Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Pocahontas
Gentleman:
^Siinä on kyllä ihan helvetillinen ero🤣🤣
Stan:
--- Lainaus käyttäjältä: Trampas - Joulukuu 16, 2020, 22:19:11 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Sowhat - Joulukuu 16, 2020, 19:35:25 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Trampas - Joulukuu 16, 2020, 18:38:38 ---Minä olen tavannut kaksi Pocahontasta. toinen oli juurikin tämä Keski-Suomen suunnilla vastaanottanut about 35 v. nainen ja toinen Uudellamaalla vaikuttanut reilu kasikymppinen tapaus. Molemmat oikein miellyttäviä tapauksia. Sitä en tiedä onko tämä kysyjän tarkoittama kumpikaan heistä, mutta ainakin nimi on hyvä ennen.
--- Lainaus päättyy ---
Tää on kyllä jo ennätys. Tampereen seudulla vaikuttavan 70 kymppisen luona on vierailijoita käynytkin. Mutta reilu kasikymppinen, huh huh.
--- Lainaus päättyy ---
Painovirhepaholainen 😅 Piti olla "reilu kaksikymppinen".
--- Lainaus päättyy ---
Huh, mä jo pelkäsin pahinta ::) Mutta parempi painovirhe kuin panovirhe ;D
Sowhat:
--- Lainaus käyttäjältä: Trampas - Joulukuu 16, 2020, 22:19:11 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Trampas - Joulukuu 16, 2020, 18:38:38 ---Minä olen tavannut kaksi Pocahontasta. toinen oli juurikin tämä Keski-Suomen suunnilla vastaanottanut about 35 v. nainen ja toinen Uudellamaalla vaikuttanut reilu kasikymppinen tapaus. Molemmat oikein miellyttäviä tapauksia. Sitä en tiedä onko tämä kysyjän tarkoittama kumpikaan heistä, mutta ainakin nimi on hyvä ennen.
--- Lainaus päättyy ---
Tää on kyllä jo ennätys. Tampereen seudulla vaikuttavan 70 kymppisen luona on vierailijoita käynytkin. Mutta reilu kasikymppinen, huh huh.
--- Lainaus päättyy ---
Painovirhepaholainen 😅 Piti olla "reilu kaksikymppinen".
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä mä sen arvasin. Oli vaan niin herkullinen paikka, ettei voinut jättää kuittailematta
Pukumies40:
--- Lainaus päättyy ---
No jos näille linjoille lähetään niin onhan toi tampereella vaikuttava 70kymppinen (70x10=700v?) kuitenkin kovempi tapaus.
Vieras0363:
On kokemusta. 45minsaa bookkasin ja yliajalle meni, oli sen verran mukavaa. Isot rinnat, pehmeät muodot ja välitön luonne. Oli sovittu baby oil tissipanosta, mitä myös kokeiltiin. Eka herkutterundi päätyi tulemiseen mahtaville rinnoille ja toinen ihan perinteisesti huppuun. Suosittelen tissimiehille ja ajatus olisi käydä vielä uudestaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta