Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suosittu nettisivu palaa nettiin!  (Luettu 33004 kertaa)

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suosittu nettisivu palaa nettiin!
« Vastaus #20 : Joulukuu 06, 2020, 12:23:53 »
Hiton kirjoitinavustin. Tarkoitan tietenkin ammattirakastaja -kirjaa.

Kyllähän ammatikalastajakin osuu ihan sujuvasti😁

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suosittu nettisivu palaa nettiin!
« Vastaus #21 : Joulukuu 06, 2020, 23:09:14 »
Vaikea uskoa, mutta onhan se mahdollista kun täällä niin sanotaan.

https://sexwork.net/

Jos vielä saavat palautettua koko tietokannan niin onhan se samalla hienoa sekä kauheeta.

Hienoa siksi että sieltä saisi tulevia ulkomaanmatkoja varten varmasti vielä kivasti infoa ja kauheeta siksi että tuntisi itseään kohtaan suurta myötähäpeää omista kirjoituksistaan kiimaisimman kauden ajoilta.. :)

Mutta tervetullut puolestani jos tulee puhtailla papereilla takaisin. All in One toolbox oli kyllä kätevä.

Aina etsimässä

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 475
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suosittu nettisivu palaa nettiin!
« Vastaus #22 : Joulukuu 06, 2020, 23:45:58 »
... kauheeta siksi että tuntisi itseään kohtaan suurta myötähäpeää omista kirjoituksistaan kiimaisimman kauden ajoilta.. :)

Tämä tässä näin! Moni fiksumpi opetteli pelin säännöt tarkkailemalla kuvioita kentän laidalta ja vasta viisastuttuaan liittyi mukaan menoon. Itse pamahdin paikalle saranapuolelta, täysin tietämättä mistään mitään, hokkareiden nauhat auki ja kypärä silmillä, ja kiimapäissäni kolistelin saitin laidat lommoille. Erotuomarikin tuli oikein tutuksi tuossa rytäkässä, ja ne poliisit... ;D

Poissa CoinMint

  • Full Member
  • Viestejä: 160
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suosittu nettisivu palaa nettiin!
« Vastaus #23 : Joulukuu 07, 2020, 11:14:00 »
Hei oikeeti! Sen sivun modernointi oli ihan perseestä loppuaikoina. Modet ei tuntunut tietävän itsekkään mitkä säännöt oli voimassa ja miten niitä tulkkittiin. En minä ainakaan kaipaa niitä sivustoja.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suosittu nettisivu palaa nettiin!
« Vastaus #24 : Joulukuu 07, 2020, 11:40:23 »
Mulla on sellainen kutina että moderoinnista työkseen jurnuttavilla ei ole millään sivustolla/foorumilla hyvä olla. Aina on jotain pielessä ja pitäisi saada perseillä miten tykkää..   ::)
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Suosittu nettisivu palaa nettiin!
« Vastaus #25 : Joulukuu 07, 2020, 12:29:21 »
Hei oikeeti! Sen sivun modernointi oli ihan perseestä loppuaikoina. Modet ei tuntunut tietävän itsekkään mitkä säännöt oli voimassa ja miten niitä tulkkittiin. En minä ainakaan kaipaa niitä sivustoja.

En kaipaa minäkään! 👌
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Ppeppi

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suosittu nettisivu palaa nettiin!
« Vastaus #26 : Joulukuu 07, 2020, 13:33:10 »
Mulla on sellainen kutina että paskaa moderointia puolustava on mode tai se jonka annetaan perseillä miten lystää  ::)
Lopettanut iloinen tyttönen

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suosittu nettisivu palaa nettiin!
« Vastaus #27 : Joulukuu 07, 2020, 13:55:39 »
Itse kuulisin kyllä mielelläni että missä kohden moderointi on ollut paskaa. Kumma kun itse en ole sitä ikinä huomannut tai sitten en vaan roikkunut tarpeeksi forkalla?
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suosittu nettisivu palaa nettiin!
« Vastaus #28 : Joulukuu 07, 2020, 17:21:02 »
Miten niin muka moderointi oli niin paskaa  ???

Huvittavaa oli seurata sivusta, kun tiesi, että kohta napsahtaa taas samalla nikille pitempi rankku, kun kipunat lensi kiihkeissä keskusteluissa. Oppimisprosessi oli rankun saajilla varsin hidas.   

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 287
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suosittu nettisivu palaa nettiin!
« Vastaus #29 : Joulukuu 07, 2020, 17:26:26 »
Mulla on sellainen kutina että paskaa moderointia puolustava on mode tai se jonka annetaan perseillä miten lystää  ::)

Itse kuulisin kyllä mielelläni että missä kohden moderointi on ollut paskaa. Kumma kun itse en ole sitä ikinä huomannut tai sitten en vaan roikkunut tarpeeksi forkalla?

Olihan ne bannien jakaminset ulkopuolisen silmin hieman vaihtelevaa.
Osan bannien syyt kerrottiin suoraan foorumilla ja osa bannattiin vain ilmoittamatta syytä miksi edes on bannattu.

Poissa Trampas

  • Full Member
  • Viestejä: 315
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suosittu nettisivu palaa nettiin!
« Vastaus #30 : Joulukuu 07, 2020, 17:37:13 »
Omasta puolestani minulla ei wörkin moderoinnissa ollut mitään valittamista. Muutaman kerran legsu laittoi minut hälmöiltyäni ojennukseen. Pyrin sitten välttämään samoja virheitä ja turhaa vänkäämistä modejen kanssa,  ei se sen kummempaa vaatinut.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 07, 2020, 17:39:22 kirjoittanut Trampas »
Asialliset hommat suoritetaan, muuten pannaan kuin Ellun kanit.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suosittu nettisivu palaa nettiin!
« Vastaus #31 : Joulukuu 07, 2020, 17:37:38 »
^^Ai? Itse en noihin kiinnittänyt juurikaan mitään huomiota, vaikka joskus saatoin viettää paljonkin aikaa forkalla.

Siksi toisekseen, miksi moderoinnissa tehdyt toimenpiteet on niin suuri asia että niitä pitää vuositolkulla muistella ja valittaa? Syytellä milloin ketäkin foorumilaista jonkun moden alteriksi tms? Olisko vaan hedelmällisempää unohtaa ja jatkaa eteenpäin elämässä? Millään foorumeilla ei ole pakko olla, siinä missä ostaminen ja myyminenkään ei ole pakollista..
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 287
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suosittu nettisivu palaa nettiin!
« Vastaus #32 : Joulukuu 07, 2020, 17:49:40 »
^^Ai? Itse en noihin kiinnittänyt juurikaan mitään huomiota, vaikka joskus saatoin viettää paljonkin aikaa forkalla.

Siksi toisekseen, miksi moderoinnissa tehdyt toimenpiteet on niin suuri asia että niitä pitää vuositolkulla muistella ja valittaa? Syytellä milloin ketäkin foorumilaista jonkun moden alteriksi tms? Olisko vaan hedelmällisempää unohtaa ja jatkaa eteenpäin elämässä? Millään foorumeilla ei ole pakko olla, siinä missä ostaminen ja myyminenkään ei ole pakollista..


Miksi sitten edes kysyit, jos vastaus ei miellytä?  8) 8) ;D

Itse kuulisin kyllä mielelläni että missä kohden moderointi on ollut paskaa. Kumma kun itse en ole sitä ikinä huomannut tai sitten en vaan roikkunut tarpeeksi forkalla?

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Suosittu nettisivu palaa nettiin!
« Vastaus #33 : Joulukuu 07, 2020, 17:51:23 »
Omasta puolestani minulla ei wörkin moderoinnissa ollut mitään valittamista. Muutaman kerran legsu laittoi minut hälmöiltyäni ojennukseen. Pyrin sitten välttämään samoja virheitä ja turhaa vänkäämistä modejen kanssa,  ei se sen kummempaa vaatinut.

Vaikea kuvitella, että sulle ois joutunut sanomaan jostakin!Mulla on mennyt sun hölmöilyt ohi 😉
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suosittu nettisivu palaa nettiin!
« Vastaus #34 : Joulukuu 07, 2020, 17:56:48 »
Miksi sitten edes kysyit, jos vastaus ei miellytä?  8) 8) ;D

Ilmeisesti osui ja upposi?  ::) :P  :-*
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 287
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suosittu nettisivu palaa nettiin!
« Vastaus #35 : Joulukuu 07, 2020, 17:59:32 »
Miksi sitten edes kysyit, jos vastaus ei miellytä?  8) 8) ;D

Ilmeisesti osui ja upposi?  ::) :P  :-*

No jos osuin, niin parhaiten varmaan itse osaat vastata osuiko kuinka pahasti.
Puolustavalle kannalle kuitenkin heti aloit. Täysosuma siis.  ::)  8)

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suosittu nettisivu palaa nettiin!
« Vastaus #36 : Joulukuu 07, 2020, 18:01:13 »
Mun mielestä banneja jaettiin juuri niille jotka luuli saavansa rellestää mielivaltaisesti miten haluaa, anonyymisti. Pahimmat perseilijät taisi olla samoja, jotka täältäkin hävitettiin suhteellisen pian. Viimeisinä aikoina ennen wörkkin sulkeutumista alko mode(t) ehkä liikaakin puuttumaan kirjoituksiin vedoten modehuumoriin. En ihan ymmärtänyt miksi.

Siksi toisekseen, miksi moderoinnissa tehdyt toimenpiteet on niin suuri asia että niitä pitää vuositolkulla muistella ja valittaa? Syytellä milloin ketäkin foorumilaista jonkun moden alteriksi tms? Olisko vaan hedelmällisempää unohtaa ja jatkaa eteenpäin elämässä? Millään foorumeilla ei ole pakko olla, siinä missä ostaminen ja myyminenkään ei ole pakollista..

Moderoinnin pitäisi olla mahdollimman johdonmukaista ja toimia vain taustalla. Omat muistikuvat on, että sieltä poistui varoituksia asiakkaista ja sihteereistä moderaattorien toimesta.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 07, 2020, 18:06:59 kirjoittanut Gentleman »
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suosittu nettisivu palaa nettiin!
« Vastaus #37 : Joulukuu 07, 2020, 18:12:07 »
Miksi sitten edes kysyit, jos vastaus ei miellytä?  8) 8) ;D

Ilmeisesti osui ja upposi?  ::) :P  :-*

No jos osuin, niin parhaiten varmaan itse osaat vastata osuiko kuinka pahasti.
Puolustavalle kannalle kuitenkin heti aloit. Täysosuma siis.  ::)  8)

Ei osunut mikään, ohi meni niin että heilahti. Enkä tässä mitään puolustele, vaan totean asiat juuri sillä tavalla kuten ne ovat. :)


Mun mielestä banneja jaettiin juuri niille jotka luuli saavansa rellestää mielivaltaisesti miten haluaa, anonyymisti. Pahimmat perseilijät taisi olla samoja, jotka täältäkin hävitettiin suhteellisen pian. Viimeisinä aikoina ennen wörkkin sulkeutumista alko mode(t) ehkä liikaakin puuttumaan kirjoituksiin vedoten modehuumoriin. En ihan ymmärtänyt miksi.Moderoinnin pitäisi olla mahdollimman johdonmukaista ja toimia vain taustalla. Omat muistikuvat on, että sieltä poistui varoituksia asiakkaista ja sihteereistä moderaattorien toimesta.

Itse en kokenut moderoinnissa olevan mitään vikaa. Ihan johdonmukaista se oli, sainpa joskus itsekin osani, huomautuksia ja olin kerran ystävän kanssa perseiltyäni bannattuna viikon. Mikä oli muuten ansaittua, myönnetään reilusti. :D
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 07, 2020, 18:16:22 kirjoittanut Hottis puuma »
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Trampas

  • Full Member
  • Viestejä: 315
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suosittu nettisivu palaa nettiin!
« Vastaus #38 : Joulukuu 07, 2020, 18:28:50 »
Omasta puolestani minulla ei wörkin moderoinnissa ollut mitään valittamista. Muutaman kerran legsu laittoi minut hälmöiltyäni ojennukseen. Pyrin sitten välttämään samoja virheitä ja turhaa vänkäämistä modejen kanssa,  ei se sen kummempaa vaatinut.

Vaikea kuvitella, että sulle ois joutunut sanomaan jostakin!Mulla on mennyt sun hölmöilyt ohi 😉

No kyllä sinne tuhansien viestien joukkoon muutama yön pimeinä tunteina pusikosta ammuttu harhanuolikin mahtui ja jälkeenpäin harmitti.  ;)
Asialliset hommat suoritetaan, muuten pannaan kuin Ellun kanit.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suosittu nettisivu palaa nettiin!
« Vastaus #39 : Joulukuu 07, 2020, 18:30:43 »
Se on jännä tuo moderointijuttu, että yhdet ja samat joutuvat mystisesti toistuvasti moderaattoreiden hampaisiin. Ja sitten saadaan pitkiä banneja tai itse  poistutaan näyttävävästi. Ja kohta palataan vaivihkaa takaisin joko vanhalla tai uudella nickillä. Ja kohta ollaan taas poikkiteloin moderaattoreiden kanssa. Nämä henkilöt harvemmin omistavat peiliä. Vika on aina muissa ja he ovat vain rehellisiä. Eli käytöstavat puuttuvat tai tykkäävät rähjätä. Ja silti on kuitenkin hirveä houkutus kirjoitella juuri tällä foorumilla. Osa oli samassa tilanteessa kusenkeltaisella ja nyt täällä.