Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?

<< < (4/7) > >>

Vieras0128:
Joskus kauan sitten sain fysioterapiaa ja hierontaa erilaisiin rankavaivoihin. Kyseisen fyssarin kanssa homma meni kyllä myös hieman epäammattimaisuuksiin, mutta vasta baarissa käynnin jälkeen ;) Tuo fyssari oli muutenkin tuttu harrastuskuvioista. Hän kuitenkin kertoi, että on muutaman asiakkaan heittänyt ulos, kun on tullut kättä pepulle yms. Jos näitä rooleja haluaa sotkea keskenään, asiasta tulee olla yhteinen sopimus...

Hottis puuma:
Mulla hieronta päättyi kerran hillittömään nussimiseen, himo vei kummaltakin järjen.

En toiste enää mennyt tyypin luo hierottavaksi kun hävetti, seksiin kun hieronta ei olisi saanut päättyä missään tapauksessa, mutta niin nyt vaan kävi. Pitkään se mun perään kyseli ja olisi halunnut uudelleen mutta mä en.

Vieras0395:
Minulla on klassisen hieronnan koulutus kosmetologin koulutuksen ohessa ja minulla on ollut hoitola. Onhan se ihan vitun ärsyttävää seksuaalista häirintää, jos joku tulee tyrkyttämään vittuansa tai munaansa, kun toinen on töissä.
Seksipalvelut sitten erikseen.

Verkkosukka Neiti:
Koulutetut fyssarit on sitä varten että he osaavat avata jumiutuneet lihakset ja nikamat. Seksuaalinen kiihottuminen ei kuulu siihen diiliin. Mulla on myös kokemus eräästä miesfyssäristä joka innostui liikaa, mutta lopetti kun huomautin asiasta. Sen jälkeen olen aina pyytänyt päästä naispuoliselle fyssarille.

Toisaalta tykkään kyllä myös maata hiljaa ja nauttia öljykäsittelystä sekä varsinkin taitavista käsistä.  Ilona Tequilan bravuuri olis varmaan kokeilemisen arvoinen :inlove:

mutta se on tosiaan eri juttu.

Vieras0128:
Tällä alalla toimii vissiin muutamakin mimmi, joilla on ihan oikean hierojan koulutus. Jotkut myös tarjoavat oikeaa hierontaa seksipalvelujen ohessa. Kaikki eivät ehkä ole tällä forkalla aktiivisia, mutta etsivä löytää...

Ei ole tullut kokeiltua, mutta voisi olla hyvä koko kropan rentoutuspaketti, siis seksiä ja aitoa hierontaa. Että siitä vaan palvelupakettia kasaamaan tähän ketjuun kirjoittaneetkin :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta