Keskustelua paikkakunnittain > Etelä-Suomi
Nina Hämeenlinna
Salainenrakastaja:
Kiitos sinulle eilisestä yön yli tapaamisesta oli todella mukavaa ja rentouttavaa :kiss: Olin varannut meille luxus mökin missä saimme rentoutua ja paneskella 8) Oltiin koko ilta ulkoporeammeessa ja hipusuttelimme toisiamme ja kuuntelimme hyvää musiikkia samalla. Välillä kävimme sisällä panemassa. Nimara oli minun oma pikkuhuora eilen:inlove:
Vieras0395:
Mökki oli hieno ja ulkoporeammeessa lilluttiin kyllä vielä yölläkin. Mutta oikeaa luxusta olit sinä.
Näet aina niin paljon vaivaa tapaamisen eteen, tuot pieniä lahjoja, huolehdit tarjoiluista, panet isolla :P soitat hyvää musiikkia, kerrot hauskoja tarinoita...Kiitos sinulle minilomasta ystäväni :-*
Vieras0395:
--- Lainaus käyttäjältä: Atso - Lokakuu 14, 2022, 16:08:17 ---Mites Ninaan saapi nykyään yhteyden? Voisi taas pitkästä aikaa tulla poikkee
--- Lainaus päättyy ---
Oho, on vähän yksäreitä vastaamatta. Tämän viikon olen pois lauantaihin asti, mutta vastailen viikon aikana ja laitan kuuman linjan numeron.
Salainenrakastaja:
Kiitos tämän päivän panosta :kiss: ja toivottavasti koiruli pitää lahjastani ;D
Nähdään taas :inlove:
Vieras0395:
--- Lainaus käyttäjältä: Salainenrakastaja - Marraskuu 06, 2022, 16:13:22 ---Kiitos tämän päivän panosta :kiss: ja toivottavasti koiruli pitää lahjastani ;D
Nähdään taas :inlove:
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos, kyllä tykkäsi ja minä tykkäsin :inlove:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta