Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Penttilän mielentilatutkimuksia  (Luettu 13267 kertaa)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Penttilän mielentilatutkimuksia
« Vastaus #60 : Toukokuu 04, 2020, 22:56:10 »
^Mäkin panin merkille, että numeroita sisältäviä postauksia poistettiin usein.

Sama havainto, kysyin muutamista varoituksista et oisko niiden voinut antaa olla. Sanoivat et olivat selvitelleet eikä asiat olleet menneet ihan kuten oli kirjoituksessa annettu ymmärtää.

Varoistusten käyttämistä myös kostotarkoituksissa kyllä esiintyi. Itse selvittelin ainakin kahta tapausta, varoittajan tarina sitten vaan alkoi kummasti muuttumaan. Olen ollut myös yhteyksissä joissain tapauksissa varoituksina julkaistuihin numeroihin, kun on homma alkanut haiskahtaa liikaa. Ja on tullut hyvin selväksi ettei varoitus ole voinut asiallinen. Sellaiset todisteet sieltä paikoissa ja ajoista pystyttiin lyömään eteen toiselta puolelta.
Näitä on muuten varsin työläs selvitellä, ja paljon helpompaa/turvallisempaa on modejen kannalta taatusti vain poistaa, kuin lähteä käyttään tunteja jokaisen asian selvittelyyn.
Mutta noista selvittelyrupeamista mulle jäi ihan hyvä fiilis, toivottavasti ne myös auttoivat syyttömiä joita syytettiin.
Mutta eihän se koskaan kovin hauskaa tai varsinkaan kiitollista homma ole.

Olin samana iltana Kalliossa, parin sadan mertin päässä päyvystämässä kun tuo tapahtui... taisin vaan olla liian nuori Penttilän makuun (onneksi)  :-X

On varmaan ollut jäätävä tunne jälkikäteen kun selvinnyt mitä tapahtunut...samoilta kulmilta taisi toisella tytöllä olla sama kokemus. Näköyhteys kämppään jossa tuo tapahtui. Ihan hirveää edelleenkin ajatella tuota juttua. Vitsit mä itkin ihan täysillä kun mun kyselyihin vastattiin ja varmistettiin et näin oli käynyt. Tosi surullista ja jotenkin raivostuttavaa. Mutta ei siinä mitään ollut tehtävissä, kuin toivoa että juuri tuo murha-tuomio nyt viimeinkin tulisi.
Se kanava mikä julkisuudessa aluksi tuotiin esille mistä Penttilä olisi uhrin bongannut ei muuten tainnutkaan sitten lopulta olla se mitä silloin luultiin, koska oikeudessa sitten jo todistettiin toisin. Eli olisi löytänyt uhrin lehti-ilmoituksen kautta.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Penttilän mielentilatutkimuksia
« Vastaus #61 : Toukokuu 04, 2020, 23:28:05 »
Vaasankadulla tänään, joku vienyt kynttilän.  :'(
Tykkään.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Penttilän mielentilatutkimuksia
« Vastaus #62 : Elokuu 25, 2021, 13:52:08 »
Ja tältä viimeiseltä teolta olisi voitu välttyä, jollei Huoramafia olisi poistattunut kusenkeltaisilta Sexwork sivuilta kirjoitettuja varoitusviestejä ko miehestä.

Sä oot ristiriitainen persoona. Välillä sä käsittääkseni kritisoit jos hupakoilla on lista kusipäisistä/vaarallisista asiakkaista ja sitten kritisoit kun sitä ei ollutkaan

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Penttilän mielentilatutkimuksia
« Vastaus #63 : Elokuu 25, 2021, 17:01:43 »
Olen psykologiaa nyt yhden lukuvuoden perusopinnot kokonaan opiskelleena tuumaillut mielessäni, että millaiset kriteerit ja metodit määrittävät mielentilantutkimuksia. Kun tuossa Penttilän keissin tapauksessa varmasti ei ole voitu välttyä ko. toimilta.

Mutta jos joku tyyppi on oikeasti niin täysin hullu, että vahingoittaa muita henkirikoksella, jota ei toistuvista tuomioistakaan huolimatta ole ymmärtänyt perille menevästi, ettei uusisi tekojaan... Niin sellainenkin onnistutaan pistämään vaan poseen linnakakkua syömään määräajaksi, kunnes armahdetaan tai vapautetaan. Mietin siis mielessäni, millaiset kriteerit oikeasti määrittävät syyntakeettomuutta tuollaisia hirmutekoja jälkikäteen tutkittaessa ja selvitettäessä.

Onhan se nyt maalaisjärjellä ajatellen aika selvää, ettei ilmeisesti oppi ymmärryksen ja kantapään kokemuksen kautta ole jäänyt tekonsa uusijalla oikein selkärankaan, jos se tekonsa uusiminen on niin paljon houkuttanut. Vai onko se eristyssellikin sitten houkuttanut, sitä en sitten tiedä... ;D

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Penttilän mielentilatutkimuksia
« Vastaus #64 : Marraskuu 01, 2021, 02:24:35 »
En voi ymmrtää Suomen "oikeus"laitosta, vaikka en kuorossa halua ulvoakaan.
Tyyppi tiedettiin vaaralliseksi vuosikymmenten ajalta, siis ei minkään kahden vuoden ajalta, ja silti.

Sen toki olen tiennyt, että mt-hoitomme on ajattu alas, mutta sitä en ymmärrä, kuinka tuo kaikkien murhiensa jäljiltä voi päästä ehkä noin komentoista-neljäntoista vuoden jälkeeen vapaaksi.

Faktat osoittavat, että ennuste on yhtä hyvä kuin Jammulla, mutta pelkäänpä että tuo saa mt-terveen paperit ja pääsee ulos, jos ei muuten, niin "ihmisoikeus- ja säästösyistä".
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi