Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Henkilökemiat  (Luettu 9283 kertaa)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Henkilökemiat
« Vastaus #60 : Joulukuu 20, 2020, 23:08:44 »
^ Höh. Inhottavaa, että tunnet niin 😒

Toivon jokaiselle ensi vuoteen fiilistä, että on haluttu ja täydellinen just omana itsenään! ❤️ (Jos siis on hygienia ja käytöstavat kunnossa).
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Henkilökemiat
« Vastaus #61 : Joulukuu 21, 2020, 10:08:32 »
Positiivinen asenne ja helposti lähestyttävä persoona on hyviä lähtökohtia, mutta tosiaan lopulta tapaamisen onnistumiseen vaikuttaa molempien osapuolien hetkeen heittäytymiskyky.

Henkilökemiat taas näen sellaisena, että sitä joko on tai ei ole, siihen ei oikein voi aktiivisesti vaikuttaa. Se on jotain sellaista energiaa, että löydetään helposti yhteinen sävel ja on luontevaa olla toisen seurassa. Sen huomaa usein heti ihmisten välisissä kohtaamisissa oli se sitten missä tahansa yhteydessä. Kemiaakin voi olla monenlaista. En koe, että se välttämättä vaatii ensin syvempää tutustumista.

Tämän allekirjoitan. LauraK kiteytti tätä asiaa aika kivasti just siltä kantilta kuin mä tän näen.
Se on nimenomaan sitä energiaa ja luontevuutta.
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Henkilökemiat
« Vastaus #62 : Joulukuu 21, 2020, 16:59:01 »
En tiedä mistä johtuu, että tunnen nykyään usein olevani epäkiinnostava asiakas. Homma hoidetaan pois, mutta toinen on hieman toisaalla ja odottaa jo seuraavaa asiakasta. Itse olen aina siisti, en tingi enkä ole epäkohtelias. Kuitenkin tulee tunne, että ei ole mikään suosikki asiakas. Siksi mitään vakkaria ei olekaan pitkään aikaan muodostunut kenestäkään.

Ehkä se voi johtua siitäkin, että jostain syystä huomaan olevani hermostunut nykyään tapaamisiin mennessäni. Tämä voi tehdä itsestäni asiakkaan, joka ei ole kovin innostava. Saatan jopa antaa itsestäni väärän kuvan js vastapuoli ajattelee mikä ihmeen tyyppi tuokin on.
Tiedän tämän tunteen, se vaivaa minuakin toisinaan. Luulen että omalla kohdallani tämä johtuu iän mukanaan tuomana pettymyksenä omaan itseen. Olen viime vuosina hyväksynyt itsessäni sen että, en ole mikään suuri rakastaja enkä muutenkaan herätä pahemmin kiinnostusta vastakkaisessa sukupuolessa (enkä kyllä omassanikaan). Tämä on ollut eräänlainen alastoman lounaan hetki itselleni. Romantikkona kuitenkin haluan ajatella että jossain on vielä palveluntarjoaja, jonka kanssa synkkaa - ja onhan niitä tänä vuonnakin tullut muutama tavattua.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Henkilökemiat
« Vastaus #63 : Joulukuu 21, 2020, 17:32:43 »
Pariin viimeseen kommenttiin sanoisin aika isolla otannalla ja monen vuoden kokemuksella. Asiakkaan ulkonäkö, ikä tai itsevarmuus/ujous ei ole niitä tekijöitä, millä on vaikutusta keskinäiseen yhteenkuuluvuuden tunteeseen.
Suurisydämisiä ja ammattitaitoisia palveluntarjoajia on olemassa, jotka tekee kemiaa vaikka puupölkyn kanssa.


Poissa Vieras0187

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Henkilökemiat
« Vastaus #64 : Joulukuu 21, 2020, 21:34:58 »

Varmasti tulee siis pettymään jos kemiaa odottaa/vaatii tapaamisilta maksullisten kanssa kun ne naiset on yleensä pari leveliä tai enemmänkin oman tason yläpuolella. Ja ne kohtaamiset meidän seksinostajien kanssa on heidän työtä ja varmuudella paljon vähemmän erityisiä kuin mitä ne ovat meille.


No mitä nyt itse testaillut näitä suomihupakoita niin aika harva on ulkonäöltään herättänyt sellaista vau-reaktiota. Semmoisia 6/5 nuoria tsekkibimboja puolestaan on kiva nussia kun niihin tuskin olisi paljoa mahdollisuuksia. Palveluasenteen tulee toki olla hyvä että käyn uudestaan.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Henkilökemiat
« Vastaus #65 : Joulukuu 21, 2020, 21:54:23 »

No mitä nyt itse testaillut näitä suomihupakoita niin aika harva on ulkonäöltään herättänyt sellaista vau-reaktiota...

Hmm... Me ei taideta olla napalankoja 😊
Amator

Poissa Boleynground

  • Full Member
  • Viestejä: 279
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Henkilökemiat
« Vastaus #66 : Joulukuu 23, 2020, 23:52:18 »
^ Me on jo opittu et vitosella ei saa kympin tyttöjä :)
Rahalla saa onneksi pösilöki