Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?

<< < (2/7) > >>

Seepeli:

Mulla on sellanen tunne että jos naishierojan kädet hieroo mun sisäreisiä niin mulla alkaa nöpöttään... tuntuisi nololta, enkä varmaankaan kehtaisi mennä samalle hierojalle enää tuon jälkeen..🤔

Jalmari:

--- Lainaus käyttäjältä: Seepeli - Joulukuu 19, 2020, 16:59:48 ---
Mulla on sellanen tunne että jos naishierojan kädet hieroo mun sisäreisiä niin mulla alkaa nöpöttään... tuntuisi nololta, enkä varmaankaan kehtaisi mennä samalle hierojalle enää tuon jälkeen..🤔

--- Lainaus päättyy ---
Tuo riski  toki on olemassa. Pitää vain pitää ajatukset jossain muualla ja jutella joutavia.  Kannattaa olla myös mahallaan, kun sisäreisiä hierotaan.

Pioneeri:
Mulla taitaa vihdoin olla vähän vastaava fetissi,mutta siinä hieron naista öljyllä ja pikkuhiljaa hierontaa tehdään hieman rinnoista, pimpistä ja nainen vain makaa ja nauttii. Lopuksi sillein vaivihkaa päällä hieroen kikkeli alkaa livahtamaan pimppiin...Pitää kyllä jonkun kanssa toteuttaa vielä.

Japanissa taitaa olla naisille tämmöisiä hierontapaikkoja joissa "ihan vahingossa" homma lipeää panemiseksi.

IlonaTequila:

--- Lainaus käyttäjältä: Pioneeri - Joulukuu 19, 2020, 19:40:28 ---Mulla taitaa vihdoin olla vähän vastaava fetissi,mutta siinä hieron naista öljyllä ja pikkuhiljaa hierontaa tehdään hieman rinnoista, pimpistä ja nainen vain makaa ja nauttii. Lopuksi sillein vaivihkaa päällä hieroen kikkeli alkaa livahtamaan pimppiin...Pitää kyllä jonkun kanssa toteuttaa vielä.

--- Lainaus päättyy ---

Mä olen tällaisia tapaamisia tehnyt hyvinkin mielelläni 🙈 Voisin jopa sanoa, että on ihan mun bravuuri: maata nautiskelemassa  ;D ❤

*

Alkuperäiseen kysymykseen: urheilu- tms. hierojalle kaikenlainen seksuaalinen vihjailu on vain ja ainoastaan seksuaalista häirintää. Toivottavasti tämä:

--- Lainaus käyttäjältä: daryl - Joulukuu 19, 2020, 14:14:26 ---Ajatus siitä, että tavallinen hieronta päättyisi spontaanisti handjobiin, kiihottaa aivan älyttömästi.

Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta? Hyviä tai huonoja? Kiinnostaisi kuulla, miten tilanteeseen on reagoitu ja mihin se on johtanut  ;)

--- Lainaus päättyy ---
oli vain runkkufantasia ja myös jää sellaiseksi.

Seksipalveluja myyvän henkilön kanssa tuollaisen fantasian toteuttaminen taas onnistuu varmasti.

Tiia:
Koulutetut hierojat on aika tottuneita asiakkaiden spontaaneihin erektioihin. Sellaista sattuu. Jos asiakas käyttäytyy asiallisesti, erektioon ei tarvitse kiinnittää mitään huomiota.

Mäkin rakastan hierojafantasioiden toteuttamista, molemmissa rooleissa. (Ja oon myös opiskellut klassista hierontaa.) Erityisesti toi IlonaTequilan bravuuri on myös mun suosikki ja oon siinä ihan todella taitava.  :inlove: ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta