Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 2300893 kertaa)

Poissa Merkonomi

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #14120 : Helmikuu 05, 2026, 22:28:42 »
^ No osta hyvä mies Satisfyeri Pro 2. Sillä ämmä voi viihdyttää itseään ja Lifti saa rauhassa pelata ja ryypätä.
Pidetään vehkeet puhtaina

Paikalla Avaruusmies

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #14121 : eilen kello 16:26:19 »
Miksi en saa viettää edes yhtä päivää ilman panohommia. Ei vanha mies jaksa saatana.

Mä voin tulla tuuraamaan sua, niin saat hengähtää.
Mut varaudu siihen, että kun nainen kerran pääsee Avaruusmiehen paalun makuun, niin muut ei sitten enää kelpaakkaan.

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #14122 : tänään kello 11:53:32 »
Mistäs nyt tuulee, tänään olis ollut oikein ”ruuhkaa”. Olisivat vaan olleet tulossa vasta illalla ja mulla kun on kioski kiinni iltaisin. Joten saldo jäi aamun asiakkaaseen 😊
@Kuusamo

Poissa keravankolli

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #14123 : tänään kello 14:02:39 »
Hajosi auto tuossa aamupakkasilla.
Onneks ei ollu mitään sovittuja tapaamisia. Ois joutunu perumaan, ja kaikkihan sen tietää miten sellaisiin perumisilmoituksiin suhtaudutaan... "auto hajos, mummo/kotieläin kuoli ym." onhan näitä :laught:
...Mä kokeilen vaan sormella...

Paikalla Avaruusmies

• Full Member
« Vastaus #14124 : tänään kello 14:21:39 »
Onneks ei ollu mitään sovittuja tapaamisia. Ois joutunu perumaan, ja kaikkihan sen tietää miten sellaisiin perumisilmoituksiin suhtaudutaan... "auto hajos, mummo/kotieläin kuoli ym." onhan näitä :laught:

Oliko Mersu?
Ne ei oikein kestä näitä pohjoisen pakkasia..

Poissa HuliVili

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #14125 : tänään kello 15:26:08 »
Paneskeleekohan atleetit yhtä paljon talvi- kuin kesäolympialaisissa, Pariisissa muistaakseni jaettiin ennätykselliset 300000 kortonkia kisailijoille.
Livekonsertit 2026: 1  (2025:31, 2024:20)

Paikalla Avaruusmies

• Full Member
« Vastaus #14126 : tänään kello 15:40:25 »
Paneskeleekohan atleetit yhtä paljon talvi- kuin kesäolympialaisissa, Pariisissa muistaakseni jaettiin ennätykselliset 300000 kortonkia kisailijoille.

Aivan varmasti.
Mutta sitä mä olen miettinyt, että kun nehän panee tietysti keskenään siellä, jos tämmönen Avaruusmies ulkopuolisena pääsisi vaikka huoltamaan jotain naisten pujottelu tiimin jäseniä, niin voi pojat... :behind:

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #14127 : tänään kello 16:04:12 »
Mersu tais voittaa Tekniikan maailman v 2024 talviautopalkinnon. Sen hinta tietysti saattaa hirvittää pienituloisempia.

Poissa keravankolli

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #14128 : tänään kello 17:35:40 »

Oliko Mersu?
Ne ei oikein kestä näitä pohjoisen pakkasia..
Ei ollu mersu, iha tollanen Etelä-Korean lahja autoilevalle kansalle. Eikä luottamus tähä automerkkiin nyt kaadu. Onks nyt viides menossa, ja kaikilla rallatellu hyvät kilsat ennen vaihtoa, ja eka tällänen vika.
...Mä kokeilen vaan sormella...