Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Sinun joulutapasi ja jouluruokasi 2020

<< < (2/2)

Villerius:
Tämä joulu on poikkeuksellinen, koska en vietä sitä suuressa ryhmässä sattuneesta syystä.

Mun aatto alkaa riisipuurolla ja sekametelisopalla.

Joulupöytään kuuluu:

- sous vide kinkku (ekaa kertaa sous vide)
- lanttulaatikko
- maksalaatikko(rusinoilla)
- imelletty perunalaatikko
- rosolli
- suutarinlohi
- saaristolaisleipä
- kotikaljaa pistän tänään tulemaan.
- luumurahka

Kyllä mä näillä pärjään hyvin.

Hottis puuma:
Aika lailla perinteinen joulu, lähes kaikki ruoat teen itse, lapset jo sen verran isoja että pystyvät auttamaan ilman että menee söhellykseksi. :)

Aamulla kookosmaidossa kypsennetty uuniohrapuuro ja luumusoppaa
Torttuja, pipareita kahvin kera
Laatikot
Rosolli
Kinkku
Kasvispyöryköitä
Kermaviili
Erilaisia salaatteja
Graavilohta
Itse tehty piparijäätelö ja luumurahka
Kaviaari
Samppanja
Punaviini
Omenoita, pieniä herkkuja kuten konvehdit, macaronsit, juustoja, oliivit jne

Vieras0395:
No tänä vuonna on joulupöydässä koirat ja pikkuveli, joka hänkään ei juuri jouluruuista perusta.
Neiti nirsolle ja punkkari nuorsorikolliselle on possun ulkofilettä 2,5 kg mötikkä, joulun kunniaksi laitan sen uunissa ja sivelen voisulalla, vaikka yleensä syövät raakana, eli siitä häviää 1/3 osa kypsentäessä.
Joka aamu on pitänyt olla tikkana klo. 7.00 tukussa, kun yli joulunkin päivätyt tuotteet on puoleen hintaan. Jos ei ole, niin pizzeria mamut kyllä sosialisoi ne.
Säästö se on pienikin säästö ;D
Jotenkuten ihmiseksi luokiteltavat syö meillä tänä jouluna kylmäsavustettua ja graavattua lohta, raakana paistettuja jättikatkaravun pyrstöjä, risottoa, keitettyjä perunoita, mätileipiä, itsetehtyä sieni- ja perunasalaattia ja pari kastikehässäkkää ja salaattia siihen.

Nellanoora:
Perheen parissa joulu ja kaikki perinteiset pöydässä 👍🎄

Vieras0105:
Olutta, lonkeroa ja punkkua loraus.
En yleensä syö joulunpäivinä pahemmin..jotain ruisleipää ja hernekeittoa jos rapulassa pystyy...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta