Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Huora vaimoksi  (Luettu 56610 kertaa)

Poissa AegonX

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #300 : Helmikuu 05, 2024, 14:14:44 »
Ja jotta onnistuisin ärsyttämään ja hämmentämään mahdollisimman monta tahoa,

Miksi?

Niin no tuo kommenttini oli oman huumorini mukainen tapa viitata siihen sivustahavaittavaankin faktaan, että tässähän oli kyse siitä, että joku kai osittain vastauksena omaan "huorapositiiviseen" kommenttiini kirjoitti olennaisesti "vittu oot vaan luuseri joka haaveilee huoran rahoista", ja mä sitten provosoiduin tästä riittävästi ottaakseni asenteen "ok, katotaan kumpi osaa vittuilla fiksummin".

En pahoittele, edelleen pidän omia kommenttejani fiksuna hauskana vittuiluna, ja pystyn vielä tässä vaiheessa elämään toivossa että niistä pahastuvat vain tahot joiden pahastuminen on hauskaa (mutta tää on kyllä tavoite joka läheskään aina omasta mielestä hauskaa vittuilua kirjoittaessaan ei toteudu, mikä on näitä nettikommunikaation harmillisuuksia, johon oikeastaan viittasin tuossakin lauseessa jota lainasit, huumorini mukaisesti esittäen että muka haluaisin provosoida kaikkia).


En paheksu virgin trad wife -juttua, vaikkei se mulle sovikaan. Jos löydät sopivan ihmisen ja teette läpinäkyvän diilin, että sinä elätät ja hän elelee, niin whats not to like?

Niin no todellisuudessahan en erityisemmin aio suhteeseen sen enempää virgin trad wifen kuin seksityöntekijänkään kanssa, nuo on vaan hauskoja ääripäitä joita silloin tällöin päätyy kelailemaan niitäkin, ja niistä kelailuista saa sitten irti omasta mielestä hauskaa huumoria. (Koska kaikki esittämäni argumentit todellisuudessa on päteviä, ne vain on sellasia että tiedän niiden tulevan väärinymmärretyiksi argumenteiksi jotka eivät olisi päteviä.)

Poissa AegonX

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #301 : Helmikuu 05, 2024, 14:19:31 »
Jos nyt alkaisin vakavammin seurustella seksityöntekijän kanssa, niin olisiko "reilua", että hän odottaa minulta monogamiaa, kuitenkin itse jatkaen työtään?

Riippuu millainen tyyppi olet. Todennäköisesti ei olisi reilua. En suosittele lähtemistä mukaan sellaiseen järjestelyyn, jos kokee tarvetta kysyä onko reilua.

(Jos sen sijaan minulle esitettäisiin tuollainen toive, se olisi reilua, koska oletettavasti en kokisi asiaa mitenkään hankalaksi. En tosin tällä tarkoita että suostuisin.)

Poissa AegonX

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #302 : Helmikuu 05, 2024, 22:24:10 »
Olen mahdollisesti menossa kohti tällaista vakavampaa tilannetta PT:n kanssa ja mietin esimerkiksi seuraavanlaisia:

- Hän laittaa viestin miehellä, he käyvät ravintolassa ja leffassa käsi kädessä, sitten siirtyvät panemaan hotellihuoneen sohvalle, sänkyyn, suihkuun, jne. Tällainen kasuaali seksi ei luonnollisesti kuuluisi vakavampaan suhteeseen, kummankaan mielestä, kun tästä keskusteltiin.
- Hän laittaa viestin miehellä, he käyvät ravintolassa ja leffassa käsi kädessä, sitten siirtyvät panemaan hotellihuoneen sohvalle, sänkyyn, suihkuun, jne. LISÄKSI 500 e vaihtaa omistajaa. Tämän sen sijaan pitäisi olla OK minulle, ja minun pitäisi olla onnellinen siitä, että komeita varakkaita asiakkaita löytyy.

En ole vielä keksinyt, miten tällainen voisi olla OK vakavammassa suhteessa. Kun kyseessä on toki työ, mutta ehkä myös se, että on kivaa saada munaa ja seuraa joka viikko uudelta mieheltä. Minulta sitten saa turvaa ja läheisyyttä. Olen aika itsevarma ihminen, mutta tuntuu siltä, että tässä poimitaan rusinat pullasta.

Luonnollisesti ensisijaisesti keskustelen hänen kanssaan, mutta kaipaisin muitakin vinkkejä, miten tällaiseen voisi suhtautua järkevästi.

Vastaan vielä tähän alkuperäiseen viestiisi, että minusta se menee juuri niin, että jos tuo ensimmäinen skenaario ei ole ok, ei toisenkaan pitäisi olla. Henkilö, jolle eka skenaario ei ole ok, on taipuvainen mustasukkaisuuteen siinä määrin että uskoakseni vakava suhde seksityöntekijän kanssa olisi väistämättä hajottava, vaikka haluaisikin vakuutella itselleen ettei ole.

(Minulle taas nuo molemmat skenaariot olisi suhteessa täysin ok, hihi. Se ois just kätevä tapa testata kiinnostaako kumppania oikeasti olla suhteessa mun kanssa, jos käy vapaasti panemassa muitakin, ja silti edelleen vaikkapa 3 vuoden jälkeen tunne-elämänsä vaikuttaa minuun kiinnittyneeltä.)

Poissa AegonX

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #303 : Helmikuu 05, 2024, 22:49:56 »
Nykyään koen vähän haastavaksi edes samaistua siihen, mitä normaalit ihmiset kokevat menettävänsä, jos/kun kumppanilla on kivaa jonkun toisen kanssa (ehkä joku osaa kertoa mulle jotain uutta tästä?). En tarkoita siis paheksua toisin kokevia tässä, mutta minulle tulee vain hyvä mieli jos kuulen että kumppanilla oli hyvää seksiä. En menettänyt mitään mutta välittämiseni kohde sai jotain lisää, eli win-win.

Tuon ensimmäisen avoimeksi suhteeksi päätyneen suhteen avoimuuden alussa kyllä vähän itkeskelin sitä yksityiskohtaa, että meillä ei enää ole sitä omanlaistaan erityisyyttä että olisimme toistemme ainoat kumppanit koskaan. Oli sekin ihan romanttinen asiaintila, jota useimmat ei nykyaikana koskaan koe ainakaan pitkänä suhteena. Mutta ei sen menettäminen hetken päästä harmittanut, enemmän tuli positiivisia juttuja tilalle, ei se mikään suuri menetys ettei enempää lisävuosia tuota samaa tuttua fiilistä.

Poissa urquan

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #304 : Helmikuu 07, 2024, 14:44:29 »
Eikö sinua sitten harmittaisi, että kumppanisi haluaa pitää hauskaa muiden kanssa, mutta ei välttämättä sinun?

Esimerkiksi, kumppanillasi (seksityöntekijällä) on ollut rankka viikko, ja häntä ei nappaa seksi ollenkaan. Kuitenkin hän saa viestin vakkarilta, ja lähtee tämän luokse yöksi, sillä hän ei aio kieltäytyä 1 000 eurosta.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2057
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #305 : Helmikuu 07, 2024, 15:51:03 »
^ Se on se kuuluisa #eriasia
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Paikalla äRHäkkä

  • Hero Member
  • Viestejä: 721
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #306 : Helmikuu 07, 2024, 17:33:38 »
^^ Esimerkki ei mielestäni istu tähän. Seksityöntekijä ei ehkä menekään "pitämään hauskaa" vaan töihin.
Korottaisin panoksia, maksaisin 2000 euroa ja saisin ihanaa hipsuttelua ja tunnetason panoa, eikä kumppanin tarvitsisi lähteä rahan takia töihin, jos ei halua.

Kokki ei jaksa laittaa kotona hekuma-annoksia, vaan tekee isolla sydämellä makaronilaatikkoa. Puhelin soi ja Michelin-ravintola tarvitsee paikkaajaa illaksi, kokki lähtee tekemään hekumaa muiden makunystyröille. Meneekö tunteisiin?
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa AegonX

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #307 : Helmikuu 08, 2024, 00:43:22 »
Eikö sinua sitten harmittaisi, että kumppanisi haluaa pitää hauskaa muiden kanssa, mutta ei välttämättä sinun?

Esimerkiksi, kumppanillasi (seksityöntekijällä) on ollut rankka viikko, ja häntä ei nappaa seksi ollenkaan. Kuitenkin hän saa viestin vakkarilta, ja lähtee tämän luokse yöksi, sillä hän ei aio kieltäytyä 1 000 eurosta.

Jos on ollut rankka viikko ja seksi ei ollenkaan innosta, suosittelisin kyllä että *ei* viitsisi 1000 euron takia lähteä ikävää pitämään. Hauskanpidoltahan tuo esimerkin lähteminen ei kuulosta. (Mutta jos on helposti hoideltava vakkari jolle on epärasittavaa tarjota mitä se haluaa vaikka itse olisikin huonoissa fiiliksissä, en vastusta jos kumppani oikeasti haluaa hakea helpot 1000eur.)

Yleisesti ottaen, jos kumppania oikeasti kiinnostaa pitää *hauskaa* muiden kanssa mutta *ei* minun, se kyllä kuulostaa siltä että suhteessa ja mahdollisesti lähtökohtaisesti yhteensopivuudessamme on ongelma. Mutta tosi hyvä jos sellainen ongelma tulee esille suhteen avoimuuden vuoksi, sen sijaan että pitkään kärvistelisi suhteessa jossa on pinnan alla havaitsemattomia ongelmia.

Poissa urquan

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #308 : Helmikuu 19, 2024, 13:15:44 »
Jos vaimonne olisi huora, niin haluaisitteko asettaa jonkinlaisia rajoja toiminnalle? Esimerkiksi ei usein päivän mittaisia tapaamisia, ei reissuja ulkomaille, ei tiettyjä akteja ollenkaan, tai vastaavaa? Vai pitäisikö asia nähdä niin, että kyseessä on vain työ, joten kaikki on OK, kunhan rahaa tulee?

Paikalla äRHäkkä

  • Hero Member
  • Viestejä: 721
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #309 : Helmikuu 19, 2024, 15:37:08 »
Kyllä, tiukat rajat. Työaika 8-16, ei kontaktia, edes eritteillä, vain valvotuissa olosuhteissa. :laught:

Huumori sikseen. Ei ole kokemusta, eli fiilispohjalta. Jos

...huorasta tulisi vaimoni, niin katsoisin silloin ryhtyneeni koko pakettiin. Ei avioliittoon astuminen minusta hänen esihenkilöä tai sutenööriä tekisi. Työ on ollut tiedossa, joten en oikein näkisi minulla olevan sananvaltaa hänen tekemisiinsä työasioissaan. Toki jos palveluvalikoima rajusti muuttuisi liiton aikana, niin silloin näkisin reiluksi kuunnella minunkin mielipiteeni.

...vaimostani tulisi huora, niin tilanne olisi lähtökohdiltaan erilainen. Silloin näkisin että keksustelua olisi käytävä kovastikin ja myös minun sanomisillani pitäisi olla painoa, koska voisihan olla etten tilannetta pystyisi sulattamaan ja vaihtoehtona silloin olisi avioero.

Uskoisin että eniten minua painaisi hyvinvointiin ja turvallisuuteen liittyvät asiat. En esim. kokisi hyväksi, että rakkaani lähtisi epämääräiseksi ajaksi, epämääräisiin olosuhteisiin, epämääräisen asiakaslauman kanssa. Kyllä huolettaisi. Myös oma turvallisuuteni, en haluaisi päätyä sivullisuhriksi vaikkapa HIV-tartuntaan.
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1166
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #310 : Helmikuu 19, 2024, 15:45:29 »
Jos vaimonne olisi huora, niin haluaisitteko asettaa jonkinlaisia rajoja toiminnalle? Esimerkiksi ei usein päivän mittaisia tapaamisia, ei reissuja ulkomaille, ei tiettyjä akteja ollenkaan, tai vastaavaa? Vai pitäisikö asia nähdä niin, että kyseessä on vain työ, joten kaikki on OK, kunhan rahaa tulee?

Vaimomme? Ai meidän molempien vaimo? No kai se tosiaan silloin olisi huora. Rajana toiminnalle, että vain urquania saa naida ;D

edit: ...antero peen lisäksi!
You and me, part-time lovers

Poissa AegonX

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #311 : Helmikuu 22, 2024, 18:18:03 »
Jos vaimonne olisi huora, niin haluaisitteko asettaa jonkinlaisia rajoja toiminnalle? Esimerkiksi ei usein päivän mittaisia tapaamisia, ei reissuja ulkomaille, ei tiettyjä akteja ollenkaan, tai vastaavaa? Vai pitäisikö asia nähdä niin, että kyseessä on vain työ, joten kaikki on OK, kunhan rahaa tulee?

Vain turvallisuuteen ja tartuntojen välttämiseen liittyviä rajoituksia haluaisin asettaa (kuten kuka tahansa fiksu kumppani ilmankin että minä olisin vaatimassa).

Muuten sitten haluaisin että varsinkin suhteen alussa kumppanini olisi mahdollisimman *epärajoittunut* sen suhteen että saako viettää paljon aikaa asiakkaiden kanssa, saako antaa mahdollisuutta kehittyä oikeita tunteita, saako olla miltään osin kivempaa kuin minun kanssa jne. ...sillä suhteen alussa, jos mahdollisuuksia muiden mielenkiintoisten miesten tapaamisen kautta siihen on, nähdäkseni nimenomaan kannattaisi testata kumppania noilta osin, että toimiiko tunne-elämänsä siten että pysyy kiinnostuneena minusta vaikka mahdollisuuksia on kaikenlaiseen muuhunkin.

Myöhemmissä suhteen vaiheissa, jos mustasukkaisuutta johonkin liittyen jostain ilmestyisi, luultavasti ajattelisin sen tarkoittavan että suhde voi jatkua sitoutuneena ja vakavana vain jos suurin osa asiakastapaamisten skaalasta jää pois. Eli en arvele toimivaksi ratkaisuksi mustasukkaisuuteen pientä määrää rajoituksia, vaan ajattelen että jos minkäänlaista mustasukkaisuutta on, pitää mennä aika lähelle perinteistä yksiavioisuutta ennen kuin suhde voi toimia. (Toisaalta hyvinkin perinteistä suhdemallia pidän oikein hyvänä sitäkin.)

Paikalla äRHäkkä

  • Hero Member
  • Viestejä: 721
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #312 : Helmikuu 23, 2024, 10:50:39 »
Jos vaimonne olisi huora, niin haluaisitteko asettaa jonkinlaisia rajoja toiminnalle? Esimerkiksi ei usein päivän mittaisia tapaamisia, ei reissuja ulkomaille, ei tiettyjä akteja ollenkaan, tai vastaavaa? Vai pitäisikö asia nähdä niin, että kyseessä on vain työ, joten kaikki on OK, kunhan rahaa tulee?

Muuten sitten haluaisin että varsinkin suhteen alussa kumppanini olisi mahdollisimman *epärajoittunut* sen suhteen että saako viettää paljon aikaa asiakkaiden kanssa, saako antaa mahdollisuutta kehittyä oikeita tunteita, saako olla miltään osin kivempaa kuin minun kanssa jne. ...sillä suhteen alussa, jos mahdollisuuksia muiden mielenkiintoisten miesten tapaamisen kautta siihen on, nähdäkseni nimenomaan kannattaisi testata kumppania noilta osin, että toimiiko tunne-elämänsä siten että pysyy kiinnostuneena minusta vaikka mahdollisuuksia on kaikenlaiseen muuhunkin.

Myöhemmissä suhteen vaiheissa, jos mustasukkaisuutta johonkin liittyen jostain ilmestyisi, luultavasti ajattelisin sen tarkoittavan että suhde voi jatkua sitoutuneena ja vakavana vain jos suurin osa asiakastapaamisten skaalasta jää pois. Eli en arvele toimivaksi ratkaisuksi mustasukkaisuuteen pientä määrää rajoituksia, vaan ajattelen että jos minkäänlaista mustasukkaisuutta on, pitää mennä aika lähelle perinteistä yksiavioisuutta ennen kuin suhde voi toimia. (Toisaalta hyvinkin perinteistä suhdemallia pidän oikein hyvänä sitäkin.)


En tiedä sainko ajatuksesta kiinni vai hukkasinko sen vasta matkalla. Näkisin että jos ensimmäisestä kappaleesta selviää (ilman rajoitteita), niin kumpikin haluaa suhteen jatkuvan ja kumpikin osapuoli on "testattu". Kumppani on sitoutunut minuun ja minun luontoni kestää kumppanin työn. Tämän pisteen ohitettua en näkisi mustasukkaisuutta (itsetunto-ongelma) ilmenevän. Lainauksen "If you love something, set it free. If it comes back, it's yours. If not, it never was." ajatuksella.
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa AegonX

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #313 : Helmikuu 23, 2024, 18:48:18 »
En tiedä sainko ajatuksesta kiinni vai hukkasinko sen vasta matkalla. Näkisin että jos ensimmäisestä kappaleesta selviää (ilman rajoitteita), niin kumpikin haluaa suhteen jatkuvan ja kumpikin osapuoli on "testattu". Kumppani on sitoutunut minuun ja minun luontoni kestää kumppanin työn. Tämän pisteen ohitettua en näkisi mustasukkaisuutta (itsetunto-ongelma) ilmenevän. Lainauksen "If you love something, set it free. If it comes back, it's yours. If not, it never was." ajatuksella.

On hieman ongelmallista sanoa mustasukkaisuuden olevan aina itsetunto-ongelma. Lyhyesti ilmaistuna, se on sama kuin sanoisi että on aina luuseria olla olematta miljonääri.

Mustasukkaisuus tarkoittaa että pelkää menettävänsä kumppanin, mutta aika vaikea on kuvitella tilannetta jossa kannattaisi asettaa ideaaliksi (tai vaatimukseksi kumppanille) olla niin vahva, ettei koskaan missään olosuhteissa pelkäisi menettävänsä kumppaniaan.

Mustasukkaisuutta voi siis (monestakin syystä, myös hyvistä) ilmestyä suhteisiin joissa sitä ei aiemmin ollut. Useimmissa hyvissä suhteissa on mustasukkaisuutta. Ja suhteet joissa ei ole mustasukkaisuutta yleensä jäävät lyhyiksi (olivat sitten hyviä tai huonoja suhteita), koska se ettei kumpikaan pelkää menettävänsä kumppaniaan tuppaa tarkoittamaan myös, ettei vain ole mitään suuria syitä kummankaan haluta jatkaa suhdetta, silloin jos vuosien kuluessa päädytään esim. tilanteeseen jossa osapuolet parhaiten viihtyisivät vaikkapa eri paikkakunnilla.

Itse siis, vaikka ennakoinkin että minun on tosi hankala enää päätyä tilanteeseen, jossa kokisin mustasukkaisuutta, *en* ennakoi samaa tulevasta kumppanistani. Luultavasti hän haluaisi siirtyä avoimesta suhteesta suljettuun suhteeseen heti kun minusta olisi tullut hänelle oikeasti tärkeä, ja siksi tuo toivomani alun kätevä testausvaihe luultavasti jäisi lyhyemmäksi kuin haluaisin.

(Mutta olisi kyllä mielenkiintoista nähdä, miten seksityötä tekevän kumppanin tunne-elämä toimisi tilanteessa, jossa hän toisaalta haluaisi jatkaa seksityötä -- mm. koska minä en suostuisi tarjoamaan hänelle niin paljoa rahaa ettei tarvitsisi olla taloudellisesti itsenäinen -- mutta toisaalta tietäisi että minä kykenisin jopa suhteeseen joka olisi suljettu vain minun osaltani mutta avoin hänen osaltansa. Päätyisikö hän sellaisessa tilanteessa haluamaan ja ehdottamaan sellaista joistain näkökulmista epäreilun oloista suhdetta? (Mutta tämä on siis vain hauska teoreettinen pohdinta, ei minulla ole vielä kumppania etsinnässä miltään suunnalta.))