Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Pöjät yhteydenotot - näitä naruja varmaan on

<< < (4/4)

Jalmari:
Itse käytän aloitusviestissäni usein aikahaarukkaa, johon voidaan sopia jatkoviestein tarkempi aika jne. Etäisyys tapaamispaikkaan on usein vaikeuttanut tuota ajan sopimista. Mutta näillä pelimerkeillä pelataan mitä käsiin on annettu.

Hottis puuma:
Kyllä oli pöljä setä ja vielä näin joulun alla. Että kehtaakin!  :whipping:

Vieras0342:

--- Lainaus käyttäjältä: Hetvield - Joulukuu 18, 2020, 19:05:15 ---Haluan lähteä liikenteeseen sillä, että mitä tarkoittaa Pöjät??

--- Lainaus päättyy ---

Porilaisten marssi alkaa: Pöjät kansan urhokkaat.  ::)

Vieras0342:

--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Joulukuu 19, 2020, 11:07:25 ---Meissä asiakkaissa on kaikenlaisia, joidenkin kanssa ei kemiat toimi, jotkut eivät hallitse kirjallista viestintää. Luulen että menestyvimmät palveluntarjoajat hallitsevat tällaisetkin asiakkaat ja tilanteet. Olen ymmärtänyt tämän foorumin viestinnän perusteella, että tällaisilla palveluntarjoajilla on tasaisin asiakanta.

--- Lainaus päättyy ---

Se oli hyvin sanottu! Kerran yksi palveluntarjoaja näytti Heselle, minkälaisia on pöljimmät viestit. Tiesin, että palveluntarjojat saavat välillä erikoisia viestejä, mutta pöljimåien viestien typeryys yllätti villeimmätkin odotukset. En ihmettele yhtään, miksi jotkut turskat jäävät ilman maksullista pesää.Hesen silinterihattu nousee kunnioituksesta erittäin korkealle, kun tiedän miten paljon epäasiallista viestintää, käytöstä ja henkisesti raskaita tyyppejä palveluntarjoajat joutuvat sietämään ammatissaan.       

Aurora Mature:
Hianoj vstauksia plöjöät.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta