Keskustelua paikkakunnittain > Etelä-Suomi
Nina Hämeenlinna
Pekonen:
Hienoja rapsoja. Harmi että Hämeenlinna on kaukana ja sinnepäin on harvoin asiaa, Nina olisi kiva tavata.
Näistä teräväkielisistä palveluntarjoajista saattaa monelle muodostua hieman tyly kuva kun saitilla ottavat yhteen mutta kun livenä tapaa niin ei välttämättä uskoisi että kyseessä on sama ihminen.
Uskon että näin on myös Ninan tapauksessa.
Vieras0395:
Kiitos Entto sinulle :kiss:
Ja mitä tulee ns teräväkielisyyteen, niin minut tavanneet tietävät minut. En ole ihan niin paha miltä vaikuttaa, oikeastihan olen pehmo nössö.
Kellopeliappelsiini:
--- Lainaus käyttäjältä: Nina - Helmikuu 24, 2021, 21:17:54 ---Kiitos Entto sinulle :kiss:
Ja mitä tulee ns teräväkielisyyteen, niin minut tavanneet tietävät minut. En ole ihan niin paha miltä vaikuttaa, oikeastihan olen pehmo nössö.
--- Lainaus päättyy ---
Tähän voin yhtyä. Siis pehmoon nössöön.
parta-pena:
Ninan tavanneena, ihana "taskuvenus". Homma hoituu, paras muistoni on, kun aikoinaan a-auto oli pysäköinyt erään Lidlin parkkipaikalle, aikaa oli tunti ja kokoajan homma hoitui niin perusteellisesti. Tässä kun kevään -kesän aikana ohi ajan nykyisesta paikastasi, niin pysähdys paikkani on H-linna.... Jopa aiemminkin, jos keikkailet vielä....
Cick:
--- Lainaus käyttäjältä: Nina - Helmikuu 24, 2021, 21:17:54 ---Kiitos Entto sinulle :kiss:
--- Lainaus päättyy ---
Nina tavaneena voin kyllä allekiroittaa että hän on todella kiva ja seksikäs.
Joku kerta pitää tulla käymään Hämeenlinnassa, ... :kiss:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta