Keskustelua paikkakunnittain > Etelä-Suomi
Nina Hämeenlinna
Pekonen:
--- Lainaus käyttäjältä: Entto - Tammikuu 22, 2023, 13:24:40 ---^
Likainen mieleni yhdisti fantasian, Koirulin ja perseeseen panemisen.
Mutta siitähän ei ollut kyse.
Hyi minua.
--- Lainaus päättyy ---
Hyihyi☝️.
Vieras0395:
Sepi perskeles. Olit pedannut minun sängyn samalla kun menit hakemaan reppusi. Kiitos. Oli hyvät soittolistat.
En kehu liikaa, ettei muut luule sinun olevan joku nössö pössökkä. Olet kiva poika, paino sanalla poika, kun jos ihan nuorena olisin tuupannut, niin voisin olla melkein sinun äityli. Olet söpö, ihana JA kiguli on aika iso :inlove:
PS. emme käyttäneet spermageeliä, vaan pyyhettä pään alla, kun ihan ehtaa tavaraa tuli suuhun, hiuksin ja naamalle etten sanoisi runsain mitoin. Näin meillä persuilla eilen meni.
Turuntyttö:
Mä en nyt oo ihan varma et meneekö multa sarkasmi ohi vai mitä häh. Täällä pääosin keskustelua joka olis voitu käydä kahden kesken. 🤔😁 Eli mikä pointti on käydä tässä ketjussa tällaisia keskusteluja jotka ei varsinaisesti varmaan kehenkään vaikuta millään tavalla..? Oon ehkä vähän pöljä varmaan 😅 Turskafoorumilla en oo kerennyt olemaan niin ei oo siitä kokemusta😔😁
Vieras0395:
--- Lainaus käyttäjältä: Entto - Tammikuu 22, 2023, 13:24:40 ---^
Likainen mieleni yhdisti fantasian, Koirulin ja perseeseen panemisen.
Mutta siitähän ei ollut kyse.
Hyi minua.
--- Lainaus päättyy ---
No hyi hyi minultakin Entto, se olisi sitä paitsi eläinrääkkystä.
Eikun Sepeliini toi koruliinille jotain 20 kg lihaa pakkaseen ja puruluun.
Puoliltaöin kun mentiin nukkumaan, niin minun sänkyperuna viihtyi vieressä hetken.
Ja tiedän jo, kuka kommentoi, kun ite olin aamulla kylpytakissa ja tukka pystyssä.
Joku käytti minun koiran aamupissillä. Olsikohan se ollut yksi Sepi.
Vieras0408:
--- Lainaus käyttäjältä: Turuntyttö - Tammikuu 22, 2023, 16:00:34 ---Mä en nyt oo ihan varma et meneekö multa sarkasmi ohi vai mitä häh. Täällä pääosin keskustelua joka olis voitu käydä kahden kesken. 🤔😁 Eli mikä pointti on käydä tässä ketjussa tällaisia keskusteluja jotka ei varsinaisesti varmaan kehenkään vaikuta millään tavalla..? Oon ehkä vähän pöljä varmaan 😅 Turskafoorumilla en oo kerennyt olemaan niin ei oo siitä kokemusta😔😁
--- Lainaus päättyy ---
Hauskahan näitä tarinoita kiihkeistä hetkistä on lukea.
Jutut on eläväisesti/hauskasti kirjoitettu, niin mikä jottei.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta