Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pillun hinta on noussut  (Luettu 29987 kertaa)

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Pillun hinta on noussut
« : Joulukuu 08, 2020, 20:58:15 »
Aika palata peruskysymyksiin eli pillun hintaan. Aihe kun herättää keskustelua ja sitähän me kaipaamme forkalle.

Minä väitän, että pillun hinta on noussut. Perustelu on, että parikymppiset timmit puoliamatöörihuorat ovat pääkaupunkiseudulla alkaneet pyytää tunnin hotellikeikasta 300 euroa. Hinta on ollut enemmän kuin 10 vuotta 250 euroa, joskin tinkimällä timmeydestä tai tuurilla aina välillä on selvinnyt 200 eurolla.

Vastaväitteenä tulee, että onhan naapurisivustot ja RE täynnä halvempia. No niin on ja minusta on hienoa, että löytyy erilaisia palveluntarjoajia.

Vaan mitäpä mieltä olette? Hinnoista kannattaa aina keskustella 8)
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pillun hinta on noussut
« Vastaus #1 : Joulukuu 08, 2020, 21:09:24 »
Oon pannu (höhhöhhöö) saman merkille. Amatöörit on tulleet hinnoissa samalle viivalle ammattilaisten kanssa. Toki poikkeuksiakin löytyy kuten aina. Olisiko sitten daamit käyneet läpi hintoja ja sen perusteella nostaneet samoihin mihin muutkin?
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pillun hinta on noussut
« Vastaus #2 : Joulukuu 08, 2020, 21:20:49 »

Mikä ero on muuten ammattilaisella ja amatöörillä? 🤔🤔 Ammattilaisella on kortsut mukana..? Vai amatööri on jos tekee seksityötä osa-aikaisesti..? Vai se että ammattilaisella on nimimerkki täällä saitilla..? 😊
Amator

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5161
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pillun hinta on noussut
« Vastaus #3 : Joulukuu 08, 2020, 21:30:13 »
On noussut!

Jatkakaa 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vaitiolovelvollinen

  • Jr. Member
  • Viestejä: 56
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pillun hinta on noussut
« Vastaus #4 : Joulukuu 08, 2020, 21:31:42 »
Työmies ja nainenkin on palkkansa ansainnut. Osakkeiden ja kiinteistöjen hinnat ovat nousseet, miksei sitten pillunkin?

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pillun hinta on noussut
« Vastaus #5 : Joulukuu 08, 2020, 21:32:37 »
Onko alalla pillukartelli?? Kilpailuvirasto huomio!!!

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pillun hinta on noussut
« Vastaus #6 : Joulukuu 08, 2020, 21:52:50 »

Mikä ero on muuten ammattilaisella ja amatöörillä? 🤔🤔 Ammattilaisella on kortsut mukana..? Vai amatööri on jos tekee seksityötä osa-aikaisesti..? Vai se että ammattilaisella on nimimerkki täällä saitilla..? 😊
Puoliamatööri ilmoittelee useimmiten naapurisivustolla. Hänellä ei ole pilluluuria. Useimmiten ei omaa paikkaa ja hommaa tehdään epäsäännöllisesti. Useimmiten häntä ei saa kiinni kun sähköposti tukkeutuu epätoivoisista luusereista, jotka luulee saavansa ilmaiseksi kun kertoo kullin koon.

Amatöörejä ovat kaikki, jotka antavat ilmaiseksi. Ammattilaisia ne, jotka tuntevat pelin säännöt ja toimivat... no ammattimaisesti.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5259
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pillun hinta on noussut
« Vastaus #7 : Joulukuu 08, 2020, 21:53:33 »

Mikä ero on muuten ammattilaisella ja amatöörillä? 🤔🤔 Ammattilaisella on kortsut mukana..? Vai amatööri on jos tekee seksityötä osa-aikaisesti..? Vai se että ammattilaisella on nimimerkki täällä saitilla..? 😊
Erotus on veteen piirretty viiva ja kyllä minä mainittujen tapausten eron tunnistan joskin yksilötasolla on vaikea sanoa luokitellaanko hänet ammattilaiseksi vai amatööriksi. Voisi koittaa erotella jotenkin niin että ammattilaisella on ilmoitus melkeinpä jatkuvasti näkyvillä ja on mahdollisesti ollut jo vuosia. Amatöörillä sen sijaan vain lyhytaikaisesti jossakin elämän vaiheessa. Ja määritelmäni on niin huono että sitä ei tarvitse edes kumota, tiedän itsekin että se on kelvoton määritelmä.

Mitä pillun hinnan nousemiseen tulee: voi olla tai sitten ei. Omat kokemukseni eivät tätä vahvista. Mulla itselläni on kuitenkin ollut koko ajan suunnilleen sama hinta jota olen valmis maksamaan. Hintaa joutuu joskus tiedustelemaan jos ilmo on sivustolla jossa asiaa ei saa mainita. Toisinaan jätän väliin kun hinta ei ole minulle sopiva - mielestäni tätä ei tapahdu nykyisin sen useammin kuin takavuosinakaan, joskaan nykyisin en ole enää yhtä aktiivinen kuin joskus nuorempana. Ikä tekee tehtävänsä.

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6632
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pillun hinta on noussut
« Vastaus #8 : Joulukuu 08, 2020, 22:12:00 »

Mikä ero on muuten ammattilaisella ja amatöörillä? 🤔🤔 Ammattilaisella on kortsut mukana..? Vai amatööri on jos tekee seksityötä osa-aikaisesti..? Vai se että ammattilaisella on nimimerkki täällä saitilla..? 😊

Ainakin yksi konkreettinen ero minkä itse olen havainnut on palveluntarjoajan tekemässä oharissa. Yksikään ammattilainen ei ole koskaan tehnyt mulle ohareita, amatöörit kyllä.

Hinnoissa mielestäni amatöörien hinnat ovat yhä useammin olleet samalla tasolla ammattilaisten kanssa.
Pörrö on aina plussaa

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pillun hinta on noussut
« Vastaus #9 : Joulukuu 08, 2020, 22:12:05 »
En ole muuta huomannut kuin että joillain on osa palveluista muuttunut maksullisiksi.

Mutta en kyllä ihmettelisi jos tämä korona ei olisi hintoihin vaikuttanut nostavasti, ulkomaan tarjonta on kuitenkin ymmärrettävistä syistä pienentynyt. Ja kaikkihan tietää miten kysyntä ja tarjonta toimii.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pillun hinta on noussut
« Vastaus #10 : Joulukuu 08, 2020, 22:42:42 »
Vaikka olenkin jäänyt eläkkeelle hupsuista ja ruvennut feministiksi, ainakaan ammattilaisten kohdalla en ole havainnut hintojen nousua. RE:llä löytyy laatua, nopealla vilkaisull, ja vielä aivan kohtuu hintaan. Outcallista 300€/h on normitaksa ammattilaisille, amatöörejä en koskaan harrastanut. Niiltä saa ilmaiseksi.     

Poissa vesa75

  • Full Member
  • Viestejä: 153
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pillun hinta on noussut
« Vastaus #11 : Joulukuu 09, 2020, 00:18:24 »
Kansantaloustiedettä lukeneena voin todeta, että keskustelun laatu on suhteellisen laadukasta. Hinnan ja määrän kohtaamiseen vaikuttavat myös tässä tapauksessa kysyntä ja tarjonta.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 09, 2020, 00:23:41 kirjoittanut vesa75 »
Herrasmies henkeen ja vereen

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pillun hinta on noussut
« Vastaus #12 : Joulukuu 09, 2020, 02:32:12 »
Sii mä ihan hiljan katsoin sattumalta "Karpolla on asiaa"-jakson seksikaupasta vuodelta 1996 (https://www.youtube.com/watch?v=FOkpXH_r7aY) ja mietin ihan samaa! Tosin aikajänteenä sit jo parikymmentä vuotta.

Videon mukaan tuolloin aika tavanomainen hinta suihinotosta ja/tai panosta on ollut 100-200 markkaa. En ole ikinä markkoja käyttänyt, mutta siis eikö toi ole ihan mitättömän vähän? Ymmärrän ettei se kerroin ole enää mikään 7 markkaa on yksi euro vaan jotain paljon monimutkaisempaa, mut nykyään palveluntarjoajien taksat on liki samat paitsi euroina - onhan toi ihan järjetön muutos?

Liekö syynä sit hyvinvointiyhteiskunnan nousu ja laman lasku tai mikä lie, joku mua vähän kauemmin elänyt ja skeneä tarkkaillut sais kertoa.

Mun hinnat on olleet alottamisesta lähtien samat, eli korkeimmat tuntikohtaiset taksat mitä satuin joltain kollegalta löytämään ja vielä vähän lyhyisiin aikoihin vaiva- ja kuumotuslisää päälle. Eli kalliithan ne on. Luulen että vähemmästäkin summasta näitä hommia tekisin, vaan kysyntä ja tarjonta määrää ja teen ennemmin vähemmän töitä kuin enemmän töitä saman rahan eteen  ::) Synnyin ehkä sittenkin ihan oikealle vuosikymmenelle, ainakin pillubisnesten kannalta!
Hupsu hupakko Turusta

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15154
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pillun hinta on noussut
« Vastaus #13 : Joulukuu 09, 2020, 07:00:15 »
^
Tuossa Karpon videossa huvitti Dosentin ennustus taivaaseen menosta ja HIV- tartunnan saamisesta.
Olisi mielenkiintoista seurata, mitä 24 vuoden kuluttua sanotaan koronasta.  ;D

Pillun hinta on varmasti joillekin noussut. Itse en ole todennut samaa. Tosin mun aika taitaa vaan olla näillä markkinoilla ohi.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pillun hinta on noussut
« Vastaus #14 : Joulukuu 09, 2020, 07:14:07 »
^^Rahanarvo on aina nykyhetkellä aina korkeampi kuin 20 vuoden päästä. Siihen vaikuttaa inflaatio.

Toki olet oikeassa, että 100-200 mk ei ollut paljon mitään vuonna-96. Siihen aikaan olin vielä kunnon mies ja kuten nykyäänkin enkä hupsuilut, mutta luin lehdestä virolaisnaisista, jotka tulivat Suomeen laivalla ja joilla satamssa oli kyltit, joissa luki Pilu 50 mk, joten halvalla on ysikyt-luvulla saanut pillua satamassa. Jos 100-200 mk pitää paikkansa, olivat tuohon aikaan varsin halvat verrattuna keskivertosuomalaisen käytettäviin tuloihin nähden. 

Pelkästään inflaatio ei riitä selittämään hintojen nousua, vaan sen takana on yhteisvaluutta Euro, jonka aikana hinnat ovat kuusinkertaistuneet. Yksi vaikuuttavimmista argumenteista, joita suomalaisille myytiin Euroopan unioniin liittymisestä, ja se oli että hinnat halpenee. Vaan miten kävi. Vuonna 2002 Suomi liittyi Euro-yhteisvaluuttaan ilman kansanäänestystä toisin EU:hun. Nyt Suomi ei voi enää devalvoida omaa rahaa, joten ollaan kusessa joka kerta, kun tulee talouskriisi, ja niitä tulee aina tuon tuosta.   

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pillun hinta on noussut
« Vastaus #15 : Joulukuu 09, 2020, 08:55:45 »
90-luvun puolivälin jälkeen hinnat olivat noin 300 euroa panosta. Ehkä sen suihinoton olisi saanut 150-200 eurolla. En tiedä kun en koskaan tyytynyt pelkkään suikkariin.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pillun hinta on noussut
« Vastaus #16 : Joulukuu 09, 2020, 09:59:44 »
Onko alalla pillukartelli?? Kilpailuvirasto huomio!!!

Huhut kertovat että ainakin jonkinlaisia "ohjevähittäishintoja" olisi joskus ollut.  ;D

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pillun hinta on noussut
« Vastaus #17 : Joulukuu 09, 2020, 10:23:26 »
Onkohan tässä jotain Helsinki-lisää? Siellähän totutusti kaikki on kalliimpaa ja valot kirkkaampia, ainakin meille maalaisille.

Olikos euron ja markan muuntosuhde 1:6. Ainakin silloin kun euroon siirryttiin. Nythän inflaatio on varmaan muuttanut sitä. Sen muistan että CD-levy maksoi aikanaan tuon 100 - 120 markkaa. Seksiä olen ostanut vasta euroilla.

Poissa Vieras0336

  • Full Member
  • Viestejä: 490
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pillun hinta on noussut
« Vastaus #18 : Joulukuu 09, 2020, 11:54:02 »
On noussut osittain, joitain hupakoita tavannut entisillä taksoilla. Muutamat hupakot ovat hinnoitelleet itsensä täysin yli kun olen palveluista kysellyt. Olen nätisti ilmaissut että menee ahneuden puolelle ja en tule tuollaisia summia maksamaan vaikka rahaa olisikin. Hyvästä palvelusta olen valmis maksamaan "normihinnan"

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 232
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pillun hinta on noussut
« Vastaus #19 : Joulukuu 09, 2020, 12:39:50 »
Minä taas olen ollut huomavinaan että Koronan takia kun sekä pokilla ja tytöillä on ilmeisesti vähemmän rahaa niin hinnat on laskenut. Puoli tuntia on saanut 150, 120, 100 ja 80 eurolla. Tuntikin ollut 200, 180, 160 ja 150.
Ehkä jotkut tytöt pelkää saada Korona tartunnan, ja on sen takia nostanut hintoja että riski vastaa myös hintaa?