Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?

<< < (3/7) > >>

Jalmari:
No voihan.
Olen valmis toimimaan hierojan roolissa. Koulutusta minulla ei ole, mutta uskon(toivon) käsieni kosketuksen tuntuvan hyvältä hierontaa tehdessä.
Aikaa vain pitää varata riittävästi kaikkeen, ettei synny kiireen tunnetta.

Zorbas:

--- Lainaus käyttäjältä: IlonaTequila - Joulukuu 19, 2020, 21:51:17 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Pioneeri - Joulukuu 19, 2020, 19:40:28 ---Mulla taitaa vihdoin olla vähän vastaava fetissi,mutta siinä hieron naista öljyllä ja pikkuhiljaa hierontaa tehdään hieman rinnoista, pimpistä ja nainen vain makaa ja nauttii. Lopuksi sillein vaivihkaa päällä hieroen kikkeli alkaa livahtamaan pimppiin...Pitää kyllä jonkun kanssa toteuttaa vielä.

--- Lainaus päättyy ---

Mä olen tällaisia tapaamisia tehnyt hyvinkin mielelläni 🙈 Voisin jopa sanoa, että on ihan mun bravuuri: maata nautiskelemassa  ;D ❤

*

Alkuperäiseen kysymykseen: urheilu- tms. hierojalle kaikenlainen seksuaalinen vihjailu on vain ja ainoastaan seksuaalista häirintää. Toivottavasti tämä:

--- Lainaus käyttäjältä: daryl - Joulukuu 19, 2020, 14:14:26 ---Ajatus siitä, että tavallinen hieronta päättyisi spontaanisti handjobiin, kiihottaa aivan älyttömästi.

Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta? Hyviä tai huonoja? Kiinnostaisi kuulla, miten tilanteeseen on reagoitu ja mihin se on johtanut  ;)

--- Lainaus päättyy ---
oli vain runkkufantasia ja myös jää sellaiseksi.

Seksipalveluja myyvän henkilön kanssa tuollaisen fantasian toteuttaminen taas onnistuu varmasti.

--- Lainaus päättyy ---

Repupyssy jumissa, mutta tärkeä pointti ja hyvä muistuttaa kun joillekin tämä ero saattaa joskus hämärtyä.

Ja kuinka ihanaa on, kun löytyy naisia joiden kanssa voi toteuttaa fantasioita jotka eivät ole ok IRL.

daryl:
Tottakai kyseessä vain fantasia ja ymmärrän hyvin seksuaalisen häirinnän rajan. Pitänee kokeilla tuota hierojan roolissa olemista jonkun ihanan palveluntarjoajan kanssa  8)

Gentleman:
Oon käyttäny erään tantrahierojan palveluita joissa tämä skenaario toteutuu aika hyvin. Vaikka hieronta onkin hellää ja samalla jutustellaan niitä näitä, niin tilanteen johtaminen käsihoitoon on kyllä kiihottava kokemus.

Omalle hierojalle joka ammatikseen hieroo, ei kyllä viisari värähdä. Tosin hän on mies ja helvetin kokoinen järkäle joka veivaa lihakset ja nikamat auki. Ammattihieroja tuskin koskee asiakkaan sukupuolielimiin. Siitä voisi tulla sanomista ja ehdotteli luultavasti johtaa hieronnan loppumiseen ja ulos heittämiseen ;D

Ronja:
Mulla on kokemus varmaan yli 10 vuoden takaa siitä pöydältä, kun ammattihieroja kiihottuu minusta liikaa. Pari kertaa rintoihin koskeminen meni vahinkona, mutta sen jälkeen kun yritti suudella, ei. Yritti myös ohjailla kättäni erektiolleen. Loppui sitten ko hierojan käyttö.

Kanssa sitä mieltä, että etukäteen sovittuna ok, todellakin tykkään olla hierottavana.
Mutta ammattihieroja on ammattihieroja. Ei pidä seksifantasioita sotkea siihen hommaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta