Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?
Pohjosenmies77:
Olihan täällä (tietysti) juttua hieronnastakin...Juuri tänään mietin että voisi alkaa tarjota naisille hierontapalvelua, joka voisi päättyä panoon...olisikohan tilausta?
Täällä taitaa olla aika vähän naisia ns. asiakkaan roolissa.
Vieras1561:
--- Lainaus käyttäjältä: Pohjosenmies77 - Syyskuu 16, 2022, 22:08:09 ---Olihan täällä (tietysti) juttua hieronnastakin...Juuri tänään mietin että voisi alkaa tarjota naisille hierontapalvelua, joka voisi päättyä panoon...olisikohan tilausta?
--- Lainaus päättyy ---
Totta kai on tilausta. Ja se joka ekana aloittaa tarjota tälläistä palvelua saa piiiiitkän kilpailuedun perässä tulijoihin. 👍
antero pee:
Kunnioittakaa naisia jotka tekee työtä, olivat nämä sitten siivoojia, hierojia, sairaanhoitajia tai mitä vain. Fantasioita voi sitten toteuttaa seksityön tekijöiden kanssa.
Viola:
--- Lainaus käyttäjältä: Pohjosenmies77 - Syyskuu 16, 2022, 22:08:09 ---Olihan täällä (tietysti) juttua hieronnastakin...Juuri tänään mietin että voisi alkaa tarjota naisille hierontapalvelua, joka voisi päättyä panoon...olisikohan tilausta?
--- Lainaus päättyy ---
Mä ihan varmasti ostaisin sellaista palvelua, missä mies ensin hieroo selkää ja hartioita. Sitten siirtyy jalkoväliin ja intiimialueen hieronta. Joka saisi johtaa laukeamiseen.
Ei panoa.
Se vain, että harvassa on ne miehet jotka osaavat käsitellä naisten genitaaleja sillä tavalla, ettei jälkikäteen tule tunnetta mihin helkutin katujyrän alle olen jäänyt.
Miehillä ilmeisesti se harhakuvitelma, että käyttämällä voimaa nainen nauttii.
Pitäisiköhän mun ottaa mukaan uusi palveluvalikoima. Opettaa käsittelemään naisen genitaaleja nautintoa tuottaen.
Miehet ostaisivat ajan ja tulisivat naisensa kanssa pieneen opetustuokioon.
Olisiko tämä sitä seksuaalikasvatusta.
Missä muuten menee seksuaalikasvatuksen ja huoraamisen välinen raja. *miettii*
antero pee:
--- Lainaus käyttäjältä: Viola - Syyskuu 17, 2022, 08:39:32 ---
--- Lainaus päättyy ---
Mä ihan varmasti ostaisin sellaista palvelua, missä mies ensin hieroo selkää ja hartioita. Sitten siirtyy jalkoväliin ja intiimialueen hieronta. Joka saisi johtaa laukeamiseen.
Ei panoa.
Se vain, että harvassa on ne miehet jotka osaavat käsitellä naisten genitaaleja sillä tavalla, ettei jälkikäteen tule tunnetta mihin helkutin katujyrän alle olen jäänyt.
Miehillä ilmeisesti se harhakuvitelma, että käyttämällä voimaa nainen nauttii
--- Lainaus päättyy ---
Sama valitettavan usein myös hieroja-naisilla jotka tekee häppärii! Taitolaji.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta