 28, 2020, 19:04:41 »
Sugarbabyt on harrastelija huoria. Kun ei ole kiinteitä hintoja eikä sääntöjä, niin molemminpuolinen hyväksikäyttö on helppoa. Minulta ei saisi vittua Louis Vuittonin käsilaukulla eikä Henkka Maurizin kympin tissiliiveillä.
Mielikuva sugarbabyn ylläpitäjästä on heppu, kuka haluaa vittua, mutta massi ei anna siihen muuta mahdollisuutta.
Mielikuva sugarbabysta on nuori opskelija, kuka ei tiedä, että siitä toosasta voi saada paljon enemmän, millä ostaa itselleen mitä haluaa, ilman että daddy pyörii jaloissa luottokortteineen. Ärsyttävintä mitä tiedän on mies kaupassa mukana.
Mihin perustuu ajatus, että kiinteitä sääntöjä eikä hintoja ei olisi. Siis minulla on ollut pari tällaista tapausta, mutta heidän kohdallaan koko ajan oli selvää, että jos hinta ei ole riittävä, etsivät paremman sugardaddyn. Luulen, että maksoin ylihintaa.


Vihaan kaupassa olemista. Sen takia olen maksanut lähinnä rahalla.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sugargirl vai hupakko?
« Vastaus #64 : Joulukuu 28, 2020, 19:06:07 »
Mielikuvani voi olla vähän aikansa elänyt, mutta silti... sokerideittailussa ainoa varma asia on rahojen menetys. Hupakko on pillun suhteen varmempi vaihtoehto.
Tämä mielipide jos joku vaatisi selitystä. En ymmärrä. Aina olen pillua saanut.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sugargirl vai hupakko?
« Vastaus #65 : Joulukuu 28, 2020, 19:07:51 »
Sitten kun seuraavana aamuna vie sormuksen kultasepänliikkeeseeen, ne sanoo, että tämä on satasen arvoinen. 20 ekeä kelpaa tipiksi kyllä.
Juuri sitä tarkoitin, mitä sain lukeakin. Sedät vedättää nuoria tyttöjä, jotka ei muusta tiedä.
Jos ostaa sormuksen kultasepänliikkeestä sokeritytön läsnäollessa, ainoa välistäjävetäjä on liikeen omistaja.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 28, 2020, 19:17:58 kirjoittanut Turskapappa »
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sugargirl vai hupakko?
« Vastaus #66 : Joulukuu 28, 2020, 19:10:07 »
Kyllä mä huorista tykkään.
Sokerinen tyttö kuulostaa todella homolta.
No niin kuulostaa. Vedellään toisiamme perseeseen.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sugargirl vai hupakko?
« Vastaus #67 : Joulukuu 28, 2020, 19:12:33 »
Miksi kukaan nainen haluaa vanhaa limaista äijää pyörimään jalkoihinsa ja vaatimaan illallisia sun muita hellyyden osoituksia kiinteään kuukausihintaan, joka on murto-osa siitä, mitä saisi Prostina. 
Jos ei halua tehdä hommia odotellen epävarmoja puhelinsoittoja, joista osa ohareita. Kaikki eivät halua tehdää tätä hommaa koko ajan. Sokeri-isukin tehtävä ei ole pyöriä jaloissa ja jos niin tekee, väärä valinta.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sugargirl vai hupakko?
« Vastaus #68 : Joulukuu 28, 2020, 19:14:42 »
On tämä jotenkin huvittavaa. On mukamas vain yksi tapa toimia. Kaikki muu on halveksittavaa ja riistoa. Ilman, että olisi mitään tietoa siitä miten homma toimii.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sugargirl vai hupakko?
« Vastaus #69 : Joulukuu 28, 2020, 19:32:03 »
Mielikuvani voi olla vähän aikansa elänyt, mutta silti... sokerideittailussa ainoa varma asia on rahojen menetys. Hupakko on pillun suhteen varmempi vaihtoehto.
Tämä mielipide jos joku vaatisi selitystä. En ymmärrä. Aina olen pillua saanut.

Ehkä minunkin pitäisi kokeilla. Ongelma voi olla harrastustahtini ja mielihaluni. Olisin varmaan aika surkea sokeripappa, vaikka suosimani ikähaarukan naisista osa voisikin jo olla omia tyttäriäni.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11395
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sugargirl vai hupakko?
« Vastaus #70 : Joulukuu 28, 2020, 19:36:34 »
Hmmm... ehkä tuota sokerideittailua vois kokeilla 🤔  Vaikka ihan uteliasuuttaan.😊
Amator

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sugargirl vai hupakko?
« Vastaus #71 : Joulukuu 28, 2020, 19:43:30 »
Voihan tuo sokerideittailu olla ihan toimiva juttu monillekin. Itse tekisin mielelläni joidenkin asiakkaiden kanssa muutakin kuin perinteisiä pikapanoja, mutta sitten taas tuo sokerideittailun tavaroilla lahjominen ei houkuttele. Tai sitten mulle pitäisi ostaa esimerkiksi vaikka Hormel Foodsin osakkeita ja auton talvirenkaat.  ;D En ole todellakaan merkkilaukkujen perään.

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sugargirl vai hupakko?
« Vastaus #72 : Joulukuu 28, 2020, 19:47:34 »
On tämä jotenkin huvittavaa. On mukamas vain yksi tapa toimia. Kaikki muu on halveksittavaa ja riistoa. Ilman, että olisi mitään tietoa siitä miten homma toimii.

Repupyssy jumissa, mutta repukkaa voisi antaa. Kysymyshän on siitä, miten täysi-ikäiset ihmiset asian kokevat. Jos kukaan ei koe itseään hyväksikäytetyksi ja kommunikaatio toimii, niin kenellä on oikeus ja valta määritellä vastikkeellisen (tai vastikkeettoman, tai semi-vastikkeettoman) seksin vaihdannan säännöt? Ei ainakaan sillä kuuluisalla huoramafialla ::)

Edit/ Kommenttina osin Anniinalle. Samaa ajatusmallia voi soveltaa siihen, jos ihan rahasta seksiä myyvä hupakko viettää vapaa-aikaansa asiakkaan kanssa ilman, että tästä veloittaa. Miksi se olisi hyväksikäyttöä, jos kyse on vapaaehtoisuudesta? Tämmöinenkin ihme on joskus kohdalle osunut ja kivaa oli. Panoajasta maksoin toki.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 28, 2020, 19:53:28 kirjoittanut Metsis »

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sugargirl vai hupakko?
« Vastaus #73 : Joulukuu 28, 2020, 19:50:27 »
Voihan tuo sokerideittailu olla ihan toimiva juttu monillekin. Itse tekisin mielelläni joidenkin asiakkaiden kanssa muutakin kuin perinteisiä pikapanoja, mutta sitten taas tuo sokerideittailun tavaroilla lahjominen ei houkuttele. Tai sitten mulle pitäisi ostaa esimerkiksi vaikka Hormel Foodsin osakkeita ja auton talvirenkaat.  ;D En ole todellakaan merkkilaukkujen perään.
Jos niitä merkkilaukkuja ostetaan, niitä ostetaan vain koska sugargirl haluaa. Ihan yhtä hyvin voidaan mennä ostokupongeilla. Näitä jälkimmäisiä välillä kutsutaan euroiksi, joskus dollareiksi.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sugargirl vai hupakko?
« Vastaus #74 : Joulukuu 28, 2020, 20:08:58 »
Voihan tuo sokerideittailu olla ihan toimiva juttu monillekin. Itse tekisin mielelläni joidenkin asiakkaiden kanssa muutakin kuin perinteisiä pikapanoja, mutta sitten taas tuo sokerideittailun tavaroilla lahjominen ei houkuttele. Tai sitten mulle pitäisi ostaa esimerkiksi vaikka Hormel Foodsin osakkeita ja auton talvirenkaat.  ;D En ole todellakaan merkkilaukkujen perään.

Siinä vasta olisikin näky kun turska kärräis tapaamiseen sarjan Michelinin talvinakkeja ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sugargirl vai hupakko?
« Vastaus #75 : Joulukuu 28, 2020, 20:21:25 »
Olenko mä ainoa turska joka maksaa nimenomaan siitä, ettei tarvitse roikkua missään vaate- tai laukkukaupassa teeskentelemässä että kiinnostaa..?

Tosin kai se voisi olla hauskaa vaihtelua tehdä hotain muutakin kuin niitä pikapanoja. Rengaskaupoille en kuitenkaan ehhkä lähtisi..

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sugargirl vai hupakko?
« Vastaus #76 : Joulukuu 28, 2020, 20:30:17 »
Voihan tuo sokerideittailu olla ihan toimiva juttu monillekin. Itse tekisin mielelläni joidenkin asiakkaiden kanssa muutakin kuin perinteisiä pikapanoja, mutta sitten taas tuo sokerideittailun tavaroilla lahjominen ei houkuttele. Tai sitten mulle pitäisi ostaa esimerkiksi vaikka Hormel Foodsin osakkeita ja auton talvirenkaat.  ;D En ole todellakaan merkkilaukkujen perään.
Jos niitä merkkilaukkuja ostetaan, niitä ostetaan vain koska sugargirl haluaa. Ihan yhtä hyvin voidaan mennä ostokupongeilla. Näitä jälkimmäisiä välillä kutsutaan euroiksi, joskus dollareiksi.

Just näin. Seuraava mikä tulossa kokeiluun, niin nuori (25v.) blondiino.

Muutama viesti vaihdettiin odotuksista, ja sen jälkeen normaalia deitti/tutustumisviestintää jossa ei ole sanallakaa keskusteltu seksistä.

Kysyi mitä etsin? Kerroin, että hyvää seuraa, dinnereitä ja drinkeille. Teatteriin, museoon tai urheilemaan, mitä nyt deittailijat ikinä tekevätkään.

Oletan tapaamisten johtavan seksiin.

Mitäs sä?

Sanoi, että kuulostaa hyvä. Haluaa tapaamisissa ylläpidon (joka on minun suhteissa oletusarvo) ja petihommista haluaa 300-400€.

Miten diili voi tuosta enää selkeämmäksi tulla kahden aikuisen ihmisen välillä?

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sugargirl vai hupakko?
« Vastaus #77 : Joulukuu 28, 2020, 20:40:38 »
Olenko mä ainoa turska joka maksaa nimenomaan siitä, ettei tarvitse roikkua missään vaate- tai laukkukaupassa teeskentelemässä että kiinnostaa..?

Tosin kai se voisi olla hauskaa vaihtelua tehdä hotain muutakin kuin niitä pikapanoja. Rengaskaupoille en kuitenkaan ehhkä lähtisi..

Varmaan se idea olisi siinä, että tekeminen olisi kummallekin mieluista. Mä voisin esimerkiksi lähteä seuralaiseksi Finnconiin, siellä voisi kumpikin säilyttää helposti anonymiteetin. Kotiin sitten kassit täynnä kirjoja ja muuta tilpehööriä.  ;D

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11395
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sugargirl vai hupakko?
« Vastaus #78 : Joulukuu 28, 2020, 20:45:35 »
^
Finnconissä voi vaikka käyskennellä teeman mukaisesti maskeerattuna niin kukaan ei tunnista 😁
Amator

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sugargirl vai hupakko?
« Vastaus #79 : Joulukuu 28, 2020, 20:49:28 »
^ Furryna jos haluaa ottaa oikein varman päälle.  ;D