Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Huora vaimoksi  (Luettu 55458 kertaa)

Poissa Vieras0018

  • Jr. Member
  • Viestejä: 74
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #40 : Syyskuu 16, 2019, 08:40:32 »
Mä näen asian niin, että jos ei aio salailla kuten minä en tekisi huoraamistani ja toivon mies ei salaa ostamistaan, niin ainoa järkevä suhde olisi turska+huora. Molemmat on silloin samalla viivalla. Hyväksytty osto ja myynti. Jos minä huora tapaan miehen joka ei osta tai ei edes hyväksy vaan moraalisesti pitää vääränä, niin eihän se voi toimia, mitenkään.

Vaikka myyn pillua, seksiä, seuraa, en myy itseäni vaan palvelua. Pitää kyetä erottamaan se työminä arkiminästä. Ja huoran roolin takana on ihan normaali nainen se että olen tähän duuniin päätynyt ei tee minusta mitenkään epänormaalia muissa elämän asioissa.

Tuolla sivuttiin miehen itsetuntoa, jos huora on parisuhteessa miehen kanssa joka joko ostaa tai ei osta, niin tosiaan miehisen itsetunnon pitää olla ehjä. Mutta, eikös sen pidä olla kaikilla, jos oot kovin rikki tai epävarma itsestäsi niin ei susta ole parisuhteeseen kenenkään kanssa. Itsetunto, itsensä hyväksyminen ja tyynesti levollisesti kantaminen on kaiken henkisen tasapainon ja myös parisuhteen perusta.

Poissa Keef

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #41 : Syyskuu 21, 2019, 10:03:41 »
Minulle ei olisi mikään ongelma, että vaimo tienaa panemalla muita. Ja upeetahan se olisi, jos vaimo kannustaisi vierailemaan kollegojensa luona. Se oikea ongelma tässä on yhteiskunta ja moralistiset asenteet. Aika hankalalta tuntuisi esitellä ystäville ja sukulaisille: tässä puolisoni, seksityöntekijä. Ja vaikka ammattia ei toisi esille, ajan mittaan se jotain kautta tulisi tietoon, tai ainakin mahdollisuus siitä nakertelisi alitajunnassa. Tämä sama on tietty seksityöhön ryhtyvien ongelmana ja varmaan rajaa pois ainakin osan potentiaalisista hupakoista. Vai miten ajattelette, ihanat ammattilaiset?

Poissa Made

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #42 : Syyskuu 21, 2019, 23:56:47 »
Ite varmaan palaisin halusta kertoa kaikille että vaimoni on huora. Olishan se hienoa ja uskon että osaisin olla sellaisesta ylpeä. Oishan se vähän kuin näyttäis keskisormea kaikille "paremmille ihmisille", moralisoijille, kukkahattutädeille yms... :) Mutta sitten kun sitä ei sais kertoakkaan kellekkään ja pitäis olla tosi varjeltu salaisuus yms. Joutuis keksimään tarinoita mitä se vaimo työkseen tekee, ni oishan se varmaan vaikeeta.
Turskalaji. Vanhoissa kansantarinoissa jumala loi kaikki kauniit kalat järviimme, mutta made oli niin ruma, että sen täytyi olla pirun luoma.

Poissa Harvey

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #43 : Syyskuu 30, 2019, 20:40:47 »
Kaipa nämä on näitä keskusteluita joita on hieman vaikea aivan varmaksi sanoa ennen kuin asia olisi ajankohtainen :) mut yritetään

Lähtökohtaisesti jos olisi seksityöntekijän taustaa niin se nyt olisi aivan sama. En nyt osaa antaa pisteitä suuntaan tai toiseen, tietenkin keskimääräistä kiinnostavampi työ. Löytyisi varmasti enemmän keskusteltavaa kuin kukkakaupan myyjän hommista.

Vaimoa tai suhteessa, olisin huolissani turvallisuudesta. Se on sama kuin jos vaimo olisi töissä poliisina, baarissa tms. Todennököisesti ajatukseen tottuisi ja mitä enemmän saisi tietoa niin sekin monesti ratkaisee ongelmia.

Toinen mitä varmasti miettisin että miten jaksaa kiinnostaa seksi kotona kun tekee sitä työkseen. Tiedän ihmisiä jotka ovat kieltäytyneet tekemästä omaan harrastukseen liittyviä asioita töissä koska haluavat pitää sen omana harrastuksena. Joksenkin eri asia mut kuitenkin kyllä se seksi on parisuhteen liima ja en olisi siitä valmis luopumaan.

Sanotaan niin että en hae maksullisesta naisesta vaimoa tai kumppania. Eli ei siitä mitään etua olisi treffeillä:) Silti, haluan sen verran uskoa rakkauteen että kyllä sitä sitten keinot keksitään jos oikea ihminen osuu kohdalle. Sillä nyt ei ole ammatinvalinnan tai harrastuksen kanssa tekemistä. Kaikki suhteet vaatii jotain miettimistä toimiakseen.

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4958
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #44 : Lokakuu 21, 2019, 14:51:52 »
Ei se että kumppani olisi/olisi joskus ollut maksullinen tuntuisi varmasti miltään kynnyskysymykseltä. - Kuten tuossa ylhäällä todettiin ehkä se vaatisi sen tason hermot ettei alkaisi kantamaan turhia murheita. - Mutta mikä kiire sitä ylipäätään edes olisi naimisiin..? Tilannettahan olisi suotavaa testata (aivan kuten muissakin tapauksissa) vanhalla kunnon pitkällä, useamman vuoden kestävällä seurustelusuhteella/avoliitolla josta ei yksityisiä asioita muille huudeltaisi. Siinä kai sen sitten näkisi miten homma etenee. - Ylipäätään paras ratkaisu (siis omalta kannaltani) olisi joka tapauksessa asuminen eri osotteissa niin molemmat saisivat pitää ne omat menonsa. - Avioliitosta yleensäkin voisi siteerata Pentti Haanpäätä joka aikanaan totesi: "Kyllä tämän jo kerrasta uskoo..." - Meinaan että vähässä kummassa toista kertaa siihen souviin ei ainakaan ensimmäisenä tule lähdettyä. "Uhosi hän, poikkesi kulmaan oluelle ja heräsi viikon kuluttua vihittynä miehenä tarjoilijattaren vierestä jolla sattui olemaan kuusi lasta kuuden eri miehen kanssa ja joka hänen herätessään hymyili iloisesti todeten: `Huomenta kultaseni, olen muuten taas raskaana, tein juuri testin. Susta tulee iskä.`" - Noh vitzi, vitzi...
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 21, 2019, 15:02:23 kirjoittanut RobertLey »

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #45 : Marraskuu 24, 2019, 01:26:44 »
Mikäs siinä, jos on niinku Eddie.

https://www.youtube.com/watch?v=wlwh5x9eHBM

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #46 : Marraskuu 24, 2019, 20:35:03 »
^ Hupaisasta leffasta tuo pätkä.  ;D

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #47 : Marraskuu 24, 2019, 21:05:43 »
^Käytännössä noihan se on vielä haarakonttoria auki pitävän sihteerin aviomiehenä, kun asiaa ei yhtään kaunistella.       
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 24, 2019, 21:08:23 kirjoittanut Lord Nelson »

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #48 : Tammikuu 26, 2021, 12:43:05 »
Nuorempana vastaus olisi ollut ehdoton ei. Mutta minullakin alkaa olla jo turskana oloa takana yli 15 vuotta, tässä tosin tuli pidettyä suhteen takia taukoa monta vuotta, ja olen miettinyt asiaa aika lailla. Kokenut huora, jolla on pää kunnossa ja terveet elämäntavat niin en näe syytä miksi ei. En enää nykyään jaksa olla mustankipeä toisen seksitouhujen takia,pankoon muita jos haluttaa, sekin vähä mitä olen vain kivasti kiihottaa kun olen tämmöinen pervo. Vastaavasti minullekin vapaus kuksia muita jos oikein mieli tekee kunhan tämä tapahtuu ilman salailua puolin ja toisin. Jos suhde perustuu aidolle välittämiselle niin siinähän saa bonuksena kumppanin jolla on kehittynyt tunneälyä miehien suhteen ja seksi tod.näk. hyvää. Avarakatseisuus kunniaan.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 26, 2021, 12:54:20 kirjoittanut Pekonen »
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 231
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #49 : Tammikuu 26, 2021, 18:34:25 »
Minulla on muutaman vuoden nyt ollut kaveri joka kertoi että hän otti itselle naisen joka oli monta vuotta myynyt seksiä.
Kun hän kertoi missä hän oli ottanut vastaan ja mitä "artistinimeä" hän oli käyttänyt niin huomasin että minäkin
olin käynyt tämän naisen luona.
Hänen tuleva nainen teki usein työtä yhdessä yhden toisen tytön kanssa ja kaverini odotti välillä omaa naista lopettaa päivän työt ja asiakkaitten panemisen keittiössä sen toisen naisen seurassa.

Poissa Vieras0152

  • Jr. Member
  • Viestejä: 75
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #50 : Tammikuu 26, 2021, 18:46:44 »
Minulla on muutaman vuoden nyt ollut kaveri joka kertoi että hän otti itselle naisen joka oli monta vuotta myynyt seksiä.
Kun hän kertoi missä hän oli ottanut vastaan ja mitä "artistinimeä" hän oli käyttänyt niin huomasin että minäkin
olin käynyt tämän naisen luona.
Hänen tuleva nainen teki usein työtä yhdessä yhden toisen tytön kanssa ja kaverini odotti välillä omaa naista lopettaa päivän työt ja asiakkaitten panemisen keittiössä sen toisen naisen seurassa.

Onneksi et kertonut tällä kertaa tarkemmin, että monikin voisi arvata kenestä on kysymys! 😁

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #51 : Tammikuu 26, 2021, 19:02:31 »
Minulla on muutaman vuoden nyt ollut kaveri joka kertoi että hän otti itselle naisen joka oli monta vuotta myynyt seksiä.
Kun hän kertoi missä hän oli ottanut vastaan ja mitä "artistinimeä" hän oli käyttänyt niin huomasin että minäkin
olin käynyt tämän naisen luona.
Hänen tuleva nainen teki usein työtä yhdessä yhden toisen tytön kanssa ja kaverini odotti välillä omaa naista lopettaa päivän työt ja asiakkaitten panemisen keittiössä sen toisen naisen seurassa.

Taitaa taas olla vähän kermaa kakun päällä ::)
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #52 : Tammikuu 26, 2021, 19:58:00 »
Vaimoksi en suostu kenellekään (ehkä vanhoilla päivillä taloudellisista syistä!), mutta huoraaminen on omaa parisuhdetta parantanut huimasti. Ei siis voida sanoa, että asia ois kaikille sama. Kelle sopii, kelle ei. Koskee palveluntarjoajia ja vaimoja.
Helsingissä <3

Poissa Barky

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #53 : Helmikuu 17, 2021, 15:34:32 »
Vaimoksi en suostu kenellekään (ehkä vanhoilla päivillä taloudellisista syistä!), mutta huoraaminen on omaa parisuhdetta parantanut huimasti. Ei siis voida sanoa, että asia ois kaikille sama. Kelle sopii, kelle ei. Koskee palveluntarjoajia ja vaimoja.

Nussit ketä huvittaa, tienaat ja otat parisuhteesta emotionaaliset tarpeet? Mikäs siinä.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #54 : Helmikuu 17, 2021, 15:40:50 »
^ Mistä nyt päättelet, että Julia "ottaa emotionaaliset tarpeet", eikä parisuhde ole vastavuoroinen?

Ja mistä lähtien on ollut väärin nussia ketä huvittaa (suostumuksellisesti) ja/tai tienata rahaa? Eikun ai niin, se "ja" tuolla välissä on väärin!  :laught:

Poissa Transuchaser9000

  • Full Member
  • Viestejä: 191
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #55 : Helmikuu 17, 2021, 20:14:59 »
Nuorempana ehdoton ei, iän ja perversioiden karttuessa ei luultavasti olisi ongelma. Huora luultavasti tienaa enemmän kuin mä, joten voisin itse olla se jota töötätään töiden jälkeen. Vaimo ei luultavasti ikinä kitise puutteesta joten aika win/win mikäli vakkareista ei tulisi liian vakkareita

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #56 : Helmikuu 18, 2021, 16:36:59 »
Olisihan tässä sekin hyvä puoli, että kun vaimo saisi seksiä työn puolesta, niin kotona jäisi enemmän aikaa Netflixin katsomiseen.

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4958
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #57 : Helmikuu 18, 2021, 17:13:07 »
En tiedä olisiko tässä mahdollisen avoimen suhteen vaiko sihteeri siippana-asetelman yksi varjopuolista (miehelle.) Ainakin tuossa tilanteessa kyseessä lienee vähintäänkin leväperäinen vosu kumppanina eikä yhteisistä pelisäännöistä ole kulkenut aviomiehelle minkään valtakunnan informaatiota joten tuon hienotunteisen portieerin tiedonanto on mitä ilmeisimmin paikallaan.


https://www.youtube.com/watch?v=41rk7Kgd91M

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #58 : Helmikuu 19, 2021, 14:42:39 »
^Pohjimmiltaan tuossakin oli vain kysymys informaatiokatkoksesta.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #59 : Maaliskuu 03, 2021, 15:45:46 »
Olen aina inhonnut "Älä tee huorasta vaimoa"-sanontaa, tiedänhän sen huonoksi ohjenuoraksi jo sen nojalla että mä olen huoruudesta huolimatta ehdottomasti vaimomatskua :-* Seksityösananlaskuista sen sijaan "Mitäs näistä, sanoi huora häistä" mua miellyttää ja osuu paremmin, ja "Ennen maa repee kuin huora häpee" on myös empiiristen tutkimusteni nojalla osoittautunut kelpo nyrkkisäännöksi. Tulevaisuudessa pääsen toivottavasti vielä selvittämään, pitävätkö pahaenteiset "Vittu ei vihkien parane" ja "Naimisiin kaikki hinkuu, ja siinä he sitten vinkuu" miten hyvin kutinsa  :whipping: :inlove:
Hupsu hupakko Turusta