Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Huora vaimoksi  (Luettu 55456 kertaa)

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 930
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #180 : Huhtikuu 04, 2023, 19:06:42 »
Käteväähän se olis. Jos vaimo ei anna, voi vetää rahatukon esiin ja kysyä onko huora tavattavissa  ;D

Usein (ei aina tietenkään) libido vahvistuu mitä enemmän seksiä harrastaa 😜
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Temvs

  • Jr. Member
  • Viestejä: 70
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #181 : Huhtikuu 04, 2023, 20:50:49 »
Käteväähän se olis. Jos vaimo ei anna, voi vetää rahatukon esiin ja kysyä onko huora tavattavissa  ;D
Oma vaimo muutaman kerran kieltänyt panemisen siinä kohtaa kun olen menossa sisälle. Ja ruvennut leikkimään itsellään. Ainut mitä saan tehdä on runkata ja katsoa. Itsellä ainakin lähtee järki ja kuti kyseisessä leikissä. :wanker: :wanker: :wanker:

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1145
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #182 : Huhtikuu 04, 2023, 22:32:47 »
Oma vaimo muutaman kerran kieltänyt panemisen siinä kohtaa kun olen menossa sisälle. Ja ruvennut leikkimään itsellään. Ainut mitä saan tehdä on runkata ja katsoa. Itsellä ainakin lähtee järki ja kuti kyseisessä leikissä. :wanker: :wanker: :wanker:

Jep, vaimosi teki mulle just ton saman. Oltiin sovittu kuvio etukäteen ja sai toki kunnon korvauksen  ;D
You and me, part-time lovers

Poissa Temvs

  • Jr. Member
  • Viestejä: 70
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #183 : Huhtikuu 05, 2023, 03:18:22 »
Oma vaimo muutaman kerran kieltänyt panemisen siinä kohtaa kun olen menossa sisälle. Ja ruvennut leikkimään itsellään. Ainut mitä saan tehdä on runkata ja katsoa. Itsellä ainakin lähtee järki ja kuti kyseisessä leikissä. :wanker: :wanker: :wanker:


Jep, vaimosi teki mulle just ton saman. Oltiin sovittu kuvio etukäteen ja sai toki kunnon korvauksen  ;D
Hyvä juttu👍 Rahat tulivat tarpeeseen.

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1145
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #184 : Huhtikuu 05, 2023, 08:46:39 »
Oma vaimo muutaman kerran kieltänyt panemisen siinä kohtaa kun olen menossa sisälle. Ja ruvennut leikkimään itsellään. Ainut mitä saan tehdä on runkata ja katsoa. Itsellä ainakin lähtee järki ja kuti kyseisessä leikissä. :wanker: :wanker: :wanker:


Jep, vaimosi teki mulle just ton saman. Oltiin sovittu kuvio etukäteen ja sai toki kunnon korvauksen  ;D
Hyvä juttu👍 Rahat tulivat tarpeeseen.

Bueno! Kerro terveiset.
You and me, part-time lovers

Poissa kermapiirakka

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #185 : Huhtikuu 05, 2023, 11:09:02 »
^
Oletan että tuolla ylempänä  on tarkoitettu sitä että torttu on jo valmiiksi kostea.
Eli ei mitään creampieta...

Vaimolla ukkomiehiä vakkareina. Spermat lähes aina pillussa.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 930
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #186 : Huhtikuu 05, 2023, 11:52:14 »
^
Oletan että tuolla ylempänä  on tarkoitettu sitä että torttu on jo valmiiksi kostea.
Eli ei mitään creampieta...

Vaimolla ukkomiehiä vakkareina. Spermat lähes aina pillussa.

Ihan mielenkiinnosta pakko kysyä, että miten se takaa taudittomuuden jos on ukkomies vakkari? Eihän se sano mitään siitä etteikö voisi käydä myös muita painamassa paljaana🤔😄
Opiskelijarouva

Turku

Poissa kermapiirakka

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #187 : Huhtikuu 05, 2023, 12:03:44 »

Ihan mielenkiinnosta pakko kysyä, että miten se takaa taudittomuuden jos on ukkomies vakkari? Eihän se sano mitään siitä etteikö voisi käydä myös muita painamassa paljaana🤔😄

Ei tietenkään takaa, mutta todennäköisyys lienee suurempi. Näin on ollut jo vuosia. Ei tauteja.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 749
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #188 : Huhtikuu 08, 2023, 16:04:44 »
Olen saanut kirjoituksistasi (ja avatarkuvasta) käsityksen ettet itsekään kuulu työmiesten aatelistoon.

Tässä oli käytetty sanan säilää hauskalla ja oivaltavalla tavalla! ;D. Hyvin lohkaistu, aplodit tälle!  :headbang:
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #189 : Kesäkuu 11, 2023, 02:03:53 »
Yhä edelleen, kuten aiemminkin, olen sitä mieltä, ettei rakkaus aseta seksikumppaneiden määrille ehtoja. Oman panottarena tai panomiehenä toiminen on vain hyvä todeta varsin varhaisessa vaiheessa ja jos kumppani on tyyliin "so what" niin voi siirtyä seuraavaan, eli onko yhä aktiivinen toimija vai ei.

Sen jälkeen en yhtään ihmettele, jos asiasta muodostuu parisuhde, jossa ei tarvitse salailla.
Näillä kilometreilläni kun harva parisuhde toteutuu kahden liki impyen kohtaamisena.

Jos olisin vapaa, niin mun valintarankingissani naisen kriminaali/väkivaltamenneisyys tai yhä huumeita käyttävä nainen olisi ehdoton nou nou minulle.
Omaan päidehistoriaani riittävät peruselintarvikkeiden aiempi käyttö, ts. tupakan ja alkoholin. Holikin jäi ihan omasta ajatuksestani. Olen yhtä kaheli kuin ennenkin, nyt vain puheestani saa selvää.
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #190 : Kesäkuu 11, 2023, 02:29:32 »
No mitä siitä parisuhteesta tulee jos vieraat miehet käyvät nussimassa.

Hyvä parisuhde  :inlove: Meillä käy nykyään vieraat miehet nussimassa molempia yhdessä ja erikseen ja koko ajan parisuhde vaan on parantunut. Kuten myös meidän keskinäinen seksielämä. No se johtuu tietysti myös siitä, että mulla on maailman ihanin vaimo, joka on aivan upea sängyssä (suosittelen  ;) ) :inlove:

Tätä tilannetta kun vertaa "entiseen elämään" jossa kävin hupakoiden luona ja varmaan silloinen rouvakin vieraissa niin kyllä tämä on aivan hemmetin paljon antoisampaa. Mutta kyllä senkin parisuhteen pitkään pelasti se, että tarvittaessa sain avun hienoilta palveluntarjoajilta. Karille oltaisi menty jo yli 10 vuotta aikaisemmin jos sitä mahdollisuutta ei olisi ollut.

Nykyään kaikki on niin luonnollista. Molemmat olemme palveluntarjoajia, mutta olemme myös sellaisen luona itse käyneet. Kaikki tämä on niin kivaa ja tälläkin palstalla on monta ihanaa kolleegaa joiden luona voisi joskus vierailla yksin tai rouvan kanssa. Eikä sekään olisi parisuhteellemme mikään ongelma.

Kiva. Kuulostaa ihan 2017 tarinoilta turvapaikanhakijoista ja niiden ihanuudesta. Ja miten sitten kävikään.

Toivottavasti tarinanne ei päädy, niinkuin nämä kaikki loppupelissä päätyvät eli Seiskasta Iltalehden kautta Alibiin.

Paikalla JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 577
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #191 : Kesäkuu 13, 2023, 16:54:01 »
^ Ai että mitä logiikkaa 🤣🤣🤣🤣
Nokialla

Poissa Miggo

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #192 : Kesäkuu 13, 2023, 20:05:09 »
^
Oletan että tuolla ylempänä  on tarkoitettu sitä että torttu on jo valmiiksi kostea.
Eli ei mitään creampieta...

No juu se voi olla, itse vaan miellään jälkiliukkaat juurikin sellaiseksi jossa on lauettu sisään. 😊

Itsellä ex kävi välillä heittämässä keikkaa ja tuli kotiin vieraan spermat pillussa. Siinä kyllä meni parisuhteen seksielämä ihan omalle levelille<3  :behind:
Toivottavasti vielä joskus saa kokea jotain samanlaista  :inlove:

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 930
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #193 : Kesäkuu 13, 2023, 21:14:20 »
^
Oletan että tuolla ylempänä  on tarkoitettu sitä että torttu on jo valmiiksi kostea.
Eli ei mitään creampieta...

No juu se voi olla, itse vaan miellään jälkiliukkaat juurikin sellaiseksi jossa on lauettu sisään. 😊

Itsellä ex kävi välillä heittämässä keikkaa ja tuli kotiin vieraan spermat pillussa. Siinä kyllä meni parisuhteen seksielämä ihan omalle levelille<3  :behind:
Toivottavasti vielä joskus saa kokea jotain samanlaista  :inlove:

Nyt on pakko kysyä että oliko jokin muu ehkäisy? Ja jos se ei ollut kumi niin miten käytännössä piditte huolen taudeista?🤔
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Miggo

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #194 : Kesäkuu 15, 2023, 00:12:51 »
^
Oletan että tuolla ylempänä  on tarkoitettu sitä että torttu on jo valmiiksi kostea.
Eli ei mitään creampieta...

No juu se voi olla, itse vaan miellään jälkiliukkaat juurikin sellaiseksi jossa on lauettu sisään. 😊

Itsellä ex kävi välillä heittämässä keikkaa ja tuli kotiin vieraan spermat pillussa. Siinä kyllä meni parisuhteen seksielämä ihan omalle levelille<3  :behind:
Toivottavasti vielä joskus saa kokea jotain samanlaista  :inlove:

Nyt on pakko kysyä että oliko jokin muu ehkäisy? Ja jos se ei ollut kumi niin miten käytännössä piditte huolen taudeista?🤔

Hänellä oli muutama vakkari kenen luona kävi, mutta tietysti riski on aina olemassa. Jokainen aikuinen punnitsee riskit ja toimii niiden mukaan.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #195 : Heinäkuu 02, 2023, 16:50:54 »

Aloitan nyt itse tänne lempiketjuni historiasta. Katsotaan, vieläkö joku innostuu ajatteluleikkiin mukaan!

Eli ota huora vaimoksi, niin saat ilmaista, vaihtelevaa ja antaumuksellista seksiä silloin, kun haluat. Hupakko jos kuka ymmärtää, kuinka oma mies pidetään kotona tyytyväisenä.

Häh, oliko joku jotain muuta mieltä? :)

Niin no... Sain kumppaniltani "best lover ever"-tittelin, muiden varsin imartelevien titteleiden ohella. 😅 Ja vaimoksikin saatan päätyä, jos nätisti käy. Mutta ei nyt hätiköidä sentään. (Minä koskaan mitään semmoisia hätiköityjä asioita harrasta, koska en ole laisinkaan impulsiivinen yksilö).

Sehän käy kivasta lämmittelystä, jos koko päivän touhuilee intiimejä asioita asiakkaiden kanssa. Sitten onkin jo sen verran seksuaalisesti virittyneessä tilassa iltaan mennessä, että mieskin pysyy iloisena.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #196 : Heinäkuu 02, 2023, 18:34:57 »
Niin no... Sain kumppaniltani "best lover ever"-tittelin, muiden varsin imartelevien titteleiden ohella. 😅 Ja vaimoksikin saatan päätyä, jos nätisti käy. Mutta ei nyt hätiköidä sentään. (Minä koskaan mitään semmoisia hätiköityjä asioita harrasta, koska en ole laisinkaan impulsiivinen yksilö).

Onneksi olkoon ihanasta elämäntilanteesta!

Sehän käy kivasta lämmittelystä, jos koko päivän touhuilee intiimejä asioita asiakkaiden kanssa. Sitten onkin jo sen verran seksuaalisesti virittyneessä tilassa iltaan mennessä, että mieskin pysyy iloisena.

Voisi toimia jos kemiat kohtaisivat ja huora olisi isolla libidolla varustettua sorttia - kaikki eivät ole. Vaimo saisi hyvin monipuolista seksiä ja asiakkaiden virittämän kiiman kanssa kotiin saapuva puoliso ...   :kiss: :blowjob: :behind: :inlove: :headbang:

Todennäköisesti vaimo olisi seksuaalisesti avarakatseinen ja osaava mikä olisi yksi tärkeä lähtökohta onnelliseen yhteiseloon mutta parisuhteessa on niin paljon muutakin. Ei ole mitenkään sanottu, ettei suhteen lähtiessä huonoon suuntaan myös seksi hiipuisi oli puolison tausta mikä tahansa. Suhteen tulisi muutenkin olla terveellä ja vahvalla pohjalla.

Itselleni tietysti pitäisi olla reilusti matureosastoa. Yhdessä vanheneminen ja käsi kädessä kohti auringonlaskua käveleminen samanmielisen ja avarakatseisen fiksun horon kanssa olisi kyllä hienoa :inlove:. Hyvän leffan siitä ainakin voisi saada.
#maksuseksionihanaa

Poissa Verkkosukka Neiti

  • Hero Member
  • Viestejä: 667
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #197 : Heinäkuu 02, 2023, 18:56:53 »


Eli ota huora vaimoksi, niin saat ilmaista, vaihtelevaa ja antaumuksellista seksiä silloin, kun haluat. Hupakko jos kuka ymmärtää, kuinka oma mies pidetään kotona tyytyväisenä.

Häh, oliko joku jotain muuta mieltä? :)



Sehän käy kivasta lämmittelystä, jos koko päivän touhuilee intiimejä asioita asiakkaiden kanssa. Sitten onkin jo sen verran seksuaalisesti virittyneessä tilassa iltaan mennessä, että mieskin pysyy iloisena.

Näinhän sen luulisi menevän, mutta aika harvan miehen itsetunto sitä kestää. Menneisyyskin on useimmille liikaa. 😂

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2620
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #198 : Heinäkuu 02, 2023, 20:05:03 »
Voisin ottaa huoran vaimoksi, mutta tässä on nyt se ongelma, että mulla on vaimo jo :whipping:
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3941
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #199 : Heinäkuu 02, 2023, 21:02:17 »
Otin x-hupakon vaimoksi kuvitellen että saan aina halutessani seksiä.
Huomaan olleeni viimeiset 10 vuotta ostopalvelujen varassa.
Saitin Bud Spencer