Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?  (Luettu 12041 kertaa)

Poissa daryl

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?
« : Joulukuu 19, 2020, 14:14:26 »
Olen suunnitellut meneväni ensimmäistä kertaa ihan tavalliseen hierontaan tai thaihierontaan, jonka ilmoitusta en ole bongannut ”alan” sivustoilta. Thaihieronnoissa, joissa happy end kuuluu lähtökohtaisesti aina asiaan, olen käynyt ja alakerta alkaa heräillä lähes aina jo normaalissa hierontavaiheessa.

Mietinkin nyt, että onko vaarana se, että sama tapahtuu myös tavallisessa hieronnassa ja miten hieroja reagoi tähän. Ajatus siitä, että tavallinen hieronta päättyisi spontaanisti handjobiin, kiihottaa aivan älyttömästi.

Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta? Hyviä tai huonoja? Kiinnostaisi kuulla, miten tilanteeseen on reagoitu ja mihin se on johtanut  ;)

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?
« Vastaus #1 : Joulukuu 19, 2020, 14:28:07 »
Jos ammattilaiselle (ei tämän alan) menet niin se tod näk ignoraa sun seisokin täysin. Kyseessä on Valviran alaisuudessa toimiva henkilö joten se ei todellakaan voi/halua mitään spontaania munan vatkausta harrastaa, koska on ammattietiikkaa vastaan. Ei lääkärit/hoitajatkaan ala potilaita runkkailemaan kyselemättä vaikka niille tahaton seisokki iskisi.

Et kannattaa pitää muna piilossa ellei halua isompia ongelmia.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 19, 2020, 14:37:01 kirjoittanut NinniNeiti »
Thank you 🙏🕊️

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?
« Vastaus #2 : Joulukuu 19, 2020, 14:33:47 »
Tällaista roolileikkiä voi ostaa hierontaa tarjoavilta seksinmyyjiltä, mutta jos menet ihan tavalliseen hierontapaikkaan hakemaan seksipalveluita, niin parhaassa tapauksessa tulet vain pettymään ja nolostumaan. Pahemmassa tapauksessa saatat joutua vastaamaan isommistakin seuraamuksista.

Olen kuullut, että hierojien keskuudessa on ongelmana asiakkailta tuleva seksuaalinen ahdistelu. Näissä tapauksissa hieroja kuulemma ilmoittaa ajanvaraukseen, että hän ei ole enää kyseistä asiakasta hieromassa, ja joskus asiakas kuulemma saa bännit koko hierontapaikkaan. En tiedä, onkohan näistä tehty rikosilmoituksiakin?

Omien fantasioiden toteuttaminen on ihan hyvä harrastus, mutta ainoastaan sellaisten ihmisten kanssa, jotka ovat hommaan suostuneet ja joiden kanssa asioista on sovittu.
Eläkkeellä.

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?
« Vastaus #3 : Joulukuu 19, 2020, 15:39:27 »
Vaikka mä en yleensä normaalia hierontaa tarjoakaan, niin yhden asiakkaan kanssa jokunen vuosi sitten toteutettiin juurikin tällainen roolileikki, jossa normaali hieronta luisui tuhmuuksiin hierojan innostuttua asiakkaasta. Oli todella hauskaa! :) :inlove:
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?
« Vastaus #4 : Joulukuu 19, 2020, 16:52:22 »
Itse olen useasti käynyt tavallisessa hieronnassa. Hieronnassa on noita kalsareita välillä siirretty sivuun ja hierontaa toteutettu niin pakaroista kuin sisäreidestä. Erektiota en ole noissa tilanteissa saanut. Ja jos olisi, niin tuskin siitä sen isompaa numeroa olisi tullut.
Hieroja jolla käyn upea nainen, jonka kanssa voisi mielellään jotain muutakin tehdä. Hyppiä vaikka narua :sheep:     ;D
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?
« Vastaus #5 : Joulukuu 19, 2020, 16:59:48 »

Mulla on sellanen tunne että jos naishierojan kädet hieroo mun sisäreisiä niin mulla alkaa nöpöttään... tuntuisi nololta, enkä varmaankaan kehtaisi mennä samalle hierojalle enää tuon jälkeen..🤔
Amator

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?
« Vastaus #6 : Joulukuu 19, 2020, 17:06:49 »

Mulla on sellanen tunne että jos naishierojan kädet hieroo mun sisäreisiä niin mulla alkaa nöpöttään... tuntuisi nololta, enkä varmaankaan kehtaisi mennä samalle hierojalle enää tuon jälkeen..🤔
Tuo riski  toki on olemassa. Pitää vain pitää ajatukset jossain muualla ja jutella joutavia.  Kannattaa olla myös mahallaan, kun sisäreisiä hierotaan.
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?
« Vastaus #7 : Joulukuu 19, 2020, 19:40:28 »
Mulla taitaa vihdoin olla vähän vastaava fetissi,mutta siinä hieron naista öljyllä ja pikkuhiljaa hierontaa tehdään hieman rinnoista, pimpistä ja nainen vain makaa ja nauttii. Lopuksi sillein vaivihkaa päällä hieroen kikkeli alkaa livahtamaan pimppiin...Pitää kyllä jonkun kanssa toteuttaa vielä.

Japanissa taitaa olla naisille tämmöisiä hierontapaikkoja joissa "ihan vahingossa" homma lipeää panemiseksi.
Aina etsimässä

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2193
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?
« Vastaus #8 : Joulukuu 19, 2020, 21:51:17 »
Mulla taitaa vihdoin olla vähän vastaava fetissi,mutta siinä hieron naista öljyllä ja pikkuhiljaa hierontaa tehdään hieman rinnoista, pimpistä ja nainen vain makaa ja nauttii. Lopuksi sillein vaivihkaa päällä hieroen kikkeli alkaa livahtamaan pimppiin...Pitää kyllä jonkun kanssa toteuttaa vielä.

Mä olen tällaisia tapaamisia tehnyt hyvinkin mielelläni 🙈 Voisin jopa sanoa, että on ihan mun bravuuri: maata nautiskelemassa  ;D

*

Alkuperäiseen kysymykseen: urheilu- tms. hierojalle kaikenlainen seksuaalinen vihjailu on vain ja ainoastaan seksuaalista häirintää. Toivottavasti tämä:
Ajatus siitä, että tavallinen hieronta päättyisi spontaanisti handjobiin, kiihottaa aivan älyttömästi.

Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta? Hyviä tai huonoja? Kiinnostaisi kuulla, miten tilanteeseen on reagoitu ja mihin se on johtanut  ;)
oli vain runkkufantasia ja myös jää sellaiseksi.

Seksipalveluja myyvän henkilön kanssa tuollaisen fantasian toteuttaminen taas onnistuu varmasti.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1095
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?
« Vastaus #9 : Joulukuu 20, 2020, 09:48:46 »
Koulutetut hierojat on aika tottuneita asiakkaiden spontaaneihin erektioihin. Sellaista sattuu. Jos asiakas käyttäytyy asiallisesti, erektioon ei tarvitse kiinnittää mitään huomiota.

Mäkin rakastan hierojafantasioiden toteuttamista, molemmissa rooleissa. (Ja oon myös opiskellut klassista hierontaa.) Erityisesti toi IlonaTequilan bravuuri on myös mun suosikki ja oon siinä ihan todella taitava.  :inlove: ;)
Turussa 19.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?
« Vastaus #10 : Joulukuu 20, 2020, 12:34:05 »
No voihan.
Olen valmis toimimaan hierojan roolissa. Koulutusta minulla ei ole, mutta uskon(toivon) käsieni kosketuksen tuntuvan hyvältä hierontaa tehdessä.
Aikaa vain pitää varata riittävästi kaikkeen, ettei synny kiireen tunnetta.
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?
« Vastaus #11 : Joulukuu 20, 2020, 13:07:59 »
Mulla taitaa vihdoin olla vähän vastaava fetissi,mutta siinä hieron naista öljyllä ja pikkuhiljaa hierontaa tehdään hieman rinnoista, pimpistä ja nainen vain makaa ja nauttii. Lopuksi sillein vaivihkaa päällä hieroen kikkeli alkaa livahtamaan pimppiin...Pitää kyllä jonkun kanssa toteuttaa vielä.

Mä olen tällaisia tapaamisia tehnyt hyvinkin mielelläni 🙈 Voisin jopa sanoa, että on ihan mun bravuuri: maata nautiskelemassa  ;D

*

Alkuperäiseen kysymykseen: urheilu- tms. hierojalle kaikenlainen seksuaalinen vihjailu on vain ja ainoastaan seksuaalista häirintää. Toivottavasti tämä:
Ajatus siitä, että tavallinen hieronta päättyisi spontaanisti handjobiin, kiihottaa aivan älyttömästi.

Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta? Hyviä tai huonoja? Kiinnostaisi kuulla, miten tilanteeseen on reagoitu ja mihin se on johtanut  ;)
oli vain runkkufantasia ja myös jää sellaiseksi.

Seksipalveluja myyvän henkilön kanssa tuollaisen fantasian toteuttaminen taas onnistuu varmasti.

Repupyssy jumissa, mutta tärkeä pointti ja hyvä muistuttaa kun joillekin tämä ero saattaa joskus hämärtyä.

Ja kuinka ihanaa on, kun löytyy naisia joiden kanssa voi toteuttaa fantasioita jotka eivät ole ok IRL.
#maksuseksionihanaa

Poissa daryl

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?
« Vastaus #12 : Joulukuu 20, 2020, 16:34:34 »
Tottakai kyseessä vain fantasia ja ymmärrän hyvin seksuaalisen häirinnän rajan. Pitänee kokeilla tuota hierojan roolissa olemista jonkun ihanan palveluntarjoajan kanssa  8)

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?
« Vastaus #13 : Joulukuu 20, 2020, 19:02:06 »
Oon käyttäny erään tantrahierojan palveluita joissa tämä skenaario toteutuu aika hyvin. Vaikka hieronta onkin hellää ja samalla jutustellaan niitä näitä, niin tilanteen johtaminen käsihoitoon on kyllä kiihottava kokemus.

Omalle hierojalle joka ammatikseen hieroo, ei kyllä viisari värähdä. Tosin hän on mies ja helvetin kokoinen järkäle joka veivaa lihakset ja nikamat auki. Ammattihieroja tuskin koskee asiakkaan sukupuolielimiin. Siitä voisi tulla sanomista ja ehdotteli luultavasti johtaa hieronnan loppumiseen ja ulos heittämiseen ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?
« Vastaus #14 : Joulukuu 21, 2020, 14:28:04 »
Mulla on kokemus varmaan yli 10 vuoden takaa siitä pöydältä, kun ammattihieroja kiihottuu minusta liikaa. Pari kertaa rintoihin koskeminen meni vahinkona, mutta sen jälkeen kun yritti suudella, ei. Yritti myös ohjailla kättäni erektiolleen. Loppui sitten ko hierojan käyttö.

Kanssa sitä mieltä, että etukäteen sovittuna ok, todellakin tykkään olla hierottavana.
Mutta ammattihieroja on ammattihieroja. Ei pidä seksifantasioita sotkea siihen hommaan.
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?
« Vastaus #15 : Joulukuu 21, 2020, 14:53:04 »
Joskus kauan sitten sain fysioterapiaa ja hierontaa erilaisiin rankavaivoihin. Kyseisen fyssarin kanssa homma meni kyllä myös hieman epäammattimaisuuksiin, mutta vasta baarissa käynnin jälkeen ;) Tuo fyssari oli muutenkin tuttu harrastuskuvioista. Hän kuitenkin kertoi, että on muutaman asiakkaan heittänyt ulos, kun on tullut kättä pepulle yms. Jos näitä rooleja haluaa sotkea keskenään, asiasta tulee olla yhteinen sopimus...

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?
« Vastaus #16 : Joulukuu 21, 2020, 14:54:07 »
Mulla hieronta päättyi kerran hillittömään nussimiseen, himo vei kummaltakin järjen.

En toiste enää mennyt tyypin luo hierottavaksi kun hävetti, seksiin kun hieronta ei olisi saanut päättyä missään tapauksessa, mutta niin nyt vaan kävi. Pitkään se mun perään kyseli ja olisi halunnut uudelleen mutta mä en.
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?
« Vastaus #17 : Joulukuu 21, 2020, 15:01:19 »
Minulla on klassisen hieronnan koulutus kosmetologin koulutuksen ohessa ja minulla on ollut hoitola. Onhan se ihan vitun ärsyttävää seksuaalista häirintää, jos joku tulee tyrkyttämään vittuansa tai munaansa, kun toinen on töissä.
Seksipalvelut sitten erikseen.

Poissa Verkkosukka Neiti

  • Hero Member
  • Viestejä: 667
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?
« Vastaus #18 : Joulukuu 21, 2020, 15:17:58 »
Koulutetut fyssarit on sitä varten että he osaavat avata jumiutuneet lihakset ja nikamat. Seksuaalinen kiihottuminen ei kuulu siihen diiliin. Mulla on myös kokemus eräästä miesfyssäristä joka innostui liikaa, mutta lopetti kun huomautin asiasta. Sen jälkeen olen aina pyytänyt päästä naispuoliselle fyssarille.

Toisaalta tykkään kyllä myös maata hiljaa ja nauttia öljykäsittelystä sekä varsinkin taitavista käsistä.  Ilona Tequilan bravuuri olis varmaan kokeilemisen arvoinen :inlove:

mutta se on tosiaan eri juttu.


Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Normaali hieronta spontaanilla happy endillä?
« Vastaus #19 : Joulukuu 21, 2020, 15:20:29 »
Tällä alalla toimii vissiin muutamakin mimmi, joilla on ihan oikean hierojan koulutus. Jotkut myös tarjoavat oikeaa hierontaa seksipalvelujen ohessa. Kaikki eivät ehkä ole tällä forkalla aktiivisia, mutta etsivä löytää...

Ei ole tullut kokeiltua, mutta voisi olla hyvä koko kropan rentoutuspaketti, siis seksiä ja aitoa hierontaa. Että siitä vaan palvelupakettia kasaamaan tähän ketjuun kirjoittaneetkin :)