Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?

(1/7) > >>

daryl:
Olen suunnitellut meneväni ensimmäistä kertaa ihan tavalliseen hierontaan tai thaihierontaan, jonka ilmoitusta en ole bongannut ”alan” sivustoilta. Thaihieronnoissa, joissa happy end kuuluu lähtökohtaisesti aina asiaan, olen käynyt ja alakerta alkaa heräillä lähes aina jo normaalissa hierontavaiheessa.

Mietinkin nyt, että onko vaarana se, että sama tapahtuu myös tavallisessa hieronnassa ja miten hieroja reagoi tähän. Ajatus siitä, että tavallinen hieronta päättyisi spontaanisti handjobiin, kiihottaa aivan älyttömästi.

Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta? Hyviä tai huonoja? Kiinnostaisi kuulla, miten tilanteeseen on reagoitu ja mihin se on johtanut  ;)

NinniNeiti:
Jos ammattilaiselle (ei tämän alan) menet niin se tod näk ignoraa sun seisokin täysin. Kyseessä on Valviran alaisuudessa toimiva henkilö joten se ei todellakaan voi/halua mitään spontaania munan vatkausta harrastaa, koska on ammattietiikkaa vastaan. Ei lääkärit/hoitajatkaan ala potilaita runkkailemaan kyselemättä vaikka niille tahaton seisokki iskisi.

Et kannattaa pitää muna piilossa ellei halua isompia ongelmia.

Kuningatar Perse:
Tällaista roolileikkiä voi ostaa hierontaa tarjoavilta seksinmyyjiltä, mutta jos menet ihan tavalliseen hierontapaikkaan hakemaan seksipalveluita, niin parhaassa tapauksessa tulet vain pettymään ja nolostumaan. Pahemmassa tapauksessa saatat joutua vastaamaan isommistakin seuraamuksista.

Olen kuullut, että hierojien keskuudessa on ongelmana asiakkailta tuleva seksuaalinen ahdistelu. Näissä tapauksissa hieroja kuulemma ilmoittaa ajanvaraukseen, että hän ei ole enää kyseistä asiakasta hieromassa, ja joskus asiakas kuulemma saa bännit koko hierontapaikkaan. En tiedä, onkohan näistä tehty rikosilmoituksiakin?

Omien fantasioiden toteuttaminen on ihan hyvä harrastus, mutta ainoastaan sellaisten ihmisten kanssa, jotka ovat hommaan suostuneet ja joiden kanssa asioista on sovittu.

bbwnanna:
Vaikka mä en yleensä normaalia hierontaa tarjoakaan, niin yhden asiakkaan kanssa jokunen vuosi sitten toteutettiin juurikin tällainen roolileikki, jossa normaali hieronta luisui tuhmuuksiin hierojan innostuttua asiakkaasta. Oli todella hauskaa! :) :inlove:

Jalmari:
Itse olen useasti käynyt tavallisessa hieronnassa. Hieronnassa on noita kalsareita välillä siirretty sivuun ja hierontaa toteutettu niin pakaroista kuin sisäreidestä. Erektiota en ole noissa tilanteissa saanut. Ja jos olisi, niin tuskin siitä sen isompaa numeroa olisi tullut.
Hieroja jolla käyn upea nainen, jonka kanssa voisi mielellään jotain muutakin tehdä. Hyppiä vaikka narua :sheep:     ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta