Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 2579336 kertaa)

Poissa Pertti Ström

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #14800 : tänään kello 14:15:34 »
Olin tänään yhteyksissä Kiovassa asuvaan frendiini Tanyaan. Kertoi voivansa suhteellisen hyvin vaikka takana on taas lähes uneton yö(Heikki Hela)
Näitä unettomia öitä on satoja ja taas satoja. Kuinka helvetin paljon vielä lisää..

Tällaisen kuuleminen asettaa nämä omat "murheet" aika mitättömiksi.

Poissa Prophat

• Sr. Member
  • Galleria (1)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #14801 : tänään kello 14:18:49 »
Naapuri toi ilouutinen, kunta joutaa korjata vesiputket joten mieltä on ilmeisesti vesi poikki hetken tai kaksi... kerkisin miettiä että oisko pt jolla on yht selänpesu - suihkusessio / vaatepesu palveluna...
2025: 46
2026: ut:5 3:2 bd:2 v:6 h:1

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #14802 : tänään kello 21:12:49 »
Millon mä saan seitsemännen vihreän palluran 🤔
Syyskuussa suuntana lappi

Poissa ThomasDundee

• Sr. Member
« Vastaus #14803 : tänään kello 21:19:24 »
Millon mä saan seitsemännen vihreän palluran 🤔

Käsittääkseni silloin kun mainepisteitä on 1600. Kuudes tuli 800:n kohdalla, ja uusi pallura tulee aina kun määrä tuplaantuu.

Poissa Viveca

• Hero Member
« Vastaus #14804 : tänään kello 21:21:39 »
^Tsissus, mikä urakka edessä! 😱😅 Pisteitä vasta 878.
Syyskuussa suuntana lappi

Poissa FlamingSword

• Jr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #14805 : tänään kello 22:11:36 »
^Tsissus, mikä urakka edessä! 😱😅 Pisteitä vasta 878.
Siitä tulee tosi haastavaa suuremmissa määrissä palluroita. Se on ihan kuin joku RPG-pelien level, että vaaditaan yhä suurempia määriä exp:tä seuraaville leveleille. Matka pallurasta kahdeksan yhdeksänteen vaatii saman määrän pisteitä kuin koko matka ensimmäisestä pallurasta kahdeksanteen palluraan. Uskon että naiset saavat helposti farmattua exp:tä kun laittavat uusia kuvia tänne. Miehet tarvitsevat fiksuja tai viihdyttäviä postauksia. Ja olen nähnyt että mainetta antavat jotkut takaisin tarkoituksella kun heille sitä antaa. Lupaan itsekin aina laittaa takaisin jokaiselle mainetta jos minulle sitä laittaa. Käsittääkseni maineen farmaus tarkoituksella foorumin käyttäjien välillä on sallittua, mutta palautetta ei saa tarkoituksella käyttää maineen miinustamiseen. Siis ilman että on oikea syy antaa negatiivista palautetta jostain viestistä.