Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?  (Luettu 12038 kertaa)

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?
« Vastaus #20 : Joulukuu 21, 2020, 15:20:29 »
Tällä alalla toimii vissiin muutamakin mimmi, joilla on ihan oikean hierojan koulutus. Jotkut myös tarjoavat oikeaa hierontaa seksipalvelujen ohessa. Kaikki eivät ehkä ole tällä forkalla aktiivisia, mutta etsivä löytää...

Ei ole tullut kokeiltua, mutta voisi olla hyvä koko kropan rentoutuspaketti, siis seksiä ja aitoa hierontaa. Että siitä vaan palvelupakettia kasaamaan tähän ketjuun kirjoittaneetkin :)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?
« Vastaus #21 : Joulukuu 21, 2020, 15:31:02 »
Ei ole tullut kokeiltua, mutta voisi olla hyvä koko kropan rentoutuspaketti, siis seksiä ja aitoa hierontaa. Että siitä vaan palvelupakettia kasaamaan tähän ketjuun kirjoittaneetkin :)

Nääh, kunnon hieronta on ruumiillisesti suht raskasta tekijälle. Paljon helpompaa ja kevyempää on olla pantavana ja ottaa suihin.

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?
« Vastaus #22 : Joulukuu 21, 2020, 15:34:45 »
Ei ole tullut kokeiltua, mutta voisi olla hyvä koko kropan rentoutuspaketti, siis seksiä ja aitoa hierontaa. Että siitä vaan palvelupakettia kasaamaan tähän ketjuun kirjoittaneetkin :)

Nääh, kunnon hieronta on ruumiillisesti suht raskasta tekijälle. Paljon helpompaa ja kevyempää on olla pantavana ja ottaa suihin.

Nii ja hierontaa tehdään hierojan tuntitaksalla, tietty ;D

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?
« Vastaus #23 : Joulukuu 21, 2020, 16:05:41 »
 ;D No joo en tee hierontaa, paneskelen vaan johtuen siitäkin syystä.

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?
« Vastaus #24 : Joulukuu 21, 2020, 16:50:04 »
Elämässä joutuu joskus tekemään valintoja mitä haluaa tehdä. Parasta on  se, jos työ tuntuu harrastukselta ;)
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?
« Vastaus #25 : Joulukuu 22, 2020, 21:01:48 »
Käyn Thaihierojalla kun kroppa vaatii hierontaa. Sellaset 2-4xkuussa, riippuu miten on pelaillu palloo..

Jotenkin minulle paras ja sopivin hieronta on thaihieronta, siis oikea sellainen.

Se taito tulee heille äidinmaidossa ja se ei ole teknistä suorittamista, vaan kehon hyvinvointia kuunnellen tekevät mitä milloinkin pitää. Puhun nyt siis edelleen ihan oikeasta koulutetusta thaihierojasta.

Itse tykkään leveästä sängystä, jossa on pääaukko ja johon hieroja pääsee hyvin sängyn päälle tekemään tarvittaviaan (kävelee selän päällä ym.). Oikea thaihieronta on patjalla lattialla, mutta minä en tykkää kun pitää olla koko mahallaan hieronta-aika (45/90min.) niska vinossa. Pitää ottaa sen jälkeen niskahieronta erikseen, heh.

Kuitenkin löytänyt hyvän vakimestan, jossa saa happyendin automaattisesti kun tuntee tytöt ("X-tulee, juhuu").

Eivät anna happyendiä jos erikseen mainitsee. Yksi heistä sai muuten orgasmin kerran, kun halusi minun samalla keskittyvän nänneihinsä. Hän muuten oli kova, miten sen nyt sanoisi, ilmaisemaan itseään verbaalisesti. Hauska oli kun hän lausui fraaseja "just noin, just noin, just like that" Thaikuksi :)

Kerran yksi nainen sai orgasmin kun hyväilin hänen korvaa.. Toi meni vähä OT..

Vastaus siis aloitukseen, että tuossa se tulee just spontaanisti, kun sinä menet sinne oikeaan hierontaan, niin kun minä ainakin aina nukahdan tai melkein nukahdan hierojalla, niin onpa mukava kun se silleen luonnollisesti tulee siinä sivussa. Sitä ei tarvitse odottaa, eikä sitä tarvitse erikseen pyytää.

Valitsen muuten tuon hierojalla käynnin 99 kertaa sadasta vs. hupakot.

p.s. paras on happymiddle eikä niinkään end..

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?
« Vastaus #26 : Joulukuu 24, 2020, 12:44:00 »

Ei lääkärit/hoitajatkaan ala potilaita runkkailemaan kyselemättä vaikka niille tahaton seisokki iskisi.


Olis kyllä hyvä jos kysyisivät ensin ;)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?
« Vastaus #27 : Joulukuu 24, 2020, 13:19:52 »
Mulla on joskus kyrpä seissyt hieronnassa. Mun kyrpä seisoo silloin ku seisoo ja mä en sille minkää voi. Siitä ei ole kukaan mitään ongelmaa tehnyt.
Onneksi on paljon ihmisiä jotka ymmärtää että kyrvän sielunelämä ei aina ole näin yksinkertainen = Kyrpä seisoo, se haluaa naida

Mitään happy endiä en ole mennyt hieronnassa ikinä hakemaan. Enkä mene. Koen että ne jotka menee, käyttäytyvät TODELLA epäkunnioittavasti.

Meillä on jo huorat ni jättäkää ne hierojat rauhaan.
Mies on sellainen saatanan tomppeli että se vääntää jonkun seksifantasian vaikka Ruotsalaisesta insinööristä ja omaan seisovaan kyrpäänsä mies rakastuu aina. Kukaan muu siihen ei rakastu.
Why so fragile?

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?
« Vastaus #28 : Joulukuu 24, 2020, 15:44:38 »
ja omaan seisovaan kyrpäänsä mies rakastuu aina. Kukaan muu siihen ei rakastu.

Kyllä mulle exä sano monesti, että onpa hieno. Ei se mikään perseenrepijä ole, semmonen perus viistoistasenttinen

Poissa Trampas

  • Full Member
  • Viestejä: 315
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?
« Vastaus #29 : Joulukuu 24, 2020, 16:17:51 »
Nääh, kunnon hieronta on ruumiillisesti suht raskasta tekijälle. Paljon helpompaa ja kevyempää on olla pantavana ja ottaa suihin.



Hitto, toivottavasti mun hieroja (viisikymppinen romuluinen äijä) ei lue tuota.
Asialliset hommat suoritetaan, muuten pannaan kuin Ellun kanit.

Poissa Pohjosenmies77

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?
« Vastaus #30 : Syyskuu 16, 2022, 22:08:09 »
Olihan täällä (tietysti) juttua hieronnastakin...Juuri tänään mietin että voisi alkaa tarjota naisille hierontapalvelua, joka voisi päättyä panoon...olisikohan tilausta?
Täällä taitaa olla aika vähän naisia ns. asiakkaan roolissa.

Poissa Vieras1561

  • Full Member
  • Viestejä: 181
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?
« Vastaus #31 : Syyskuu 16, 2022, 22:28:06 »
Olihan täällä (tietysti) juttua hieronnastakin...Juuri tänään mietin että voisi alkaa tarjota naisille hierontapalvelua, joka voisi päättyä panoon...olisikohan tilausta?
Täällä taitaa olla aika vähän naisia ns. asiakkaan roolissa.

Totta kai on tilausta. Ja se joka ekana aloittaa tarjota tälläistä palvelua saa piiiiitkän kilpailuedun perässä tulijoihin. 👍

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1159
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?
« Vastaus #32 : Syyskuu 17, 2022, 00:11:00 »
Kunnioittakaa naisia jotka tekee työtä, olivat nämä sitten siivoojia, hierojia, sairaanhoitajia tai mitä vain. Fantasioita voi sitten toteuttaa seksityön tekijöiden kanssa.
You and me, part-time lovers

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1192
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?
« Vastaus #33 : Syyskuu 17, 2022, 08:39:32 »
Olihan täällä (tietysti) juttua hieronnastakin...Juuri tänään mietin että voisi alkaa tarjota naisille hierontapalvelua, joka voisi päättyä panoon...olisikohan tilausta?
Täällä taitaa olla aika vähän naisia ns. asiakkaan roolissa.

Mä ihan varmasti ostaisin sellaista palvelua, missä mies ensin hieroo selkää ja hartioita. Sitten siirtyy jalkoväliin ja intiimialueen hieronta. Joka saisi johtaa laukeamiseen.
Ei panoa.

Se vain, että harvassa on ne miehet jotka osaavat käsitellä naisten genitaaleja sillä tavalla, ettei jälkikäteen tule tunnetta mihin helkutin katujyrän alle olen jäänyt.

Miehillä ilmeisesti se harhakuvitelma, että käyttämällä voimaa nainen nauttii.

Pitäisiköhän mun ottaa mukaan uusi palveluvalikoima. Opettaa käsittelemään naisen genitaaleja nautintoa tuottaen.
Miehet ostaisivat ajan ja tulisivat naisensa kanssa pieneen opetustuokioon.
Olisiko tämä sitä seksuaalikasvatusta.
Missä muuten menee seksuaalikasvatuksen ja huoraamisen välinen raja. *miettii*

kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1159
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?
« Vastaus #34 : Syyskuu 17, 2022, 18:53:26 »
Olihan täällä (tietysti) juttua hieronnastakin...Juuri tänään mietin että voisi alkaa tarjota naisille hierontapalvelua, joka voisi päättyä panoon...olisikohan tilausta?
Täällä taitaa olla aika vähän naisia ns. asiakkaan roolissa.

Mä ihan varmasti ostaisin sellaista palvelua, missä mies ensin hieroo selkää ja hartioita. Sitten siirtyy jalkoväliin ja intiimialueen hieronta. Joka saisi johtaa laukeamiseen.
Ei panoa.

Se vain, että harvassa on ne miehet jotka osaavat käsitellä naisten genitaaleja sillä tavalla, ettei jälkikäteen tule tunnetta mihin helkutin katujyrän alle olen jäänyt.

Miehillä ilmeisesti se harhakuvitelma, että käyttämällä voimaa nainen nauttii

Sama valitettavan usein myös hieroja-naisilla jotka tekee häppärii! Taitolaji.
You and me, part-time lovers