Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sugargirl vai hupakko?  (Luettu 17828 kertaa)

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sugargirl vai hupakko?
« Vastaus #120 : Joulukuu 30, 2020, 11:15:21 »
Varmaan se ero tulee siitä omassa mielessä, että tekniikka on sama kummassakin eli raha, mutta ajattelee, että sugargirl panee vaan sun kaa..

Helpompi ainakin tuota haavekuvaa mielessään ruokkia kuin hupakon kanssa

Kyllähän Sugargirlillä on useampi sokerisetä kierroksessa. Miksi lypsää vain yhtä lehmää kun voi lypsää montaa ::)
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sugargirl vai hupakko?
« Vastaus #121 : Joulukuu 30, 2020, 12:05:31 »
Olisi minulla tuossa jo valmiina jokunen sugardaddy, tosin ne ei minut tuntien ikinä uskoisi, etten pyörittäisi Penaa samaan aikaan. Parempi varmaan, että mennään tuntitaksalla kuin tähänkin asti, minähän putsaisin ne muuten kokonaan.
Mitä nyt tarkoitin, oli se, että huora myy omanlaistaan mielikuvaa itsestään ja sugarbaby nimitys kuullostaa kivemmalle ja onhan se enkkuakin ja hän myy omanlaistaan mielikuvaa miehille.
Huoria me ollaan kuitenkin kaikki, ihan sama mihin pakettiin se on pakattu. Hinnoillakaan meitä ei voida erotella toisistaan, joltain saa halvalla ja joltain toiselta ei riippumatta statuksesta. Sugarbaby kuullostaa kivemmalta ja lehdetkin niistä kirjottaa, huoralla huutaa papukaija tai munakello, kun aika on täysi. Tosin huora antaa ja ottaa vaan sen mistä on sovittu.


Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sugargirl vai hupakko?
« Vastaus #122 : Joulukuu 30, 2020, 13:26:44 »
Varmaan se ero tulee siitä omassa mielessä, että tekniikka on sama kummassakin eli raha, mutta ajattelee, että sugargirl panee vaan sun kaa..

Helpompi ainakin tuota haavekuvaa mielessään ruokkia kuin hupakon kanssa

Kyllähän Sugargirlillä on useampi sokerisetä kierroksessa. Miksi lypsää vain yhtä lehmää kun voi lypsää montaa ::)

En yleistäisi, mutta toki sen sinulle suon :)

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sugargirl vai hupakko?
« Vastaus #123 : Toukokuu 04, 2021, 21:21:52 »

Poissa Vieras0173

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sugargirl vai hupakko?
« Vastaus #124 : Toukokuu 05, 2021, 14:41:49 »
Jotain parikymppistä kehitysmaan maaseudun tyttöä voisin sponssata eurolla päivässä jossain riistoreissussa  :sheep:

Mä maksan siitä, että pääsen seksin jälkeen jatkamaan matkaa ja puhelin ei soi perässä.

Mulla on naamaan siunattu komeutta ja tällä pääsee kyntämään usein helposti, mutta nämä pirut saattavat soittaa perään tai pahimmassa tapauksessa ihastun itse  :-[

Ei ole helppoa tämä elo. Vaikeaa, todella vaikeaa.

Poissa Transuchaser9000

  • Full Member
  • Viestejä: 191
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sugargirl vai hupakko?
« Vastaus #125 : Toukokuu 08, 2021, 11:43:54 »
Huora. Ehdottomasti huora.

Sokeritytöt on vain saatanan kalliita huoria, ilman että ne tekis sitä mistä niille maksetaan : on mukavia, tuoksuu hyvälle ja antaa persettä.

Koko sokeribisnes on jotain naisten voimaannutuspaskaa, johon selkärangattomat betat alistuu, kun eivät pärjää siviilissä, eivätkä jostain syystä pysty/halua/kykene turskailemaan.

Lisämiinuksia sokeritytöille tulee siitä, että niitä joutuu kuuntelemaan. 93% (hatusta repästy luku) naisten jutuista, mitä olen elämäni aikana kuunnellut on aivan turhaa lässytystä. Te 7% tiedätte kyllä ketä olette ja olette ihania. Jos haluaisin kuunnella draamakaakatusta, menisin naimisiin ja kuuntelisin korvani verille hautaan asti. Vaan en halua. Haluan kuunnella uh aah lääh-ääniä kun pamputan huoraa mahtimunallani tuhkaluukkuun ja se riittää.

TLDR : Huora ehdottomasti. Te puhdasveriset rotulutkat olette todella lähellä sydäntäni, eikä yksikään high maintenance-... tule viemään teidän paikkaanne.