Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Huora vaimoksi  (Luettu 55425 kertaa)

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1379
  • ***** Huikea tyyppi
Huora vaimoksi
« : Heinäkuu 12, 2019, 20:19:15 »

Aloitan nyt itse tänne lempiketjuni historiasta. Katsotaan, vieläkö joku innostuu ajatteluleikkiin mukaan!

Eli ota huora vaimoksi, niin saat ilmaista, vaihtelevaa ja antaumuksellista seksiä silloin, kun haluat. Hupakko jos kuka ymmärtää, kuinka oma mies pidetään kotona tyytyväisenä.

Häh, oliko joku jotain muuta mieltä? :)
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä ke - ke pääsiäisen yli.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #1 : Heinäkuu 12, 2019, 21:14:57 »
Joskus saatoin olla sitä mieltä että mikä ettei. Vaimo joka rakastaa seksiä ja osaa kaikki temput ja vieläpä tienaa hyvin. Paremmin ajateltuna pääni ei ehkä kestäisi sitä tietoa että siellä se vaimoni vain panee toisia miehiä, vaikka ymmärrän että se on vain työtä ilman syvempiä tunteita. Johtuu siitä että olen vähän omistushaluinen tyyppi, ja seksi on mielestäni hyvin intiimi kokemus. Mutta voisiko sitä kuitenkin syntyä niin luja luottamussuhde että se ei enää haittaisi, en tiedä mutta olen kuitenkin aika sopeutuva ja ymmärtäväinen mies. Tietysti jos naimisiin asti mennään niin silloin on jo oltava faktat tiedossa ja molemminpuolisen luottamuksen kunnossa.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #2 : Heinäkuu 12, 2019, 21:38:25 »
Joskus nuorempana ja jonkun ihme neitsytmyytin omaksuneena asia olisi ollut ehdoton ei. Etenkin kun oma itsetunto oli mitä oli, niin toisen kokeneisuus olisi varmana saanut pään laukeamaan.
Nykyisin asia ei olisi enää mikään ongelma, vaan oikeastaan aika kiinnostavaa. Mullehan kävisi tietysti niin että puoliso harrastaisi töissä seksiä riittämiin ja mä jäisin ilman parisuhdeseksiä.  No, mitäs oon paska sängyssä, enhän mä itsekään itseni kanssa seksiä harrastaisi (ellei olisi pakko).

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #3 : Heinäkuu 12, 2019, 21:42:37 »
Pitääkö meidän Meeme nyt ajatella, että olet turska-aviomiestä vailla?
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1379
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #4 : Heinäkuu 12, 2019, 21:49:02 »
Turskapappa, kuulostiko tää miun aloitus epätoivoiselta deittihaulta   ;D
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä ke - ke pääsiäisen yli.

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1379
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #5 : Heinäkuu 12, 2019, 21:53:37 »
Moogie, myös naisilla on vastuu omasta nautinnostaan. Ja puhun nimenomaan siviiliparisuhdeseksistä. Ei kukaan mie ole meedio syntyessään. Kyllä ne jokainen nainen ovat ansainneet tulevansa kuulluiksi ja siten itse ensin ilmaisemaan, minkälaista kosketusta ja minkä tyyppistä seksuaalista kanssakäymistä hyö haluavat.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä ke - ke pääsiäisen yli.

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #6 : Heinäkuu 12, 2019, 22:13:58 »
Moogie, myös naisilla on vastuu omasta nautinnostaan. Ja puhun nimenomaan siviiliparisuhdeseksistä. Ei kukaan mie ole meedio syntyessään. Kyllä ne jokainen nainen ovat ansainneet tulevansa kuulluiksi ja siten itse ensin ilmaisemaan, minkälaista kosketusta ja minkä tyyppistä seksuaalista kanssakäymistä hyö haluavat.

Aivan totta, ja juuri tuon vuoksi voisin kuvitella että hupakko vaimona olisi loistava tilanne. Ainakin mitä seksin ja tarpeiden avoimuuteen tulee.

Omalla kohdallani taidan vain aina ihastua vääriin naisiin ja pari kertaa olen törmännyt palveluntarjoajaankin, joka on odottanut minun tietävän mitä pitäisi ja tulisi tehdä. Opetus, satsaa oikeisiin ammattilaisiin.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #7 : Heinäkuu 12, 2019, 22:15:36 »
Turskapappa, kuulostiko tää miun aloitus epätoivoiselta deittihaulta   ;D
No sinä sen sanoit :D
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1379
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #8 : Heinäkuu 12, 2019, 22:20:35 »
Turskapappa, kuulostiko tää miun aloitus epätoivoiselta deittihaulta   ;D
No sinä sen sanoit :D

Tähänkö sitä on tultu  8)
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä ke - ke pääsiäisen yli.

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #9 : Heinäkuu 12, 2019, 22:23:58 »
Jostain syystä pyörii mielessä että eihän sitä yleensä tuoda töitä kotiin :D

Jonkin verran kiinnostaisi tuollainen keissi mutta mutta Miten siinä käy jos sattuu tulisesti rakastumaan siihen huoraan ja sen seurauksena tulee helposti se mustasukkaisuus. Ihmisen mieli kun on aika kimurantti.

Poissa rassexx

  • Full Member
  • Viestejä: 165
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #10 : Heinäkuu 12, 2019, 23:09:56 »
Itsellä oli tuossa parisuhteentynkää amatöörihupakon kanssa. Ei tavattu näiden hupakointien kautta vaan muuta kautta ilmeni hänen olevan hupakko. Eikä siinä mitään. :) Sanoin hänelle, että jatkaa vaan hommia jos siltä tuntuu.

Harmikseni suhde sitten päättyi muista syistä. :(

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1379
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #11 : Heinäkuu 12, 2019, 23:26:44 »
Joro, pelkäätkö sitä, että vaimo tulee mustasukkaiseksi siun hupakointikäynneistä vai miten päin?
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä ke - ke pääsiäisen yli.

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #12 : Heinäkuu 12, 2019, 23:30:30 »
^Tai toisinpäin ajattelin. Mutta voihan se noinkin mennä

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #13 : Heinäkuu 12, 2019, 23:36:03 »
Oon monesti miettinyt jos päätyisin parisuhteeseen, niin toivoisin vapaata suhdetta. Ei tarvitsisi kummankaan pantata himojaan seksuaalisuuden suhteen. Silloin puoliso voisi huorata kaikesta rauhassa ja suhde perustuisi muille, paljon tärkeämmille asioille kuin seksuaaliselle sitoumukselle.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #14 : Heinäkuu 13, 2019, 08:37:26 »

Jos kaksi ihmistä haluaa olla yhdessä niin millään muulla ei ole väliä. Eli eiköhän tämä keissi ole ihan selkeesti klassinen win-win.  ;D Oppikirjaesimerkkikamaa. Mies voittaa, nainen voittaa. Jos on lapsia, yhteisiä tai tahoillaan tehtyjä niin nekin voittaa. Kaikki voittaa, jopa bmw xsuperhypermega m5:lla ajava vittumainen naapurikin voittaa. Mä en nää mitään mikä vois mennä pieleen. Ikuinen kesä.  Ja nyt en tarkoita tällaista sateista, kylmää, suomikesää vaan oikeaa aurinkoista, lämmintä kesää. 




Amator

Poissa Vieras0003

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #15 : Heinäkuu 13, 2019, 12:37:38 »
Ei minusta vaan olisi miehelle vaimoksi, vaikka useampia kertoja kosittu on. Minä olen matkustelevainen ja vieraille miehille antavainen epäluotettava suttura. Jos olisin mies, niin en ottaisi omaksi.
Toisaalta jos olisi sellainen sohvalla röhnöttävä oma minipossu, niin olisi sille aika kiva kantaa kaupasta kaljaa ja makkaraa ;D

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #16 : Heinäkuu 14, 2019, 14:24:53 »
^ Minipossu olisi ihana!  ;D ...Mutta ei kylläkään tuollainen kaljalla käyvä.  ;)

Mutta vastatakseni kysymykseen, huora vaimoksi olisi mulle aika täydellinen diili. Kumpikin meistä kun olisi alalla, niin vältyttäisiin turhalta työhön liittyvältä draamalta. Ainakin ideaalitilanteessa näin. Ihmisiähän me vaan ollaan, niin kai tällaisessa huora+huora - combossakin voi epävarmuus ja mustasukkaisuus leimahtaa.
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Vieras0003

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #17 : Heinäkuu 14, 2019, 14:34:41 »
Niin minullekin, mutta miehen itsetunto ei taitaisi huoraavaa emäntää kestää. Siksikin tuo minipossu olisi sopiva kumppaniksi.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #18 : Heinäkuu 14, 2019, 14:58:13 »
Jostain joskus kuulin, että mies joka oikeasti on kiinnostunut huorasta siviilissä, saattaa olla kiinnostuneempi siivellä elämisestä kuin huoraroolin takana olevasta ihmisestä.

Poissa huoripukki

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora vaimoksi
« Vastaus #19 : Heinäkuu 15, 2019, 04:38:07 »
Ilmiselvää, mutta kirjoitanpa kuitenkin.

Kaksi täysin eri asiaa, että ottaako huorasta vaimon vai ottaako huorasta vaimon. Eli onko tutustunut Vaimoonsa hupakoinnin lomassa, eli vaimo on ollut pröstityttelö, ja itse asiakas. Vai onko tutustunut muuta kautta, ja myöhemmin vasta tullut ilmi että hänhän onkin hu*Ora.

Huorahuoran (tutustuen hupakkoskenen kautta = maksaa pillusta) naiminen vaimoksi on vähän sama kuin nussisit terapeuttiasi. Kyllähän niin käy, ihmisiähän me kaikki olemme, huorat ja terapeutit myös, ja samalla tavalla kuin terapeutit ajautuvat seksisuhteisiin asiakkaidensa kanssa, niin samoin huorat tykästyvät asiakkaisiin ja asiakkat huoriin, ja himo on loputonta.

Mutta sama asia siten, että VOIMA-balanssi (pauwör palans) on vituillaan jo alusta asti, jos nait vakihupakkosi vaimoksi asti. Ja siinä paskoo vain oman pään, aivan samalla tavalla, kuin "seksisuhteessa oman terapeuttinsa kanssa olleista/olevista ihmisistä" 14 % on yrittänyt itsemurhaa ja 1 % onnistunut yrittäessään, niin samalla tavalla se kuuppa sekoaa kun nai sitä hupakkovaimoaan, se on kuin piikkiä lihaan, piikkiä lihaan,