Keskustelua paikkakunnittain > Etelä-Suomi

Nina Hämeenlinna

<< < (18/29) > >>

Vieras0395:
No sinun yllätykset, koiralle tosin, painoi varmaan 20 kg, kiitos niistä. Ja hei noi farkkulappusortsit, mitä koko kesän metsästänyt oli nyt oikeaa kokoa xs, ne on aika messevän näköiset valkoisen topin kanssa ja kävinkin grillillä ne päällä kääntämässä päitä, kiitos niistäkin. Olet ihana.

Salainenrakastaja:
Nyt kun olen päässyt kotiin ja hieman rauhoittunut niin ajattelin kirjoittaa rapsan tämän päivän tapaamisesta. No oveen kun koputin niin oven avasi tosi kaunis nainen aivan upeassa wetlook nahka mekossa :inlove: oli oikein vartaloa myötäilevä, oli kiva kosketella ninniä se päällä. Kaikki perus panoasennot tietysti kävimme läpi ja kaikki onnistui :) oli hyvät näkymät. Lopuksi laukaisin tykkini nimaran suuhun ja sinne tulikin ihan kiitettävä määrä lämmintä spermaa. Nyt on sellainen olo kuin tuhkatkin olisi viety pesästä.
Kiitos tästä meetingistä ja nähdään taas. Ja kiitos kun sain toimittaa vähän muitakin juttuja sinne :inlove: Uusia tapaamisia vähän suunnittelimme myös. :headphones:
Porilaiset pääsevätkin nauttimaan tästä ihanuudesta ensiviikolla ja tietty cum in mouthista.

Vieras0395:
Olipas se taaskin kivaa ja juu tykki tulitti aika annoksen jopa minulle. En edes muista, koska olisit ollut vaan tunnin ajan, mutta hyvin kerettiin siinäkin.
Nina kiittää ja kumartaa ja koruli heiluttaa häntää niin maan perusteellisesti.

massoil:
Nyt olen lukenut niin paljon pelkkää hyvää ja kaunista Ninasta että on pakko kysyä onko Nina tulemassa Lahdessa käymään joskus? Tulisin vrmasti tapaamaan pariksi tunniksi.  :D

Vieras0395:
^
Aika moni käy Lahdesta minun luona Hämylinnassa, mutta eipä sitä koskaan tiedä, vaikka Lahteen tulisinkin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta