Keskustelua paikkakunnittain > Etelä-Suomi

Nina Hämeenlinna

<< < (8/29) > >>

Villerius:
^
S 500 mersu on starttimoottori.  :laught:

Vieras0240:
Dikkeli perkele😁

Jousimies2012:

--- Lainaus käyttäjältä: Perseeseen - Lokakuu 09, 2021, 13:21:29 ---Olen matkalla nimaran luokse :inlove: ei oikee lompakko mahdu kiinni mutta se on näitä arkipäivän ongelmia. 8)

--- Lainaus päättyy ---
Kannattaa vaihtaa nuo pikkurahat isompiin seteleihin niin ei tule ongelmia 💪🏾
500€ setelit menee paljon nätimmin lompakkoon ja onneksi nykyään voi maksaa kortilla / PayPallilla 👍
Meinasin sanoo että niin minä teen mutta eihän minulla ole lompakkoa 😂

--- Lainaus käyttäjältä: orjamies - Lokakuu 09, 2021, 13:37:07 ---pitää lähtee snägärille  :laught:

--- Lainaus päättyy ---
Kannattaa ottaa sieltä pohjalta pari seteliä kun ei snägärillä oo antaa isommista takaisin ellet anna pitää loppuja  :o

--- Lainaus käyttäjältä: Perseeseen - Lokakuu 09, 2021, 17:46:58 ---Olen muuten varannut nimaran lauantai päiväksi ja yöksi ;D vietämme juuri laatuaikaa ja illalla kuuntelemme hyvää musiikkia.

--- Lainaus päättyy ---
Mulla ei kyllä käynyt foorumi kertaakaan mielessä kun kävin kylässä.
Jäi kaffeetkin juomatta kun oli muuta puuhaa  :behind: , musiikistakaan ei ollut tietoa vai tarkoitatko Ninan suloista ääntä joka on kuin musiikkia korville?
Vahtikoiraa ehdin morjestamaan ennenkuin meinasi ottaa palan kädestä  :whipping:

--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Lokakuu 09, 2021, 23:28:37 ---^
S 500 mersu on starttimoottori.  :laught:

--- Lainaus päättyy ---
Otetaas sille  :drinking: ja katsotaan lähteekö se käyntiin  :laught:

--- Lainaus käyttäjältä: Nina - Elokuu 14, 2021, 21:07:19 ---^
En sir, sinä olet täydellinen. Mietin lattaisko tään  :blowjob: vai tään  :behind:

--- Lainaus päättyy ---
Laitetaan nämä kaikki  :blowjob: :behind:  :wanker: :blowjob:

Perseeseen:
Huh huh olipa mukava yön yli tapaaminen nimaran kanssa. Nimaran kokkaus taidot on kyllä hyvät, ruuat on aina olleet hyviä niinku seurakin. Saunassakin käytiin. Makkarissa roiskuttelimme välillä ja aamulla piti vielä roiskutella. Viime tapaamisella huomasin että nimaralta puuttuu digiboksi yhdestä tvstä niin tietysti herrasmiehenä vein hänelle digiboksin ja laitoimme sen toimintaan. Kiitos kivasta tapaamisesta. :inlove:  :kiss:
Ässällä matka meni kivasti.

Hormonihiiri:
^ Mites geelit? Entä tipat? Missä mitoissa kyrpä tällä kertaa?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta