Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pitkitetty nautinto, ehdotuksia palveluntarjoajista  (Luettu 6222 kertaa)

Poissa Nahkatakki

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Pitkitetty nautinto, ehdotuksia palveluntarjoajista
« : Joulukuu 21, 2020, 15:55:47 »
Hei! Pyytäisin vinkkejä joko palveluntarjoajilta tai asiakkailta. Haen pääkaupunkiseudulta yai lähistöltä palveluntarjoajaa, joka osaisi tarjota pitkitettyä nautintoa orgasmin rajoille ja takaisin. Ajallisesti session ei tarvitsisi silti olla kovin pitkä puolikastuntinen riittää hyvin. Kyseessä ei olisi yhdyntä, vaan esim. muu hellittely, hieronta/body to body, hyväily, käsi- ja suuhoito tms.

Näistä on sinänsä hyviä kokemuksia, mutta usein ihana palvelu johtaa huippuun turhankin nopeasti. Olisi ihanaa päästä moneen kertaan huipennuksen rajoille, mutta ei yli. Lopuksi tietysti haluaisin sen orgasminkin.

Olisin kiitollinen vinkeistä joko täällä tai yksityisviestinä. Jään jännityksellä odottamaan. Hyvää loppuvuotta kaikille

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitkitetty nautinto, ehdotuksia palveluntarjoajista
« Vastaus #1 : Joulukuu 21, 2020, 17:01:57 »
Tuota noin, itse asiassa en ole mikään asiantuntija. Kaikilta palveluntarjoajilta onnistuu satavarmasti nuo kertomasi esileikit ja aika moni asiakas laukeaa jo silloin. Vai olisko turvasana hjelp, hjelp, no, no jos meinaa nalli palaa liian aikaisin ja sitten katotaan välillä 3 min Kike Elomaan fitnessvideota 80- luvulta Alfa TV:stä.
Puolituntia on aika lyhyt aika. Joskus joku on vähäksi aikaa pyytänyt vähän hölläämään välillä, kun meinaa tulla ja onkin käynyt niin, ettei pidemmälläkään ajalla tule enää ollenkaan. Ei auta vaikka päällään seisoisi ja asiakasta silti panettaa älyttömästi. Asiantuntijat varmaan itse osaa kertoa, mistä se johtuu.

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pitkitetty nautinto, ehdotuksia palveluntarjoajista
« Vastaus #2 : Joulukuu 21, 2020, 18:36:33 »
Tuota noin, itse asiassa en ole mikään asiantuntija. Kaikilta palveluntarjoajilta onnistuu satavarmasti nuo kertomasi esileikit ja aika moni asiakas laukeaa jo silloin. Vai olisko turvasana hjelp, hjelp, no, no jos meinaa nalli palaa liian aikaisin ja sitten katotaan välillä 3 min Kike Elomaan fitnessvideota 80- luvulta Alfa TV:stä.
Puolituntia on aika lyhyt aika. Joskus joku on vähäksi aikaa pyytänyt vähän hölläämään välillä, kun meinaa tulla ja onkin käynyt niin, ettei pidemmälläkään ajalla tule enää ollenkaan. Ei auta vaikka päällään seisoisi ja asiakasta silti panettaa älyttömästi. Asiantuntijat varmaan itse osaa kertoa, mistä se johtuu.
Tälläisessä tapauksessa voitaneen puhua ylikunnosta.  :) 
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitkitetty nautinto, ehdotuksia palveluntarjoajista
« Vastaus #3 : Joulukuu 21, 2020, 18:45:24 »
Asia on noin kuin Nina sanoi. Kun pitkittää nautintoa, tuleminen ei enää välttämättä onnistu. Syynä on tuntohermojen ylistimuloituminen ja tätä kautta eräänlainen tunnottomuus ja orgasmikynnystä ei sitten saakaan enää ylitettyä sitten millään, vaikka erektio kestäisi ihan hyvin. Asia korostuu vanhemmalla iällä eikä kyseessä ole mikään suorituspaine tai hermoilu.

Itselläni asia on niin, että varaan vain pitkiä aikoja (2 tuntia), vaikka tiedän etukäteen, että on ehkä 50% mahdollisuus laukeamiseen. Mutta tämä on tietoinen päätös. Matka ja läsnäolo ovat niin paljon tärkeämpiä ja nautinnollisempia kuin pelkkä laukeaminen. Laukeaminen onnistuisi lähes varmuudella, jos lähtisi päämäärätietoisesti sitä heti yrittämään, mutta silloin ainakin minulla koko maksullisen seksi idea häviäisi. 15 minuutin huhkiminen ja se siitä? Ei kiitos. Tietenkin jos olisi nuorempi, voisi ajatella kahta kierrosta, mutta sellaisesta mahdollisuudesta on aikaa jo 30-40 vuotta. Joka tapauksessa ainakin minulle sopii tällä iällä parhaiten kahden tunnin fiilistely riippumatta laukeaako vai ei. Ja laukeamattomuuteni ei todellakaan ole palveluntarjoajan syy, jota jotkut ovat vähän luulleet. Olen selittänyt heille asian laidan minun näkökulmastani ja asia on sillä ollut selvä. Täytyy sanoa, että kiitettävän kärsivällisiä palveluntarjoajat ovat olleet, kun ovat jaksaneet aika pitkiä sessioita. Ovat uskaltaneet ottaa toistekin vastaan.

Ylilääkäri

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pitkitetty nautinto, ehdotuksia palveluntarjoajista
« Vastaus #4 : Joulukuu 21, 2020, 19:41:44 »
Kun pitkittää nautintoa, tuleminen ei enää välttämättä onnistu. Syynä on tuntohermojen ylistimuloituminen ja tätä kautta eräänlainen tunnottomuus ja orgasmikynnystä ei sitten saakaan enää ylitettyä sitten millään, vaikka erektio kestäisi ihan hyvin. Asia korostuu vanhemmalla iällä eikä kyseessä ole mikään suorituspaine tai hermoilu.

Tässähän tuli tieteellinen selitys asialle, joka on pikkuhiljaa alkanut joskus häiritä. Jos noin käy, itse olen huomannut, että pitää olla kunnon tauko stimulaatiosta, että homma taas pelittää. Kaksi kierrosta onnistuu vielä pitemmällä ajalla, jos niiden väliin jättää tarpeeksi aikaa eikä välissä yritä väkisin mitään, jotta ei tapahdu tuota ylistimulaatiota. Tähän väliin tarvitaankin sitten sitä keskustelutaitoista ja muutenkin mukavaa naista, hupakko tai ei ;D

Toista se oli 20+ vuotta sitten... pari kertaa siviilissä tuli pantua kuusi kertaa vuorokauteen niin että laukesin. Kumitta toki, koska siviilissä. Oi niitä aikoja :headbang:

Poissa ElinaNeito

  • Jr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 58
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitkitetty nautinto, ehdotuksia palveluntarjoajista
« Vastaus #5 : Joulukuu 25, 2020, 22:27:59 »
Tuota noin, itse asiassa en ole mikään asiantuntija. Kaikilta palveluntarjoajilta onnistuu satavarmasti nuo kertomasi esileikit ja aika moni asiakas laukeaa jo silloin. Vai olisko turvasana hjelp, hjelp, no, no jos meinaa nalli palaa liian aikaisin ja sitten katotaan välillä 3 min Kike Elomaan fitnessvideota 80- luvulta Alfa TV:stä.
Puolituntia on aika lyhyt aika. Joskus joku on vähäksi aikaa pyytänyt vähän hölläämään välillä, kun meinaa tulla ja onkin käynyt niin, ettei pidemmälläkään ajalla tule enää ollenkaan. Ei auta vaikka päällään seisoisi ja asiakasta silti panettaa älyttömästi. Asiantuntijat varmaan itse osaa kertoa, mistä se johtuu.

Samaa meiltä. Eiköhän lähes kaikilta luonnistu tuon tarjoaminen, kun vaan pyytää sitä, mutta suosittelisin kyllä pidempää aikaa, jos oikeasti haluaa ehtiä laueta ja usemman kerrran melkein huipulle. Edgingistä myös puhutaan, ja moni kuten allekirjoittanut, tarjoaa sitä. Monesti kuuluu enemmän BDSM-henkisiin sessioihin, mutta ihan hyvin voi olla osa hierontaa tai muuta hellyyttä ja esileikkejä.
Vähän väliä ympäri Suomea, vähän välillä herkkua myös pk-seudulla! ;)

Lisää kuvia: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=profile;area=photos;u=383

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitkitetty nautinto, ehdotuksia palveluntarjoajista
« Vastaus #6 : Joulukuu 26, 2020, 21:15:44 »


Toista se oli 20+ vuotta sitten... pari kertaa siviilissä tuli pantua kuusi kertaa vuorokauteen niin että laukesin. Kumitta toki, koska siviilissä. Oi niitä aikoja :headbang:

Mulla on 7 kertaa. Ei sitä kyllä voi enää rakasteluksi sanoa, eikä se oikein hirveän hauskaakaan ole. Se oli lähinnä sellainen rajojen hakemispäivä. Ei kyllä yhtään tuon enempää.

Tuli muuten vedettyä kvartetti tuona päivänä. Laukesin kakoseen, pipariin, suuhun ja käsille..

Poissa Vieras1456

  • Full Member
  • Viestejä: 165
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pitkitetty nautinto, ehdotuksia palveluntarjoajista
« Vastaus #7 : Tammikuu 30, 2021, 00:41:01 »
Asia on noin kuin Nina sanoi. Kun pitkittää nautintoa, tuleminen ei enää välttämättä onnistu. Syynä on tuntohermojen ylistimuloituminen ja tätä kautta eräänlainen tunnottomuus ja orgasmikynnystä ei sitten saakaan enää ylitettyä sitten millään, vaikka erektio kestäisi ihan hyvin. Asia korostuu vanhemmalla iällä eikä kyseessä ole mikään suorituspaine tai hermoilu.

Ylilääkäri

Tämä juttu on juurikin näin omalla kohdalla. Jos ja kun haluaa fiilistellä matkasta niin lopulta matka on se mitä saadaan aikaan. Onneksi matka on parempi kuin määränpää ja vaikka lopullisia määränpäitä ei tavoitettaisikaan niin olellisempaa on oma fiilis matkalla. Kuten ennenkin olen sanonut, ennemmin tunti häärämistä hiki hatussa kuin 3 minuutin jälkeinen suihku ja kiusallinen keskustelu kelistä :D Toki pekka pouta voi olla eri mieltä :D